Gå til innhold

Gratulerer med biff og blowjob-dagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg,brukerdebatt,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Biff i går kveld, sex i natt og blowjob på morgenen. Da var kjerringplikta unnagjort

Anonymkode: 67def...a1d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel dame, men skulle gjerne hatt en mann å feire dagen med. Han jeg har på radaren er for langt unna... Skal ha biff i kveld da. :) 

Anonymkode: c82d8...13d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk. Synd at jeg akkurat har blitt singel 😕 Men neste år!!!

Synes det er så fint de dagene der man blir satt litt pris på og feiret. Morsdag, farsdag, valentine, bursdag osv. 

Dette har vært en fin dag når jeg har vært i forhold, og man får lov til å være litt mann :)

Anonymkode: 28b2a...18f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flott med dager man kan sette ekstra pris på partneren, er jo bare hyggelig det. Heldigvis så er valentines day først så hans innsats den dagen blir tilsvarende i dag. Altså ingenting.

Så da blir det kylling og søvn istedenfor. 

Anonymkode: 65ea1...1de

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Takk. Synd at jeg akkurat har blitt singel 😕 Men neste år!!!

Synes det er så fint de dagene der man blir satt litt pris på og feiret. Morsdag, farsdag, valentine, bursdag osv. 

Dette har vært en fin dag når jeg har vært i forhold, og man får lov til å være litt mann :)

Anonymkode: 28b2a...18f

Så enig!

Man bør vise kjærlighet og omtanke alle de andre dagene også, men det er koselig å kunne markere spesielle dager, da man tenker ekstra over hva man gjør.

Skjønner ikke alle dere som sier at dere fikk ingenting på valentine, så mannen skal ikke få noe i dag. Synes dere ikke det er noe koselig å gi andre oppmerksomhet? MÅ de gjøre seg «fortjent» til alt de skal få?

Det er en dårlig innstilling.

Anonymkode: 650e7...4a8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så enig!

Man bør vise kjærlighet og omtanke alle de andre dagene også, men det er koselig å kunne markere spesielle dager, da man tenker ekstra over hva man gjør.

Skjønner ikke alle dere som sier at dere fikk ingenting på valentine, så mannen skal ikke få noe i dag. Synes dere ikke det er noe koselig å gi andre oppmerksomhet? MÅ de gjøre seg «fortjent» til alt de skal få?

Jeg fikk ingenting på Valentines,  men har store planer i kveld uansett. Trives med å gi :bond:

• Liker 1
Skrevet

Hva er damenes motsvar til en slik dag? De burde jo også ha en tilsvarende dag.

AnonymBruker
Skrevet
Expandable86 skrev (14 minutter siden):

Denne dagen er egentlig et motsvar til valentinsdagen da, som kvinner føler er dems dag🤷🏼‍♀️ Men sannheten om valentinsdagen er at den er for par, ikke kvinner 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så enig!

Men det er jo nettopp dette som faktisk er hele premisset for denne dagen. Da ser jeg ingen grunn til å gjøre noe nummer ut av den.

Kjæresten får akkurat den oppmerksomheten han trenger hver absolutt eneste dag. Igår kveld laget jeg treretters bare fordi. Så idag gidder jeg ikke. Jeg driter for øvrig i valentines, vi bryr oss like lite om den dagen begge to. Det ligger ikke noe bitterhet bak at jeg ignorerer denne 14. like glatt som den andre.

Anonymkode: af8ac...9c1

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer til alle menn der ute, håper jeg finner en i kveld som jeg kan gi blowjob til ☺️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vet ikke hvorfor jeg liker denne dagen så godt da jeg gir mannen blowjob stort sett etter hver gang han har dusja. Men jeg synes det er en koselig dag😄😄

Så gratulerer til alle der ute med biff og blowjob dagen🥳

Takk og i like måte. Jeg skal til to kompiser og lage biff til dem nå kl 18. så blir del lek resten av kvelden, blowjob og selvsagt masse mer også. 

Kos dere alle sammen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så enig!

Jeg gir mye. Jeg gir mannen min kjærlighet og omtanke hver eneste dag. Og BJ får han flere ganger i uka, så ikke synd på han. Han er absolutt ikke flink til å gi tilbake, hverken kjærlighet eller oralsex. Men jeg gir for det, for jeg liker det. Jeg er ikke bitter på at han ikke engang gadd å kjøpe en sjokolade på valentine, men jeg blir litt irritert på at han tar meg for gitt. For det er jo nettopp det slike dager skal gjøre litt opp for, litt ekstra oppmerksomhet. 

Mange menn synes romantikk er kjipt, så de gidder ikke engang å prøve. Men som du selv sier, noen ganger bør man gi selv om man ikke har så lyst. 

Anonymkode: 65ea1...1de

AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjerne hatt både en biff og en blowjob i dag (eller hvilken som helst annen dag) men mistenker at det blir som andre år, et lite håp, men ingenting på meg. Jeg gjør alltid (med noen få unntak) stas på kona på valentinesday, og kjøpte i tillegg dyrt og pent undertøy i år. Munnsex gir jeg med glede, men det blir dessverre kun jeg som tar initiativet, og det blir som regel avslått. Jeg opplever at sex forblir en pliktgreie fra hennes side, og hun skjønner ikke at sex handler i grunn om et ønske/behov om nærhet for meg. På denne dagen så er det litt deilig å slippe alle disse baktankene og bare bli behandlet litt som en mann, uansett hvor harry det er. Forventningene bygger litt ekstra spenning i forkant og det er jo det som er artig med slike merkedager. Håper dere andre får en bedre kveld en meg. 

Anonymkode: e15b2...f83

AnonymBruker
Skrevet

Det ble andebryst og ass-to-mouth her i huset, et helt klart godt alternativ til biff og bj. 

Anonymkode: d1e91...eca

• Liker 1
Skrevet
Expandable86 skrev (5 timer siden):

Føler det egt er valentines.. selvom valentines egt er for begge så er det typen som står for alt her hvertfall. Så får han sin dag idag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...