Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært lenge kunde hos Fortum og var fornøyd fram til jeg nylig fant ut at jeg har blitt lurt og betalt for dyr strøm. På strompris.no sjekket jeg at Agva og Huskraft har billigst spotpris i min kommune ut fra mitt forbruk. Forbrukerrådet anbefaler spotpris som best avtale. 

Er det noen som har erfaring med Agva og Huskraft? Er de også kjeltringer som lurer deg for mer penger eller er det et ordentlig strømselskap?

Anonymkode: 8c021...c50

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Agha er i allefall helt ok. Huskraft har jeg ikke erfaring med.

Endret av PetterKanin
AnonymBruker
Skrevet
PetterKanin skrev (1 minutt siden):

Agha er i allefall helt ok. Hudkreft har jeg ikke erfaring med.

Flaks for deg! 

Anonymkode: 34ba2...bc2

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Flaks for deg! 

Anonymkode: 34ba2...bc2

Hehe. Jævla autocorrect😂😂

Endret av PetterKanin
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har du blitt lurt? Fordi de har høyere pris enn andre, litt som meny har høyere pris enn kiwi på samme produkter?

Anonymkode: bbd80...6e7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvordan har du blitt lurt? Fordi de har høyere pris enn andre, litt som meny har høyere pris enn kiwi på samme produkter?

Fordi de har solgt meg en avtale som viser seg å være ulovlig og de har fått pålegg av NVE om å avvikle den (Lik Betaling) uten at de har gjort det eller informert meg om at avtalen er ulovlig. I tillegg til at de er blitt mye dyrene med årene siden jeg ble kunde hosdem uten at jeg har fått beskjed om prisøkningen. De er nesten dobbelt så dyre nå som de var da jeg ble kunde og tegnet min første avtale. I korte trekk altså. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har vært lenge kunde hos Fortum og var fornøyd fram til jeg nylig fant ut at jeg har blitt lurt og betalt for dyr strøm. På strompris.no sjekket jeg at Agva og Huskraft har billigst spotpris i min kommune ut fra mitt forbruk. Forbrukerrådet anbefaler spotpris som best avtale. 

Er det noen som har erfaring med Agva og Huskraft? Er de også kjeltringer som lurer deg for mer penger eller er det et ordentlig strømselskap?

Husk at når man bruker slike sider som elskling.no etc så er det ofte kampanjer som varer i X antall måneder, deretter kan man bli kastet over på dure avtaler. Les alt med liten skrift og følge med «min side» og e-poster du får (sjekk spamfilter jevnlig)

Anonymkode: 9c4f4...354

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Husk at når man bruker slike sider som elskling.no etc så er det ofte kampanjer som varer i X antall måneder, deretter kan man bli kastet over på dure avtaler. Les alt med liten skrift og følge med «min side» og e-poster du får (sjekk spamfilter jevnlig)

Ja, det er viktig å lese avtaler man inngår! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Joda, det står opplyst hvor mange måneder kampanjen varer hvis det er en kampanje. Jeg synes strompris.no er en ganske ryddig nettside med mye detaljert info. Det er Forbrukerrådet sin nettside det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...