AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Hvordan er det med dere andre studenter og korona? Høyskolen jeg er ved, er stengt og alt foregår digitalt. Begynner å bli mektig lei. Hvordan er det med dere andre... er det undervisning på skolen eller er dere bare digitalt? Anonymkode: 5dddd...b59
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 Er åpent for seminargruppe, men har valgt å være på zoom istedenfor Anonymkode: 0afdb...933
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #4 Skrevet 14. mars 2021 Er bare digitalt og jeg elsker det. Sparer masse tid på å reise frem og tilbake. Mange forelesninger blir tatt opp så jeg kan se dem når det passer meg og se om igjen før eksamen. Jeg kan gjøre flere ting samtidig som jeg hører på forelesning. På fredag tok jeg helgevask mens jeg hørte på, så da forelesning var ferdig hadde jeg skinnende rent hus og kunne ta helg. Men nå har jeg mann og barn og en deltidsjobb, så for meg er ekstra tid veldig viktig. Hadde jeg vært yngre som jeg var da jeg tok første utdannelsen så hadde jeg savnet skolen og sosialt samvær. Men sånn kommer det alltid til å være, noen kommer alltid til å være fornøyd og andre ikke. Anonymkode: 75acf...14b 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #5 Skrevet 14. mars 2021 Her foregår alt digitalt, både for meg og sønnen. Vi studerer ved to ulike universitet. Synes for min del det er topp, med 100% jobb ved siden av. Slipper å bruke 1 time hver dag til farting frem og tilbake. Jeg har samlingsbasert. Sønnen fulltidsstudent, det er mye verre for han. Han savner det sosiale. Jeg får dekt mitt på jobb og med familien. Han er hjemme så lenge det ikke er oppmøte på universitetet. Anonymkode: 5a14d...c00 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #6 Skrevet 14. mars 2021 Du skal være glad dere har det digitalt. Vi hadde kun mulighet for fysisk oppmøte og nå er hele klassen i karantene Anonymkode: 05e90...c98
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #7 Skrevet 14. mars 2021 Jeg underviser på et universitet. Her er alt digitalt, med unntak av lab og ferdighetstrening. Anonymkode: ea01c...e56
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #8 Skrevet 14. mars 2021 Tror det er nasjonale regler som sier at all høyere utdanning skal være stengt for fysisk oppmøte? Er vel sikkert unntak, og mulig jeg tar feil. Anonymkode: 42ab8...fc6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #9 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tror det er nasjonale regler som sier at all høyere utdanning skal være stengt for fysisk oppmøte? Er vel sikkert unntak, og mulig jeg tar feil. Anonymkode: 42ab8...fc6 Nei, det er det ikke. På mitt studie har vi hatt helt ordinær seminarundervisning siden starten av februar, og vi er vel ca. 25 stk per seminargruppe. Forelesninger og sånt er fortsatt helt digitale da. Anonymkode: 8442b...ef6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #10 Skrevet 14. mars 2021 Vi er over 50 i klassen, så kanskje derfor alt er digitalt hos oss.... Anonymkode: 5dddd...b59
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #11 Skrevet 14. mars 2021 100% digital undervisning, men vi skriver bacheloroppgaver i grupper dette semesteret, og vi gjør mesteparten av skrivingen på skolen når fellesarealene er åpne for studenter. Vi er kun to i gruppen vår og holder god avstand fra alle andre. Jeg savner fysiske forelesninger skikkelig mye. Anonymkode: 5dcb1...ea9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå