linky Skrevet 24. august 2005 #1 Skrevet 24. august 2005 Har nå skrevet og fått sendt ut omtrent alle takkekortene, men har mange tilovers og vil gjerne gi et takkekort til hun som la neglene mine.( hun sa de hadde blitt glad for et takkekort), og lurer på hva jeg skal skrive...hadde tenkt å skrive dette, men følte det hørtes litt rart ut: Takk for flotte negler til vår bryllupsdag 30.04.2005 vennlig hilsen xxx og xxx men skriver man begge navnene for mannen la jo ikke negler til den store dagen... hjelp meg???
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2005 #2 Skrevet 24. august 2005 Hva med "Jeg fikk skryt for flotte negler på min bryllupsdag (dato). Tusen takk for god jobb" ?
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2005 #3 Skrevet 24. august 2005 Blir vel litt rart i skrive mannens navn på ett slik takkekort ja.
tøydukke Anna Skrevet 24. august 2005 #4 Skrevet 24. august 2005 Jeg skrev bare på mitt navn på takkekort til frisøren min, sminkedamen og negledamen. Hadde blitt litt rart om han hadde takket synes jeg. Selv om han jo syntes jeg var veldig fin....
linky Skrevet 25. august 2005 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2005 Tusen takk for svar alle sammen. var litt vanskeligere enn jeg hadde trodd å skrive disse kortene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå