AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Var det Marit som hadde lekker videoen? Kommer det en sesong 2? Anonymkode: c57bb...742
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #2 Skrevet 14. mars 2021 Jeg har sett 4 episoder, men gir meg nå, for sliter enda med å forstå hva som skjer... Bare hopping fram og tilbake, og masse øyeblikksscener uten mål og mening. Musikk og glimt. Sikkert laget for å virke interessant og annerledes, men det fenger ikke meg. Anonymkode: 7ab1d...f78 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har sett 4 episoder, men gir meg nå, for sliter enda med å forstå hva som skjer... Bare hopping fram og tilbake, og masse øyeblikksscener uten mål og mening. Musikk og glimt. Sikkert laget for å virke interessant og annerledes, men det fenger ikke meg. Anonymkode: 7ab1d...f78 Enig at det er mye rot fram og tilbake, og det er litt rotene tror min del også. Men du må fortsette å se siste episodene for å skjønne sammenhengen Anonymkode: c57bb...742
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 Altså, sitter og ser på Delete me nå. Er voksen, og kjenner det så sykt i magen akkurat, enda jeg bare er midtveis i andre episode. Anonymkode: 688fd...fc0 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #5 Skrevet 9. mai 2021 Hadde ingen problemer med filmingen selv og å følge med. Men jeg fikk hele tiden vibber av at Marit var forelska i Marion, men det kom jo aldri ordentlig frem... Anonymkode: 1fc8d...9f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå