Gå til innhold

Hva synes dere om denne herregenseren?


Knirke

Anbefalte innlegg

Jeg syns den grønne var finest av de to, fargene kan jo evt endres. Jeg er selv veldig smal over skuldrene, og liker godt raglan og rundfelling, det sitter veldig fint. 

Anonymkode: 095fe...003

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knirke skrev (5 timer siden):

Mulig vi har litt gammeldagse kjønnsroller i heimen, men jeg velger altså klærne til min samboer. Det er jo jeg som skal bli sett sammen med ham...😂

Velger samboeren din hva du skal ha på deg? Synes synd på folk som får fortalt hva de skal gå med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Honey Dew said:

Velger samboeren din hva du skal ha på deg? Synes synd på folk som får fortalt hva de skal gå med.

Nei, det er jeg som velger ut klærne han kjøper, fordi han stoler på min dømmekraft og ikke har noen mening selv. Min mor har valgt ut klærne til min far i 30 år, ser ikke noe galt med det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knirke skrev (21 minutter siden):

Nei, det er jeg som velger ut klærne han kjøper, fordi han stoler på min dømmekraft og ikke har noen mening selv. Min mor har valgt ut klærne til min far i 30 år, ser ikke noe galt med det... 

Bestemmer han hva du skal ha på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Honey Dew said:

Bestemmer han hva du skal ha på deg?

Nei, har jeg sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes begge genserne er fine, så hadde latt ham få bestemme :) 

Anonymkode: cdde3...763

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knirke skrev (6 timer siden):

Mulig vi har litt gammeldagse kjønnsroller i heimen, men jeg velger altså klærne til min samboer. Det er jo jeg som skal bli sett sammen med ham...😂

Herregud 😨

Anonymkode: e3a74...31a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min yndlingsfarge er grønn, så jeg synes den øverste genseren var absolutt finest :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knirke skrev (2 timer siden):

Nei, det er jeg som velger ut klærne han kjøper, fordi han stoler på min dømmekraft og ikke har noen mening selv. Min mor har valgt ut klærne til min far i 30 år, ser ikke noe galt med det... 

 

Men det stemmer jo ikke i dette tilfellet?

Innledningsvis sa du at han ønsker seg den grønne. 

Da er der veldig merkelig å spørre fremmede mennesker hva vi synes er penest. Kan han ikke for en gangs skyld få bestemme selv, når han faktisk har en mening?

Anonymkode: 74545...91b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

 

Men det stemmer jo ikke i dette tilfellet?

Innledningsvis sa du at han ønsker seg den grønne. 

Da er der veldig merkelig å spørre fremmede mennesker hva vi synes er penest. Kan han ikke for en gangs skyld få bestemme selv, når han faktisk har en mening?

Anonymkode: 74545...91b

Når ble det forbudt å spørre om andres mening? Jeg har fått mange gode innspill her, og jeg har allerede sagt at jeg har valgt den grønne, så hva er problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...