Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lurt på lenge: gjør dere full rulle med såpe, shampo, balsam, skrubbing osv hver eneste gang? Eller gjør dere bare "kattevask" de fleste dager? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

dusjer full pakke 1-2 ganger om dagen 😲

Anonymkode: 0759d...cd3

• Liker 1
Skrevet

Shampoo og balsam, og såpe. Glemmer innimellom såpe, men trenger vel strengt talt ikke det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

dusjer full pakke 1-2 ganger om dagen 😲

Hvorfor?

Anonymkode: e0416...25f

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Aaauch

Anonymkode: abf2c...b69

Skrevet

Full pakke hver dag. :) Hvorfor? Fordi jeg liker det, alltid gjort det. 😄 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor?

Anonymkode: e0416...25f

fordi hvis ikke stinker jeg som en jævla moskus okse haha - mann 27

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kun kattevask med såpe. Da som regel etter sex. I perioder uten sex dropper jeg dusjing hver dag. Og vasker håret 2-3 ganger per uke alt ettersom.

Anonymkode: f706e...6a8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dusjer med såpe hver morgen, vasker håret hver 2.-3.dag, skrubb og hårkur gidder jeg bare en gang i uken eller annenhver uke 😊

Anonymkode: ef82f...1d2

• Liker 10
Skrevet

Etter sex tar jeg kattevask. Ellers dusjer jeg daglig med full pakke. 

• Liker 2
Skrevet

Dusjer kroppen med såpe hver dag.
Vasker håret maks en gang i uken, bruker kun sjampo. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dusjer hver morgen, men 5 av 7 dager vasker jeg bare kroppen og renser ansiktet. Vasker også håret de andre to dagene i uken, disse dagene skrubber og shaver jeg samtidig. 

Anonymkode: dbd7b...9fb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

viste ikke at så mange ikke dusja daglig, hvis jeg ikke dusjer så føler jeg meg helt ekkel, lukter vondt gjør jeg også. men er kanskje annerledes for damer siden dere ikke svetter like mye.

• Liker 2
Skrevet

Både mannen og jeg tar et kurbad daglig. Det handler mest om velvære og kos, og vi blir reine av det også. Vasker håret ca to dager i uka, men ansiktet og deodorantrester blir vaska bort hver dag.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

viste ikke at så mange ikke dusja daglig, hvis jeg ikke dusjer så føler jeg meg helt ekkel, lukter vondt gjør jeg også. men er kanskje annerledes for damer siden dere ikke svetter like mye.

Selv vokste jeg opp med at man vasker ansikt, armhuler og nakke ved servanten, mens resten tar man noen ganger i uka. 

Prøvde en periode å vaske med shampo osv annenhver dag, da fikk jeg tørr, kløende hud og gikk tilbake til hver 3.dag. Men ja, jeg lukter også lite, heldigvis. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Uni skrev (2 minutter siden):

Selv vokste jeg opp med at man vasker ansikt, armhuler og nakke ved servanten, mens resten tar man noen ganger i uka. 

Prøvde en periode å vaske med shampo osv annenhver dag, da fikk jeg tørr, kløende hud og gikk tilbake til hver 3.dag. Men ja, jeg lukter også lite, heldigvis. 

jeg dusja for 9 timer siden, å allerede nå kjenner jeg at jeg begynner og lukte vondt #manneproblemer. dere damer er heldig

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dusjer med full pakke morgen og kveld. Gjerne 2-3 «kattevasker» i tillegg.

Anonymkode: 83e1f...6e4

AnonymBruker
Skrevet

Dusjer med såpe hver morgen uansett hva. Dusjer også gjerne etter trening og/eller etter jobb, i tillegg. Vasket håret i samme slengen tidligere, men etter at jeg har tatt en behandling på håret mitt som gjør at jeg ikke kan vaske det så ofte, har jeg nå startet å vaske det 1-2 g i uken det siste halve året. 

Anonymkode: 223ae...901

Gjest Tassel
Skrevet

Hårvask hver annen eller tredje dag, dusj to ganger daglig av kropp.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

jeg dusja for 9 timer siden, å allerede nå kjenner jeg at jeg begynner og lukte vondt #manneproblemer. dere damer er heldig

Skjønner ikke hvordan det er mulig. Mannen min dusjer annenhver dag og lukter aldri. 🤷‍♀️

Anonymkode: ba6a3...1cd

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...