Gå til innhold

Hva vil han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Startet ny jobb i januar (vikariat frem til sommeren). Jobber i et team på 3 og er i en stilling der hjemmekontor ikke er mulig. Han ene jeg jobber sammen med fikk oppmerksomheten min med en gang. Han er ikke spesielt kjekk men det er noe seksuelt over han og jeg har sykt lyst på han. Etter noen uker på jobb begynte vi å snakke en del på messenger, spes i helgene nå vi begge har drukket litt. Vi er begge single, jeg 36, han 57. Jeg kan til tider bli tiltrukket av eldre menn.. noen ganger chatter vi også i løpet uken men blir mest jobbrelatert. Men når vi chatter i helgene er alt annerledes. En fredag snakket vi fra 22 til 03. Sist lørdag var han nok ganske full. Han skrev han liker når jeg skriver til han. Vi ble enige om å møtes denne helgen for å drikke, le og høre på musikk. Utover kvelden kom det klart frem i meldingene at han har lyst på meg. 

I går skrev jeg og spurte om vi skulle møtes i dag. Han svarte etter en stund og unnskyldte seg fordi han hadde vært sur på jobben den dagen..han hadde kranglet med noen i ledelsen som jeg ikke hadde fått med meg, men jeg syns ikke han var sur på jobb. Han sa han fortsatt var i dårlig humør. Så begynte han å snakke om andre ting..jeg fikk aldri et svar på spørsmålet mitt (selvom det på en måte var et indirekte nei). I kveld har han ikke skrevet noe.

Øyekontakten på jobb er lang og intens. Det er absolutt en interesse. Men er han bare usikker? Kanskje fordi vi jobber samme sted? Eller hva tenker dere?

Jeg vet at han kommer til å skrive igjen. Han gir også 100 komplimenter meldingene sine. Men jeg gidder ikke være en chattevenn for å holde han underholdt i disse vanskelige tider.  
Nå skal jeg ta litt avstand for å se hva som skjer.

Hvordan gå fram med en usikker type? ☺️

Anonymkode: 5c066...15c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...