stordabu96 Skrevet 13. mars 2021 #1 Skrevet 13. mars 2021 Hei! Jeg har en kjæreste som nå kan få en mulighet til en stilling som sveiser, eneste problemet for meg er at det er rotasjon. Han kommer da til å bli borte i 2 uker om gangen. Jeg vet at 2 uker ikke er veldig lenge, men jeg blir dårlig av å tenke på det. Den gode nyheten er at det er på land og ikke offshore, og vi har planer om å få oss leilighet der etter 1-3 måneder. Men er det noen som vet om han kan sove hjemme da etter hvert skift?
Knirke Skrevet 14. mars 2021 #2 Skrevet 14. mars 2021 2 uker er jo ingenting... Skal han jobbe på anlegg, med reisevei, så er det unaturlig å dra hjem etter skiftet. Hvis det er på et verft f.eks er det ingenting i veien for å dra hjem, men man orker gjerne ikke etter en 12 timers dag. 3
stordabu96 Skrevet 14. mars 2021 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2021 Knirke skrev (21 timer siden): 2 uker er jo ingenting... Skal han jobbe på anlegg, med reisevei, så er det unaturlig å dra hjem etter skiftet. Hvis det er på et verft f.eks er det ingenting i veien for å dra hjem, men man orker gjerne ikke etter en 12 timers dag. Er litt usikker på om det er anlegg eller verft, men vi har snakket om at frem til vi kjøper oss leilighet i den byen jobben er kommer han til å bli der. Dersom det er lov å komme hjem i helgene gjør han det, jobben er en time herfra. Men det jeg lurer på om det er lov å dra hjem etter hvert skift. Fordi dersom vi får oss ny leilighet er det bare max 15 minutt å kjøre hjem fra jobb.
Knirke Skrevet 15. mars 2021 #4 Skrevet 15. mars 2021 Dere burde nok undersøke litt nærmere hva arbeidstidene hans faktisk er, og hvor... Og er du sikker på at han har fri i helgene?
stordabu96 Skrevet 15. mars 2021 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2021 Knirke skrev (1 time siden): Dere burde nok undersøke litt nærmere hva arbeidstidene hans faktisk er, og hvor... Og er du sikker på at han har fri i helgene? Tror han får vite mer dersom han blir tilbudt stillingen. Han var på speed intervju for en annen stilling men han hadde ikke sveise sertifikat for den, så de sa de hadde en rotasjon stilling som passer han bedre.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #6 Skrevet 15. mars 2021 Min samboer jobbet offshore rotasjon på land, han kom hjem om kveldene (for å sove). Anonymkode: ff35c...371
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå