AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #1 Skrevet 13. mars 2021 Hei alle Føler alle trådene som er startet av skeive, de som er usikre etc fader bort her på KG.. Jeg ønsker å høre hvordan det har gått med dere? Selv har jeg prøvd å få bort vanskelige følelser for sjefen min.. Trukke hu kommer til å føle det samme, men jeg overtenker hvordan hu prater til meg.. Hu sier litt rare ting noen ganger.. Hun er den flotteste dama jeg har møtt, så typisk at det aldri blir gjensidig.. Oppdate fra dere andre? 😊 Anonymkode: 0e47c...e0c
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #2 Skrevet 13. mars 2021 bifil? pfft, det er transe tråder som er inn nå om dagen, get with the times hun 😎 Anonymkode: ad016...b17
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 Det skjer ingenting. Eller, var på date I går. Det gikk dårilig🙄 Anonymkode: 07868...c5b
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #4 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det skjer ingenting. Eller, var på date I går. Det gikk dårilig🙄 Anonymkode: 07868...c5b Ånei.. Så kjedelig.. Tøff og heldig som var på date da.. Den som ikke våger etc.. Antar det er derfor jeg aldri får noen.. 😫 Anonymkode: 0e47c...e0c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #5 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): bifil? pfft, det er transe tråder som er inn nå om dagen, get with the times hun 😎 Anonymkode: ad016...b17 Er en grunn til at jeg sletta profilen min på gaysir.. No offence til transpersoner altså.. Anonymkode: 0e47c...e0c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #6 Skrevet 14. mars 2021 Jeg har også prøvd å opprette en lesbetråd her, ville ha kontakt med lesbiske i Bergen, jeg tror det kom et par svar. Merkelig, for man skulle jo tro at det var en del lesbiske og bifile her. Har prøvd meg på Skeiv.no, men der er det lite aktivitet, virker det som og mange som har profiler helt uten info og bilder. Er de fleste på Tinder, kanskje? Jeg er godt voksen, da, så mulig jeg ser på feil steder. Anonymkode: 8a193...59f
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #7 Skrevet 14. mars 2021 Har opprettet noen tråder, men det er så mye drittslenging at jeg gidder ikke mer. Det må alltid være flere som ødelegger tråden med fordommer og dritt. Særlig i seksualforumet. Og man blir beskyldt for å være en mann som utgir seg for å være dame som oppretter en runketråd. Hver gang. De eneste trådene som får en del seriøse svar er de som blir opprettet av binysgjerrige damer som vil snakke om "jentesex". Anonymkode: 04cdd...209
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #8 Skrevet 14. mars 2021 16 hours ago, AnonymBruker said: bifil? pfft, det er transe tråder som er inn nå om dagen, get with the times hun 😎 Anonymkode: ad016...b17 Tror nok mange menn blir trans for da kan de få seg lesbisk dame. Anonymkode: e4838...9a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå