Gå til innhold

sende barnet med toget

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg å mannen min trenger litt fritid fra vår datter. hun har blitt så stor nå (4år) så vi vurderer å sende hun med toget til lillehammer fra skien til mine foreldre. det er ikke nødvendig og bytte tog på denne reisen. Bare lurer på noen andre som har erfaringer med og sende barnet med toget? noen tips?

Anonymkode: 9acf9...1b3

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

En 4 åring alene med toget på en strekning med flere stopp? Mener du dette for alvor?

AnonymBruker
Skrevet

Regner med dette er tull? Ingen sender en 4åring alene med toget, ei heller sier at de trenger fri fra barnet sitt.

Anonymkode: d6fe7...612

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Er du gal menneske? Håper dette er tull 🙈🙈

Anonymkode: 7fbd5...ccd

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

ja jøss... troverdig at noen sender en 4 åring alene på toget. 

Anonymkode: b1adc...602

• Liker 8
Skrevet

Dette må være tull. Man skal være ganske lat og egoistisk for ikke å ofre litt av sin tid til å følge FIREÅRINGEN sin til foreldrene. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal hun vite når hun skal av? Hørtes skummelt ut!!! Dette må være kødd.

Anonymkode: 095e9...116

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Troll 

Anonymkode: ec0de...766

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan skal hun vite når hun skal av? Hørtes skummelt ut!!! Dette må være kødd.

Anonymkode: 095e9...116

planen var å ha bestemor til og stå på stasjonen så henne ville se henne og gå av. Min far gjorde noe lignende med meg når jeg var 7 år så tenkte at det kanskje ikke var så dumt. men må kanskje tenke litt nærmere på hvordan vi evt skal gjøre det

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

planen var å ha bestemor til og stå på stasjonen så henne ville se henne og gå av. Min far gjorde noe lignende med meg når jeg var 7 år så tenkte at det kanskje ikke var så dumt. men må kanskje tenke litt nærmere på hvordan vi evt skal gjøre det

Ja, tenk litt mer over det og dropp hele opplegget.

Anonymkode: 644f0...b74

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høl i huet idé! Ferdig snakka 

Anonymkode: b1adc...602

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere tenker å sende en 4-åring alene med tog den strekningen så er det ikke tid sammen dere trenger, men tid med barnevernet.

Anonymkode: 79484...b8b

• Liker 29
Skrevet

Det må du da ikke finne på! Verste jeg har hørt! Håper du tuller. 

AnonymBruker
Skrevet

dere er hysteriske, har pratet litt med gubben nå og tenker vi kjøper komfortbillett til barnet sånn at hun kan sitte trygt hele veien frem ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

TROLL ALERT!! 

Anonymkode: 7fbd5...ccd

• Liker 9
Skrevet

Barn under 10 år bør ikke reise alene.

Dette høres helt tullete ut.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei, jeg å mannen min trenger litt fritid fra vår datter. hun har blitt så stor nå (4år) så vi vurderer å sende hun med toget til lillehammer fra skien til mine foreldre. det er ikke nødvendig og bytte tog på denne reisen. Bare lurer på noen andre som har erfaringer med og sende barnet med toget? noen tips?

Allerede her i første setning røpet du deg... Bedre lykke neste gang. 🙄😅

• Liker 6
Skrevet

4 år? På reise i 2,5 time alene? Dette må være tull. 

10 år? Helt greit. Men fire? Kan jo knapt gå på do selv. Håper virkelig at dette er bare tull. (Men vet aldri, mye gærne folk der ute)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (1 minutt siden):

4 år? På reise i 2,5 time alene? Dette må være tull. 

10 år? Helt greit. Men fire? Kan jo knapt gå på do selv. Håper virkelig at dette er bare tull. (Men vet aldri, mye gærne folk der ute)

hun er kanskje bare 4 år men er veldig voksen for alderen, syntes dere overreagerer veldig nå. Henne kan fint sitte alene med nettbrett i 2.5 timer uten at det bør være noe problem! 

ville uansett ha tips, ikke en masse moralpreken fra hysteriske damer

AnonymBruker
Skrevet

Nice try, den der går vi ikke på.

Anonymkode: 71edd...c63

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...