Gå til innhold

Blondine eller brunette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er naturlig brunette, men har de siste 5 årene bleket det blondt (baturlig balayage, ikke platina eller tydelig hard ettervekst). Jeg synes personlig at jeg kler begge deler og har lekt litt med tanken om å gå tilbake til å være brunette i det siste. Så hva er mest populært nå for tiden, blondt eller brunette?

Anonymkode: 723ba...6eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke inntrykk av at det noensinne har vært noen trend ang. hårfarge på denne måten. Det har alltid delt seg mellom blond, rødhåret, brunette og sort hår. Trender er uavhengig av det. 

Det viktigste er hva som passer deg og hva du føler for.

Anonymkode: d62ac...f35

• Liker 3
Skrevet

kanskje du burde fokusere på hva som kler deg best og hva DU liker, fremfor hva som er populært? Tror forøvrig hverken den ene eller den andre kan noengang bli mer populær enn en annen, iom. at det er veldig vanlig begge deler : p mørk eller blond. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Alle kler forskjellige farger. Men jeg personlig syns mørkt hår er veldig attraktiv på en spesiell måte. 

Anonymkode: 7abe8...658

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg er naturlig brunette, men har de siste 5 årene bleket det blondt (baturlig balayage, ikke platina eller tydelig hard ettervekst). Jeg synes personlig at jeg kler begge deler og har lekt litt med tanken om å gå tilbake til å være brunette i det siste. Så hva er mest populært nå for tiden, blondt eller brunette?

Anonymkode: 723ba...6eb

Har ingen preferanse på det.

Skrevet (endret)

Er du naturlig brunette, er det finest at du fortsetter å ha mørkt hår, synes jeg.  Jeg er svak for det.

Endret av Dubidu
AnonymBruker
Skrevet

Okei, blondiner har jo vært kjent for å være attraktivt i alle år. Nå brunette tydeligvis. Det viktigste må vel være blikket, personlighet og kjemi. 

Anonymkode: 73395...d90

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skal du bry deg om hva andre mener? Velg det du selv liker best i stedet for å basere valget på en trend. 

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Spennnende med blondiner.  Det kan være både mørke og lyse hår nedentil på dem. 

Anonymkode: 41481...716

AnonymBruker
Skrevet

Blondiner for sex og brunetter for forhold.😂

Anonymkode: b773f...d13

Skrevet

Blondiner er søte, Brunetter er sexy. Redheads er kåtest. Silverhead er tryggest og deiligst😂

Skrevet

Synes selv svart/mørkebrunt er mest sexy

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blondiner blondiner blondiner. Synes brunetter er lumske og skumle. 

Anonymkode: 4210e...d36

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.4.2021 den 8.18):

Spennnende med blondiner.  Det kan være både mørke og lyse hår nedentil på dem. 

...og jeg elsker fittehår i alle farger

AnonymBruker
Skrevet

Det er umulig å peke seg ut en hårfarge. For min del. 

Hårfargen må ses i sammenheng med øynene, ansiktsfasong og kropp. Og kanskje aller helst personlighet. 

Anonymkode: 3137d...6a3

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt mørkebrunt langt, baylage og er nå platinablond med skulderkort hår. Merker ingen forskjell på interessen fra menn, den er jevn og lik uansett. Har dog fått kommentarer fra menn jeg kjenner at de ikke skjønner hvorfor jeg klippet det til skuldrene, litt hint der 

Anonymkode: 08bd5...5e8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...