AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #1 Skrevet 13. mars 2021 Jeg er i et godt forhold, vært sammen i 6 år, ett barn på 2 år. Jeg elsker han, men en stund har jeg tatt meg selv i å tenke at jeg skulle ønske jeg bare var singel for en kveld. Hvordan skal jeg aldri kunne flørte/kysse/ligge med noen andre? Det har ikke noe med samboeren å gjøre, men savnet jeg har for å kunne slippe meg løs og gjøre hva jeg vil med hvem jeg vil, i en kveld. Noen andre som har tenkt den tanken? Jeg vet jo at det ikke er gjennomførbart, og ikke noe jeg kan ta opp med kjæresten - dette er bare mine egne tanker. Lurer på om dette er normalt. Andre med sånne tanker? Anonymkode: 928ee...81c 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #2 Skrevet 13. mars 2021 Jeg var skikkelig løs på 90-tallet, så jeg har rast fra meg. Så nei, tenker aldri at jeg har lyst til det. Anonymkode: d02a3...541
kaleidoskop Skrevet 13. mars 2021 #3 Skrevet 13. mars 2021 (endret) Nei det har jeg ikke, er i ca samme livssituasjon som deg. Tenkt tanken ja, lyst til å gjøre det; nei. Men nå var jeg ute med single venninner på byen, flørtet å hadde det gøy. Uten kyssing og ligging. Endret 13. mars 2021 av kaleidoskop 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #4 Skrevet 13. mars 2021 Absolutt ikke. Usj. Blir helt uvel av tanken. Anonymkode: 360a1...f0b 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #5 Skrevet 13. mars 2021 Jeg kan også ha sånne tanker en gang i blandt, vi ble sammen ganske ung (16/17 år), har barn og alt sammen. Han er helt fantastisk, kunne aldri ha byttet han for alt i verden. Men en gang i blandt savner jeg det å være «fri» og kunne slippe meg løs uten å tenke på konsekvensene av det. Helt sikkert fordi jeg aldri har fått oppleve det til det fulle selv. Men hadde aldri gjort det, kunne aldri kastet bort alt vi har på grunn av de tankene. Samtidig tenker jeg at det er fult lov til å ha fantasi så lenge det forblir fantasi. Anonymkode: 55301...95d 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #6 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er i et godt forhold, vært sammen i 6 år, ett barn på 2 år. Jeg elsker han, men en stund har jeg tatt meg selv i å tenke at jeg skulle ønske jeg bare var singel for en kveld. Hvordan skal jeg aldri kunne flørte/kysse/ligge med noen andre? Det har ikke noe med samboeren å gjøre, men savnet jeg har for å kunne slippe meg løs og gjøre hva jeg vil med hvem jeg vil, i en kveld. Noen andre som har tenkt den tanken? Jeg vet jo at det ikke er gjennomførbart, og ikke noe jeg kan ta opp med kjæresten - dette er bare mine egne tanker. Lurer på om dette er normalt. Andre med sånne tanker? Anonymkode: 928ee...81c Hvis han ikke er åpen for «frikort» blir det jo vanskelig. Jeg skal si noe veldig utradisjonelt, som de fleste kommer til å reagere negativt på. Gjør det, gå å knull noen andre, få det ut av systemet ditt. Men bare om du kan leve med denne hemmeligheten og bare om han aldri finner det ut. Personlig hadde jeg ikke taklet det, men jeg ville heller at samboeren min skulle gjort det kalkulert under min radar enn at hun gjorde det slutt eller at jeg fant ut av det. Det er bare min menig. Anonymkode: 96f7a...eb2 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #8 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kan også ha sånne tanker en gang i blandt, vi ble sammen ganske ung (16/17 år), har barn og alt sammen. Han er helt fantastisk, kunne aldri ha byttet han for alt i verden. Men en gang i blandt savner jeg det å være «fri» og kunne slippe meg løs uten å tenke på konsekvensene av det. Helt sikkert fordi jeg aldri har fått oppleve det til det fulle selv. Men hadde aldri gjort det, kunne aldri kastet bort alt vi har på grunn av de tankene. Samtidig tenker jeg at det er fult lov til å ha fantasi så lenge det forblir fantasi. Anonymkode: 55301...95d Det er akkurat det. Jeg kunne aldri kastet bort alt vi har bygget opp, vi har et barn sammen, jeg elsker han. Det er de tankene, jeg kommer nok ikke til å gjøre noe med det. Men det er rart å tenke på at jeg "aldri" mer kommer til å flørte eller være fri. Jeg er glad for å være i et forhold, og så takknemlig. Vanskelig å forklare. Anonymkode: 928ee...81c
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #9 Skrevet 13. mars 2021 Haha, jeg er singel og kan love deg at nå i koronatid blir det svært lite flørting, kyssing og ligging på oss single. Vær glad du har mannen din å flørte, kysse og ligge med du! Anonymkode: 4c44e...b01 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #10 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis han ikke er åpen for «frikort» blir det jo vanskelig. Jeg skal si noe veldig utradisjonelt, som de fleste kommer til å reagere negativt på. Gjør det, gå å knull noen andre, få det ut av systemet ditt. Men bare om du kan leve med denne hemmeligheten og bare om han aldri finner det ut. Personlig hadde jeg ikke taklet det, men jeg ville heller at samboeren min skulle gjort det kalkulert under min radar enn at hun gjorde det slutt eller at jeg fant ut av det. Det er bare min menig. Anonymkode: 96f7a...eb2 Forstår hva du tenker, men det hadde jeg mest sannsynlig ikke klart. Så grusom kunne jeg aldri vært mot han, dessuten hadde det spist meg opp tror jeg. Anonymkode: 928ee...81c
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #11 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha, jeg er singel og kan love deg at nå i koronatid blir det svært lite flørting, kyssing og ligging på oss single. Vær glad du har mannen din å flørte, kysse og ligge med du! Anonymkode: 4c44e...b01 Jeg er veldig glad for det, dette er bare tanker som kommer opp. Skjønner godt at det ikke er lett nå med korona! Anonymkode: 928ee...81c
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #12 Skrevet 13. mars 2021 Tja. Det hender jeg blir tiltrukket av andre og tenker at oi, om jeg var singel kunne jeg gjort noe med det. Men jeg savner ikke byen og slikt. Det er jo bare mas og fjas. Syntes ikke det var så gøy som singel heller 😄 Er gøy å gå ut og danse, men det kan jeg nå også, med eller uten kjæresten. Det skal sies at selv om vi ikke har et åpent forhold nå, så er det noe vi diskuterer. Så det er ikke hemmelig eller tabu for oss å evt være med andre. Anonymkode: eda0d...644
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #13 Skrevet 13. mars 2021 Nei, ikke i det ekteskapet jeg er i nå og jeg har vært gift i 10 år. Men jeg har vært gift før og da tenkte jeg slik du beskriver. I min verden er det ikke et godt tegn at man ønsker å prøve noen andre. Anonymkode: 5c386...3a1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #14 Skrevet 13. mars 2021 Jeg var singel frem til jeg var 30. Har kjæreste nå. Innimellom tenker jeg som deg, TS. Men så husker jeg hvordan der var. Dårlig sex, dårlig behandling, fyllesjuk, ikke ekte følelser, tomhet. Og mens jeg var singel var det ingenting jeg heller ville enn å få meg kjæreste. For meg er kjæreste sååååå mye bedre enn singellivet. Trygt, godt, ekte følelser med noen som faktisk bryr seg om meg, som gjør alt for meg, som ikke er en ego. Anonymkode: 8406f...654 3
Archer Skrevet 13. mars 2021 #15 Skrevet 13. mars 2021 kaleidoskop skrev (26 minutter siden): Nei det har jeg ikke, er i ca samme livssituasjon som deg. Tenkt tanken ja, lyst til å gjøre det; nei. Men nå var jeg ute med single venninner på byen, flørtet å hadde det gøy. Uten kyssing og ligging. Hvorfor flørte når du er opptatt? For å teste markedsverdien din eller?;)
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #16 Skrevet 13. mars 2021 Nei, er glad jeg raste fra meg i mange år, og ikke har behov for one night stand lengre... Anonymkode: 7616c...20d 1
kaleidoskop Skrevet 13. mars 2021 #17 Skrevet 13. mars 2021 6 minutter siden, Archer said: Hvorfor flørte når du er opptatt? For å teste markedsverdien din eller?;) Hehe. Nja... Men hva er flørting? 😜 Når jeg er ute med single venninner og det kommer en guttegjeng for å slå seg ned for å snakke så vifter ikke jeg med ringen og sier jeg er opptatt. Skjuler den heller ikke, men prater, ler og har det gøy. 1
Archer Skrevet 13. mars 2021 #18 Skrevet 13. mars 2021 kaleidoskop skrev (1 minutt siden): Hehe. Nja... Men hva er flørting? 😜 Når jeg er ute med single venninner og det kommer en guttegjeng for å slå seg ned for å snakke så vifter ikke jeg med ringen og sier jeg er opptatt. Skjuler den heller ikke, men prater, ler og har det gøy. Åjoda, det veit du sikkert godt hva som er flørting og ikke flørting:) å ha det "gøy" er ett ord dere damer bruker mye syns jeg😄 tex damer som drar till afrika på ferie drar dit for å ha det "gøy"😏
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #19 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Forstår hva du tenker, men det hadde jeg mest sannsynlig ikke klart. Så grusom kunne jeg aldri vært mot han, dessuten hadde det spist meg opp tror jeg. Anonymkode: 928ee...81c Tja, det han ikke vet har han ikke vondt av. Men jeg hadde ikke klart det selv. Jeg var utro en gang med en tidligere partner, klarte ikke holde tett mer enn noen dager. Anonymkode: 96f7a...eb2
kaleidoskop Skrevet 13. mars 2021 #20 Skrevet 13. mars 2021 12 minutter siden, Archer said: Åjoda, det veit du sikkert godt hva som er flørting og ikke flørting:) å ha det "gøy" er ett ord dere damer bruker mye syns jeg😄 tex damer som drar till afrika på ferie drar dit for å ha det "gøy"😏 Som mitt startinnlegg, jeg flørter nok i manges øyne. Hvor mye man legger i det tror jeg er veldig individuelt. Jeg har det gøy når jeg er ute 😊 hva jeg "har gjort" har jeg ingen problemer med å fortelle om hjemme. Jeg håper han også har det gøy når han er ute. Det føles fint å vite at man blir sett av andre, selv om man er i et forhold 😊 Jeg blir også litt stolt av at andre kanskje finner min mann attraktiv. At jeg er sammen med en så flott fyr. Hva de damene du kjenner gjør når de er i Afrika kjenner jeg ikke til. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå