AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #1 Skrevet 13. mars 2021 Hvilke symptomer fikk du av korona? Hvilken dag etter smitte fikk du symptomer og hvordan var forløpet? Blir kjempe takknemlig for svar, venter på svar pga muligens smitte. Anonymkode: 5e647...053
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #3 Skrevet 13. mars 2021 Jeg har ikke selv hatt corona. Men min mor ble knall dårlig i 4 uker. Hadde alle symptomer etter boken. min bror fikk null symptomer, men ble oppdaget antistoffer helt tilfeldig. Det som derimot er skremmende er at begge fikk blodpropp ca 5-6 mnd etter at de hadde corona!!! Anonymkode: a661e...c8a 2
Billiebi Skrevet 13. mars 2021 #5 Skrevet 13. mars 2021 Ingen symptomer de første fire dagene etter påvist smitte. Fikk deretter litt hoste, og lett feber/frysebyer om kvelden/natten, men helt frisk på dagtid. Dette varte i tre netter, men gikk vekk med Paracet. Så ble jeg frisk. Har ikke mistet smakssans/luktesans. Helt udramatisk med andre ord. Samme med mine nærkontakter som også var smittet. 1
Anbefalte innlegg