AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #1 Skrevet 13. mars 2021 Jeg er ekstremt lett sjalu og føler jeg må stadig kontrollere mannen min. Jeg har ikke lyst å være sånn. Men det minste tegn på flørt eller noe så blir jeg skikkelig sint og lei meg. Jeg har alltid vært sånn egentlig og ødelagt mange forhold pga dette. Min mann er trofast og hjemme hele tiden med meg. Sluttet å gå ut og være sosial så mye. Men også hadde vi en trøblete start på forholdet. Men vi er nå gift og har barn og jeg skulle tro jeg ble bedre. Synes det er slitsomt å alltid være på vakt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for jeg vil ikke ødelegge forholdet vårt. Anonymkode: ec7d3...13f
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #2 Skrevet 13. mars 2021 Sikkert mange. Det blir ofte ok med alderen og bedre selvinnsikt. Anonymkode: a806c...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #3 Skrevet 13. mars 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Sikkert mange. Det blir ofte ok med alderen og bedre selvinnsikt. Anonymkode: a806c...a2c Nærmer meg 40 Anonymkode: ec7d3...13f
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #4 Skrevet 13. mars 2021 Jeg har vært kontrollerende i tidligere forhold. Fant ut at det ikke brakte med seg noe godt, hun fikk ikke puste og jeg ødela forholde. Nå velger jeg å stole på hun jeg er sammen med, vet det høres klisje ut. Men om man ikke kan stole på partneren sin burde man ikke være sammen heller. Om det er grunnlag for det eller ikke. Tillit er viktigere enn alt annet, det er en viktig del av kjærlighet å legge hjerte sitt i noen andres hender uten å ha ett øye til det hele tiden. Anonymkode: 46eb9...c7a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå