Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er de aller fleste muslimer voldelige mot kona eller kjæresten? 

Jeg har blitt veldig glad i en mann fra nord Afrika. Han har bodd der hele livet. 

Jeg spurte ham om han noen gang kunne gjort meg noe vondt, og da sa han at det ville han ikke klart. Godt og høre han si det men jeg er samtidig litt usikker. 

Anonymkode: 312e1...780

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på land og klasse. 

Anonymkode: 4006a...3e9

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er ikke alle mennesker like. Det er mange menn som er voldelige mot kjæresten/kona, uansett hvor de kommer fra. Ikke dra alle under en kam. Dessuten er vold egentlig forbudt i Islam, men for mange er kultur viktigere enn religionen slik at de følger det som er "greit" i deres kultur. 

Anonymkode: 16cb9...f24

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du så usikker på mannen du tydeligvis er så "glad" i, så burde du kanskje revurdere forholdet. Trist at dama hans tenker sånn bak ryggen hans..

Anonymkode: 16cb9...f24

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Er de aller fleste muslimer voldelige mot kona eller kjæresten? 

Jeg har blitt veldig glad i en mann fra nord Afrika. Han har bodd der hele livet. 

Jeg spurte ham om han noen gang kunne gjort meg noe vondt, og da sa han at det ville han ikke klart. Godt og høre han si det men jeg er samtidig litt usikker. 

En mann kan være voldelig uavhengig land og religion. Hvor mange "kristne" hvite menn er ikke voldelige i Norge mot sin kjærester/koner? Slikt er individuelt. Noen muslimer er voldelige, andre ikke. 

Anonymkode: a962e...171

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det har ingenting med religion å gjøre egentlig, bare kontroll og eiesyke, som de blir hjernevasket til å tro er normalen. Dominering og vold er alltid noe som kommer når folk ikke har kjærlighet for andre. Alltid.

Anonymkode: 5f506...5eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vold henger sammen med sosial kontroll. Du bør derfor stille ham disse spørsmålene:

Hva tenker du om at jeg ikke er troende?

Hva tenker du om norsk kultur?

Hva tenker du om at jeg omgås mannlige venner/kollegaer? 

Hva tenker du om at jeg ønsker en egen karriere, ikke være hjemmeværende med barn? 

Hva tenker du om at jeg kler meg akkurat som jeg vil? 

Hva tenker du om likestilling mellom kjønnene? 

Hvilken type oppdragelse tenker du våre barn skal få? Troende muslimer? Kultur? Omskjæring? Er begge kjønn like mye verdt? 

Anonymkode: 3941a...3b2

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kristen og det er greit for han. 

Han vil ikke at jeg har mannlige venner. 

Jeg jobber fullt nå, men ønsker og være hjemme med tiden. Han vil også at jeg skal være hjemme. Så vi vil jo det samme da. 

Dette med klær vet jeg ikke helt enda. Har sendt bilde av meg selv i singlet f eks og han sier ikke noe på det. 

Barn skal vi ikke ha så det er ikke noe jeg trenger og tenke over. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det har ingenting med religion å gjøre egentlig, bare kontroll og eiesyke, som de blir hjernevasket til å tro er normalen. Dominering og vold er alltid noe som kommer når folk ikke har kjærlighet for andre. Alltid.

Han er ganske eiesyk men samtidig veldig kjærlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring etter å ha vært gift med en muslimsk mann. Han var aldri voldelig. Men veldig kontrollerende. Og krevende seksuelt. Ble mye pliktsex kan man si. Han var ikke for omskjæring så sønnen vår ble aldri omskjært så alle er vel forskjellig men har vel det inntrykket at jo bedre utdannet de er jo mer "moderne" er de. Han var fra Afrika.  Og følte han ble mer og mer konservativ jo eldre vi ble. 

Anonymkode: 24b87...f79

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg jobber fullt nå, men ønsker og være hjemme med tiden. Han vil også at jeg skal være hjemme. Så vi vil jo det samme da. 

Dette med klær vet jeg ikke helt enda. Har sendt bilde av meg selv i singlet f eks og han sier ikke noe på det. 

Han kan bruke deg for å få statsborgerskap også vær obs på det. 

Anonymkode: 24b87...f79

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har annen etnisk bakgrunn og muslim. Jeg hadde aldri i livet satset på en araber. De fleste er kontrollfriker og sjalu. Nei takk og hadet bra. 

Anonymkode: 3b2a1...daf

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det kommer an på land og klasse. 

Det kommer an på personen

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da har du ikke opplevd en kjærlig person som ikke er eiesyk. Det kan virkelig ikke sammenlignes, og å tenke "kjærlig for å være sånn" evt., er et selvbedrag.

AnonymBruker
Skrevet

afrikanske menn er de beste ❤️ ville vært mer redd for å havne i et voldelig forhold med en hvit mann. TS ikke vær redd

Anonymkode: 0e320...c4c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS, har du truffet han i virkeligheten? Eller er dette noen du har blitt glad i på nett. 

Anonymkode: 0f8cc...45d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det tror jeg ikke du skal stusse på, visst han er svart i tillegg så er det bare å se frem mot et langt og lykkelig samliv. 

Må bare henvise til den populære tråden gjengitt nedenfor, ser ut som de fleste damer er enig i at svarte menn er genetisk annerledes enn hvite. Go girl, ingen fallgruver her, her blir du tatt vare på etter alle kunstens regler og får en mye bedre sengepartner visst skal vi tro damene på KG.

Er jeg den eneste som syntes hvite norske menn er elendig på soverommet, og som partner?. 

Dater kun menn fra Midt-Østen eller Afrika nå siden jeg har hatt så mange dårlige erfaringer med etnisk norske menn

er det noen andre som kjenner seg igjen? de er veldig kjærlige å tar vare på oss kvinner, menns den norske mannen er veldig egoistisk og tenker kun på seg selv.

Jeg håper flere norske kvinner kan være med og boikotte norske menn, fordi majoriteten av dem sitter på veldig kvinnefiendtlige holdninger som vi kvinner kollektivt kan sette en stopper for ved å nekte og date dem.

Anonymkode: c8526...cde

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Chiubi skrev (4 timer siden):

Det kommer an på personen

Såklart. Men noe er mer typisk enn andre ting. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette høres ikke bra ut.

Anonymkode: 08a7b...c3c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ønsker du å være hjemme med tiden? Barn har dere ikke planer om skrev du. Hvorfor ønsker du å være hjemme og ikke jobbe? Ønsker du å leve isolert?

Tjener han nok til å kunne forsørge deg økonomisk?

Anonymkode: 08a7b...c3c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...