AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #1 Skrevet 13. mars 2021 Jeg drømmer at jeg står et sted utenfor. Vei eller gate. Foran meg står det en kvinne, ca 1-2 meter unna, ser på meg og så ser hun opp i lufta. Det neste som skjer er at hun lukker øynene og plutselig flyter hun rett til værs og forsvinner. Jeg rekker å tenke "Åh, ble hun henta?" før jeg kjenner en spesiell følelse i min egen kropp og registrerer at jeg også svever og fyker rett til værs. Så var det som om jeg sovna eller svimte av. Og deretter våkna jeg. Hva menes med dette? Anonymkode: 9b02c...33b
GrønnNellik68 Skrevet 13. mars 2021 #2 Skrevet 13. mars 2021 Den var vrien... det som slo meg er om hun har løsninga på ett problem du har. At du må bare finne ut hvordan hun kom seg opp i lufta så kan du gjøre det samme. Men jeg er ingen drømme tolker, ser ingen har svart derfor.
GrønnNellik68 Skrevet 13. mars 2021 #4 Skrevet 13. mars 2021 Aragorn ll Elessar skrev (4 minutter siden): Drømmer betyr ingenting. Det tror jeg de gjør. Men det er ofte hverdagslig ting. Har du ikke lagt merke til at har du noe du grubler på og prøver å finne en løsning på så kommer ofte en rett før du sovner.... ?? Tror også man drømmer pga ting man grubler på hvis man prøver å tyde det man drømmer. Drømmer er jo en hel verden. Greater thn fiction.. og jeg elsker å drømme.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #5 Skrevet 14. mars 2021 Bente1234 skrev (18 timer siden): Den var vrien... det som slo meg er om hun har løsninga på ett problem du har. At du må bare finne ut hvordan hun kom seg opp i lufta så kan du gjøre det samme. Men jeg er ingen drømme tolker, ser ingen har svart derfor. Nei, føles ikke som om dette har noe som helst med et problem å gjøre. Anonymkode: 9b02c...33b
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #6 Skrevet 14. mars 2021 Det heter seg at hvis du i drømme ser solen og flyr opp til den så er det en måte å foreta en astralreise. Er dette noe du har fundert på? altså astralreiser/ut-av-kroppen reiser? Anonymkode: 7b1e2...fdb
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #7 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det heter seg at hvis du i drømme ser solen og flyr opp til den så er det en måte å foreta en astralreise. Er dette noe du har fundert på? altså astralreiser/ut-av-kroppen reiser? Anonymkode: 7b1e2...fdb Nei jeg har ikke tenkt på slike ting, og det føltes ikke som om det var noe ut av kroppen situasjon. Anonymkode: 9b02c...33b
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #8 Skrevet 15. mars 2021 Drømmer er en reise tilbake til den andre siden. Eller kalt Den tredje himmel, eller også kalt «hjem» for de mer åndelige av seg. Det var nok en engel/guide som lot deg få komme dit en tur... Anonymkode: dd544...2b9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #9 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Drømmer er en reise tilbake til den andre siden. Eller kalt Den tredje himmel, eller også kalt «hjem» for de mer åndelige av seg. Det var nok en engel/guide som lot deg få komme dit en tur... Anonymkode: dd544...2b9 Jeg vet ikke helt. Jeg har googlet flere ord og da fant jeg noe som blir kalt for ""the rapture". At man blir hentet av sin åndelige familie når tiden er inne i endetiden. Ligna svært på filmer som viser den siste tiden før dommedag. Jeg er ikke religiøs og har hatt mange ulike drømmer bla om jesus og stigmata sår på meg selv. Anonymkode: 9b02c...33b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå