AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #1 Skrevet 13. mars 2021 Ser at det er flere som ikke har sex i forholdene sine. Jeg trodde ikke vi hadde sex så ofte men ser jo ut til at vi er ganske aktive. Hadde faktisk litt dårlig samvittighet, for mannen vil nok ha sex enda oftere. Vi er rundt 50, vært sammen i over 20 år og har sex 1-2 ganger i uka. Hvordan er det med dere andre som er i lengre forhold, hvor gamle, hvor lenge har dere vært sammen og hvor ofte har dere sex? Anonymkode: 80e66...e3d
knulleGuden666 Skrevet 13. mars 2021 #2 Skrevet 13. mars 2021 (endret) Dette er grunnen for at jeg ikke liker forhold, sex er viktig for meg, dermed bytter jeg på sexpartere og holder meg langt unna forhold Endret 13. mars 2021 av knulleGuden666 1
Milky Skrevet 13. mars 2021 #3 Skrevet 13. mars 2021 23 år, sammen 5 år, sex helst hver dag men aldri mindre enn 4/5 dagee i uka 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #4 Skrevet 13. mars 2021 32 år vært sammen i 8 år. 1 år siden sist. Anonymkode: 4230e...73d
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #5 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): 32 år vært sammen i 8 år. 1 år siden sist. Anonymkode: 4230e...73d Trist! Anonymkode: d6906...bb7 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #6 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ser at det er flere som ikke har sex i forholdene sine. Jeg trodde ikke vi hadde sex så ofte men ser jo ut til at vi er ganske aktive. Hadde faktisk litt dårlig samvittighet, for mannen vil nok ha sex enda oftere. Vi er rundt 50, vært sammen i over 20 år og har sex 1-2 ganger i uka. Hvordan er det med dere andre som er i lengre forhold, hvor gamle, hvor lenge har dere vært sammen og hvor ofte har dere sex? Anonymkode: 80e66...e3d Ca 40, vært sammen i 22 år, sex daglig. Anonymkode: d6906...bb7 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #7 Skrevet 13. mars 2021 28 år, vært sammen i 8. Har sex med 3-4 ukers intervall... Jeg vil gjerne minst 1-2 ganger i uken, men sånn er det.. Får se hvor lenge jeg orker. Anonymkode: 3775c...29a 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #8 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser at det er flere som ikke har sex i forholdene sine. Jeg trodde ikke vi hadde sex så ofte men ser jo ut til at vi er ganske aktive. Hadde faktisk litt dårlig samvittighet, for mannen vil nok ha sex enda oftere. Vi er rundt 50, vært sammen i over 20 år og har sex 1-2 ganger i uka. Hvordan er det med dere andre som er i lengre forhold, hvor gamle, hvor lenge har dere vært sammen og hvor ofte har dere sex? Anonymkode: 80e66...e3d Vært sammen 7 år, 30 år begge to, har sex kanskje 2-3 gang i mnd. Jeg sliter psykisk så jeg har liten lyst. Han kunne ønske flere gang i uka. Anonymkode: 089dc...428
sicario Skrevet 13. mars 2021 #9 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser at det er flere som ikke har sex i forholdene sine. Jeg trodde ikke vi hadde sex så ofte men ser jo ut til at vi er ganske aktive. Hadde faktisk litt dårlig samvittighet, for mannen vil nok ha sex enda oftere. Vi er rundt 50, vært sammen i over 20 år og har sex 1-2 ganger i uka. Hvordan er det med dere andre som er i lengre forhold, hvor gamle, hvor lenge har dere vært sammen og hvor ofte har dere sex? Anonymkode: 80e66...e3d M42 Vært sammen i 17 år ikke hatt sex på 6-7 år
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #10 Skrevet 13. mars 2021 Sitat Når de blir spurt hvor ofte de har sex svarer ca. 2 av 10 ukentlig, 2 av 10 månedlig og 2 av 10 sjeldent. https://tara.no/livsstil/sex-samliv/sex-gir-okt-livskvalitet-viser-ny-undersokelse Sitat Blant deltakerne i alderen 45-59 år var det vanligst å ha samleie 2-3 ganger den siste måneden. 27,1 prosent svarte dette. https://www.klikk.no/side2/sex/hvor-ofte-er-det-vanlig-a-ha-sex-4460325 Sitat de som er mellom 40 og 50 har sex 69 ganger i året. https://www.kk.no/livstil/hvor-ofte-bor-dere-ha-sex/67883383 Sitat 2.4 ganger i måneden blant personer i alderen 65–69 år (...) Majoriteten av kvinner og menn i alle aldersgrupper rapporterte å ha samleie 1–2 ganger i uken. Den samleiefrekvensen hos kvinner og menn som ble nest hyppigst rapportert, var 1 gang hver fjortende dag. https://psykologtidsskriftet.no/fagartikkel/2008/06/samleiefrekvens-prevalens-og-prediktorer-i-et-tilfeldig-utvalg-norske-gifte-og Anonymkode: 3acfb...3d8 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #11 Skrevet 13. mars 2021 Vi har ca en gang i mnd. En gang i uka hadde vært passe for meg. Eller 3 ganger i mnd. Jeg er ikke så opptatt av sex. Det er deilig, men har absolutt ikke behov for hver dag eller flere ganger i uka. Anonymkode: 2a604...258 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #12 Skrevet 13. mars 2021 7 minutter siden, sicario said: M42 Vært sammen i 17 år ikke hatt sex på 6-7 år Ts her. Savner du det ikke? Hvis det går mer enn en uke pga et eller annet så føler jeg at jeg må ha det. Mastruberer da noen ganger også fordi jeg er kåt. Å gå sa lenge uten sex har jeg aldri gjort siden mitt første samleie. Hvordan holder du ut? Anonymkode: 80e66...e3d
sicario Skrevet 13. mars 2021 #13 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ts her. Savner du det ikke? Hvis det går mer enn en uke pga et eller annet så føler jeg at jeg må ha det. Mastruberer da noen ganger også fordi jeg er kåt. Å gå sa lenge uten sex har jeg aldri gjort siden mitt første samleie. Hvordan holder du ut? Anonymkode: 80e66...e3d Tja. Kan være dager inne i mellom jeg kan føle på savn om tiden man fortsatt var nyforelsket og begjærte hverandre hele tiden. Men det går mer på følelsen det gir, ikke det å ha sex. men det er ikke et savn i det store og hele egentlig. Vi har det veldig fint sammen, og jeg ville ikke byttet forholdet vi har pga sex. Onanere gjør vi begge to. Det betyr ikke at vi savner eller ønsker å ha sex, eller at det er en big deal 😊. det er virkelig ikke snakk om å «holde ut». Det hadde jeg jo ikke giddet. Hadde det vært viktig med sex for at vi skal ha det bra, så hadde vi hatt sex 😊. hvorfor vi ikke har sex er en lang historie, og forsåvidt ikke viktig. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #14 Skrevet 14. mars 2021 Vi har vært sammen i snart to år. Sex/møter hverandre 1-3 ganger i uka. Jeg skulle gjerne hatt sex oftere. Men daglig sex (som jeg har hatt med ekser) er ikke realistisk når vi ikke bor sammen og til dels jobber om hverandre. Jeg får også mer ut av sexen med ham når han er opplagt og klar. Vi gleder oss mye til den neste sexen innimellom at vi har den Han er god på å flørte og fantasere med meg, det er nesten viktigere enn sex, har jeg oppdaga. Sex er liksom ikke bare sex, fysisk kontakt og mental nærhet, men også et spennende prosjekt vi deler. Vi kjøper feks inn leketøy sammen. Ofte har vi sex lenge, et par timer er vårt minimum. Det lengste vi har gått uten fysisk sex var da han var bortreist flere uker i forbindelse med en begravelse. Da hadde vi sex over nettet før vi møttes igjen. Et par ganger har det gått halvannen uke uten sex pga mye jobbing hos ham, men da har han klagd 😄 Han liker også å vite at jeg runker og tenker på ham når vi ikke sees. K41, med mann i 30-årene Anonymkode: cdb5d...9f3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #15 Skrevet 14. mars 2021 34, vært sammen i 19 år. Gjennomsnitt ca. 2 ganger i uka. Går i bølgedaler. Når vi er kunne i en "god periode" sexmessig, kan det være hver dag. Andre ganger kan det plutselig gå to uker uten. Anonymkode: 37b40...024
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå