AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #1 Skrevet 13. mars 2021 Har investert noe i krypto og lurer på det som blir tatt ut som er gevinst.. det må jo skattes av, men går dette under inntekt og påvirker uføretrygden? Anonymkode: 37c9d...c0d
Gjest Smeltemann Skrevet 13. mars 2021 #2 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har investert noe i krypto og lurer på det som blir tatt ut som er gevinst.. det må jo skattes av, men går dette under inntekt og påvirker uføretrygden? Anonymkode: 37c9d...c0d Staten tar de pengene,uføretrygdede skal ikke ha penger.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #3 Skrevet 13. mars 2021 Smeltemann skrev (37 minutter siden): Staten tar de pengene,uføretrygdede skal ikke ha penger. Riight 😂 Anonymkode: 37c9d...c0d
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #4 Skrevet 13. mars 2021 45 minutter siden, Smeltemann said: Staten tar de pengene,uføretrygdede skal ikke ha penger. Det er bullshit. Jeg har solgt krypto og skattet av fortjenesten, NAV har IKKE rørt eller sagt noe vedrørende min uføretrygd. Anonymkode: 6bccd...1cb
Gjest Smeltemann Skrevet 13. mars 2021 #5 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er bullshit. Jeg har solgt krypto og skattet av fortjenesten, NAV har IKKE rørt eller sagt noe vedrørende min uføretrygd. Anonymkode: 6bccd...1cb Ikke ta alt for god fisk.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #6 Skrevet 13. mars 2021 du må skatte av fortjeneste. men dette er vel kapitalinntekt. og ikke lønnsinntekt, som evt ville påvirket uføretrygd. ta det med ro ts😄 Anonymkode: 66439...402 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå