AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #1 Skrevet 13. mars 2021 Hva tenker dere om en aldersforskjell mellom mann og dame på 35 år? Altså kvinnen er 30 i år, mannen 65 år? Personlig tenker jeg at at er ekstremt høy aldersforskjell, og det kunne ikke falt meg inn personlig (jeg er kvinne 38 år). Jeg er virkelig bare nysgjerrig på hva som kan få en flott og oppegående ung kvinne til å gå inn i et forhold med en slik aldersforskjell? Dette er en helt «normal» gammel mann, ikke spesielt kjekk eller noe særlig høy status i samfunnet. Sikkert en trivelig fyr, men allikevel? Anonymkode: a36f2...f57
tolop79 Skrevet 13. mars 2021 #2 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva tenker dere om en aldersforskjell mellom mann og dame på 35 år? Altså kvinnen er 30 i år, mannen 65 år? Personlig tenker jeg at at er ekstremt høy aldersforskjell, og det kunne ikke falt meg inn personlig (jeg er kvinne 38 år). Jeg er virkelig bare nysgjerrig på hva som kan få en flott og oppegående ung kvinne til å gå inn i et forhold med en slik aldersforskjell? Dette er en helt «normal» gammel mann, ikke spesielt kjekk eller noe særlig høy status i samfunnet. Sikkert en trivelig fyr, men allikevel? Anonymkode: a36f2...f57 Fordi det er spennende og hun tenner på det seksuelle med en som er på sine egne foreldres alder. Skjønner det godt jeg. Tabu. Spenning. Gjorde det selv fra jeg var tenåring jeg. Traff flere godt voksne kvinner, og noen par faktisk, og det var bare positivt vil jeg si. Og hvis det blir noe seriøst forhold kan det jo by på noen utfordringer, men seksuellt er det jo ikke noe å tape på det. Kjør på! 1
solmåneogstjerner Skrevet 13. mars 2021 #4 Skrevet 13. mars 2021 Så lenge det ikke er deg som er i dette forholdet så trenger du vel ikke å tenke så mye på dette? 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #5 Skrevet 13. mars 2021 Forskjellen er jo stor, men samtidig så vil ikke jeg dømme. Kanskje de har det veldig bra sammen, men fremtiden kan jo ha sine utfordringer. Jeg har selv en kjæreste som er 22 år eldre enn meg, og synes det er mye, helt maks av hva jeg kan leve med. Men vi er alle forskjellige. Anonymkode: 06453...20d
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #6 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 13.3.2021 den 18.11): Hva tenker dere om en aldersforskjell mellom mann og dame på 35 år? Altså kvinnen er 30 i år, mannen 65 år? Personlig tenker jeg at at er ekstremt høy aldersforskjell, og det kunne ikke falt meg inn personlig (jeg er kvinne 38 år). Jeg er virkelig bare nysgjerrig på hva som kan få en flott og oppegående ung kvinne til å gå inn i et forhold med en slik aldersforskjell? Dette er en helt «normal» gammel mann, ikke spesielt kjekk eller noe særlig høy status i samfunnet. Sikkert en trivelig fyr, men allikevel? Anonymkode: a36f2...f57 Huff, innse bare at kjærlighet defineres ikke av Etnisitet, kjønn, legninger, hudfarge, eller av ALDER. Kjærlighet er faktisk en kjemisk reaksjon, der personlighet, kroppslukt, sex og mye mer må stemme. Når det skjer er alt underordnet. Man tror man har funnet The one. Det ender ofte ikke slik, enten etter noen år, og de fleste ekteskap er oppløst etter 20 år, så lever han til han er 85, har de fått et lengere forhold en de fleste. Du har en forutinntatt holdning, du er lukket i din vilje til å se at noen ønsker ikke ditt liv, de ønsker å leve sitt liv. La de nå få det da, uten å blande deg slik. Fordømmende er fordummende! Anonymkode: 04981...639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå