Gå til innhold

Kjæresten min er Asexuel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Meg (HAN) har en kjæreste som er Asexuel, eller ihvertfall temmelig nære.

Vi har hovedsaklig kun sex når vi har drukket/eller dagen derpå, ellers vil hun sjeldent ha sex.

Fordelen er jo at vi alltid har drukket ganske regelmessig når vi har vært sammen det siste året, men det er sjeldnere nå.

PDD er det 2 uker siden vi drakk og vi har ikke hatt sex siden da, heller ikke på bursdagen min som har vært i mellomtiden.

Dette er mitt andre forhold (mann slutten av 20åra) i mitt forrige forhold ville hun så og si ha daglig sex.

Jeg er veldig glad i jenta og vi passer sååå godt som venner og kjærester, men sexuelt og sexuell spenning finnes det nada å da føles det jo veldig vennskapelig ut..

Noen andre som har hatt dette problemet og kan dele sine tanker om det?

Beklager evt skrivefeil da jeg skreiv litt vell fort.

Anonymkode: f0e2e...813

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et slikt forhold vil ikke fungere for deg i lengden, med mindre du får lov til å ha sex med andre, hvis det er en løsning du er interessert i. En ung person som ikke er aseksuell klarer ikke å leve i et forhold uten sex. Det blir bare såre og vonde følelser. 

Anonymkode: 627cb...ea0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har selv vært i forhold der det har vært lite sex og nærhet. Det gjør noe med selvfølelsen og selvtilitten din etterhvert. En føler seg ikke elsket og attraktiv for kjæresten. En får en lengsel og blir deprimert og det er ikke noe godt. Å spørre om sex og ikke få er som å få et slag i ansiktet. Nei det er veldig vondt å være i et slikt forhold. Er kvinne og har behov for regelmessig sex og nærhet med en partner, ellers er jeg alene heller. 

Anonymkode: 2a292...f74

AnonymBruker
Skrevet

Det ser ut som det er et navn når du skriver det på den måten 

Anonymkode: f2cb2...c48

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det ser ut som det er et navn når du skriver det på den måten 

Anonymkode: f2cb2...c48

Anonymkode: 04571...33b

• Liker 1
Skrevet

Prat med henne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...