Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) noen  hatt 3 ultralyd mens morkaka ligger forand  ^^

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, så alt veldig tydelig. Var først i uke 27, men da lå hu med armen foran ansiktet hele tiden så da fikk vi ny time i uke 30 og da fikk vi en veldig fin film og mange tydelige bilder.

Anonymkode: 0f03c...a00

AnonymBruker
Skrevet
Marai skrev (1 time siden):

Hei :) noen  hatt 3 ultralyd mens morkaka ligger forand  ^^

Skjønner ikke hva du spør om. Skal du ha ekstra ultralyd pga foreliggende morkake? Det hadde jeg i uke 32 og 36.i 36 var den trukket seg opp. 

Anonymkode: 7da2f...91c

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Skjønner ikke hva du spør om. Skal du ha ekstra ultralyd pga foreliggende morkake? Det hadde jeg i uke 32 og 36.i 36 var den trukket seg opp. 

Anonymkode: 7da2f...91c

Dårlig formulert av meg,  mente kan man  ta 3d bilder selv om morkaken ligger forand foster? 

AnonymBruker
Skrevet
Marai skrev (3 minutter siden):

Dårlig formulert av meg,  mente kan man  ta 3d bilder selv om morkaken ligger forand foster? 

Det var ikke så dårlig formulert, skjønner ikke hva vedkommende misforsto. 

Anonymkode: 5ef6e...808

Gjest 96erjente
Skrevet

Jeg synes heller ikke at det var dårlig formulert. At du ikke fikk med deg D’en i HI når den står i tittelen var ikke noe problem for min del i alle fall.

Jeg har hatt morkaken på fremsiden i alle mine tre svangerskap. Har fått helt OK bilder av 2 av dem, men det hadde nok mer med hvordan de lå. Siste har ikke villet vise seg frem at all, så blir spennende å se hvordan han ser ut når han kommer om ikke så lenge😬

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har morkaken foran og tok 3D i uke 27, og bildene ble kjempebra! Vet av andre med morkaken bak som har vært uheldige. Det kommer an på hvordan babyen ligger i magen.

Anonymkode: e398c...baf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...