Gå til innhold

Kunne du besøkt Club4?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nei jeg vil da ikke påføre meg skam, nedverdigelse, livmorhalskreft, hiv, herpes og ydmykelser! Stedet er sykt og lugubert skittent og vemmelig!

Anonymkode: c8a70...dec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmh. Da vet jeg at jeg og mine relativt unge partnere ikke er velkommen til Kammeret, selv om vi bor nærmere det enn Nonna, fordi vi kan få sarte boomere til å føle seg ekskludert. Duly noted.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns det er bra at det finnes slike steder for de som ønsker seg benytte seg av de. Så lenge det er frivillig, sikker sex mellom voksne. Jeg selv har ingen preferanser i den retningen, men tåler at andre har det🙂

Anonymkode: 41aa3...384

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Katten.2.0 skrev (14 minutter siden):

Hmh. Da vet jeg at jeg og mine relativt unge partnere ikke er velkommen til Kammeret, selv om vi bor nærmere det enn Nonna, fordi vi kan få sarte boomere til å føle seg ekskludert. Duly noted.

Du virker veldig usympatisk, så fint om du drar til Nonna ja. Miljøet der passer det nok bedre. 

Anonymkode: 20244...036

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Katten.2.0 skrev (15 minutter siden):

Morsomt at du mener en kvinne på 37 er en «boomer,» men dine aldersfiendtlige holdninger passer nok perfekt inn på Nonna.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten.2.0 skrev (20 timer siden):

Stemmer!

Fyren er jo jævlig creepy. Var innom butikken deres i Trondheim ved noen få anledninger (relativt godt utvalg). Han prøvde hele tiden å få meg og evt partnere til å komme til klubben. Særdeles shady.

Synes jeg høres rart ut. Har pratet med fyren mange ganger, men aldri oppfattet ham som creepy. Ei heller pågående om å møte opp på club4. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Synes jeg høres rart ut. Har pratet med fyren mange ganger, men aldri oppfattet ham som creepy. Ei heller pågående om å møte opp på club4. 

Jeg har en sterk mistanke om at han blir sett på som creepy fordi han er mann, og fordi han ikke passer inn i skjønnhetsidealet.

Hadde han vært en pen, ung dame ville folk syntes han var frigjort og sterk.

Anonymkode: 0307e...941

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har en sterk mistanke om at han blir sett på som creepy fordi han er mann, og fordi han ikke passer inn i skjønnhetsidealet.

Hadde han vært en pen, ung dame ville folk syntes han var frigjort og sterk.

Anonymkode: 0307e...941

Spot on.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, Alterego666 said:

Nei. Jeg sier eksplisitt at jeg ikke har vært der. Derfor stille jeg også spørsmål framfor å fremme påstander.

Når du sier dette så bastant, er dette kanskje nedfelt i regler og retningslinjer for stedet? Da er det bare å be de som styrer tilgang til de besøkende om å praktisere retningslinjene. 

Alle klubbkonsepter har praktisert siling ved døra i alle år. Dersom flertallet ved kammeret er av samme oppfatning som deg, kan dere ta opp dette internt og så innføre en siling. Nesten alle swingersklubber siler til en viss grad vekk enslige menn til fordel for enslige kvinner og par. Mange har A- og B-medlemskap hvor stamgjestene blir gitt forrang.

Å organisere seg som en klubb gir mange fordeler som et kommersielt tilbud ikke har adgang til. Jeg ville tatt opp dette internt med styret på Kammerset. I den grad du representerer stamgjestene er jeg sikker på at de lytter til stamgjestene.

Jeg har som sagt møtt en gjeng fra Kammeret som inviterte meg dit, og jeg har lyst til å besøke stedet. Folkene var hyggelige og inkluderende, og bildene på hjemmesiden snakker veldig til interessene til min partner og meg.

Jeg har ikke erfaring med verken Nonna eller Kammeret, men fra andre klubber, og det du foreslår er ikke så enkelt (eller lurt) å gjennomføre i praksis. En BDSM-klubb er et møtested for likesinnede, og har derfor ingen intensjoner om å sile ut singlet menn eller hva det skulle være. Det kan ikke sammenlignes med en swingersklubb. En swingersklubb krever en helt annen dynamikk, en BDSM-klubb kan derimot fint fungere med bare single menn (men da vil den jo fort dø ut...). Begynner man å nekte folk medlemskap på svakt grunnlag (jevn aldersfordeling er svakt grunnlag) blir det rabalder, og man stenger folk ute og driver diskriminering. Da lover jeg deg at det blir bråk. Det miljøet der er gode på drama, kan jeg love deg. 🤭

Det er bedre å begynne i andre enden - hvordan kan man oppmuntre til og sikre at flere fra "mangfoldet" blir medlemmer? I stedetfor å ha et negativt fokus (hvem kan vi nekte), ha et positivt fokus (hvem og hvordan kan vi oppmuntre). 

Jeg har selv vært ung 20-åring i miljøet og begynner nå å bli mer gammal, og ser absolutt verdien i å ha en jevn aldersfordeling. Har heldigvis ikke vært et problem i klubbene jeg har vært i, men har jo alltid hørt at Nonna kan være litt krevende og ekskluderende. Men det skyldes nok at det er et så stort miljø, da blir det automatisk litt mer krevende å bli kjent med andre. Til gjengjeld er det jo større utvalg av folk å bli kjent med. 

Anonymkode: aed22...80b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Du virker veldig usympatisk, så fint om du drar til Nonna ja. Miljøet der passer det nok bedre. 

Nei takk. Meldingene dine bekrefter at jeg har gjort det helt riktig i å holde meg unna det organiserte miljøet.

13 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Har du vært innom der med partnere? Har vært innom der tre ganger med forskjellige partnere hver gang (er over flere år), og han er alltid svært pågående for at vi må komme på club4. Kombinert med at han stiller svært, svært mange spørsmål om oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (3 minutter siden):

Har du vært innom der med partnere? Har vært innom der tre ganger med forskjellige partnere hver gang (er over flere år), og han er alltid svært pågående for at vi må komme på club4. Kombinert med at han stiller svært, svært mange spørsmål om oss.

Ja, og da var det jo et poeng litt over her, hadde det vært annerledes om det var en søt og trivelig jente som ville ha dere med, og var naturlig interessert i dere? Og kan det ikke hende at det er en forskjell i hva dere anser som pågående, og hva intensjonen hans er? Hva om han kun forsøker å være hyggelig og inkluderende?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (2 minutter siden):

Nei takk. Meldingene dine bekrefter at jeg har gjort det helt riktig i å holde meg unna det organiserte miljøet.

En gang sammen med ei venninne. Ellers alene. Nå frekventerer ikke jeg i disse miljøene, men han vet godt hvem jeg er og har kommet med opplysninger rundt to stykker til en gb jeg var ansatt som vakt til. 

Nei han har ikke vært pågående. Han har spurt om jeg hadde lyst til å komme på besøk, men jeg ser ikke på det som annet enn et høflig spørsmål fra hans side. Jeg på min side takket høflig nei da dette ikke er noe for meg (tror jeg da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det er en klubb for meg, men for å besøke klubben må du være medlem og bruke kondom. Synes derfor klubben virker som et tryggere alternativ enn å bli med en random fyr man ikke kjenner hjem fra byen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om jeg ville dratt dit. Single kvinner kommer inn gratis og det synes jeg er litt creepy. Par og single menn betaler det samme. (Hvis ikke dette er gjort om etter jeg var på siden deres). Vært i butikken noen ganger med parter. Sjefen sjøl snakka litt om klubben og at medlemmer også kan leie et rom i tilknuttning til butikken, men ikke noe press eller noe annet enn informasjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Fjompen said:

Ja, og da var det jo et poeng litt over her, hadde det vært annerledes om det var en søt og trivelig jente som ville ha dere med, og var naturlig interessert i dere? Og kan det ikke hende at det er en forskjell i hva dere anser som pågående, og hva intensjonen hans er? Hva om han kun forsøker å være hyggelig og inkluderende?

Nøkkelordet her er jo trivelig. Det er ikke trivelig å være pågående.

Har forsåvidt blitt invitert med på ganske mange arrangement, klubber o.l. av kvinner, men har alltid takket nei. Vel, bortsett fra den ene fantastiske orgien.

15 minutter siden, Hr. Aktiv said:

En gang sammen med ei venninne. Ellers alene. Nå frekventerer ikke jeg i disse miljøene, men han vet godt hvem jeg er og har kommet med opplysninger rundt to stykker til en gb jeg var ansatt som vakt til. 

Nei han har ikke vært pågående. Han har spurt om jeg hadde lyst til å komme på besøk, men jeg ser ikke på det som annet enn et høflig spørsmål fra hans side. Jeg på min side takket høflig nei da dette ikke er noe for meg (tror jeg da).

Det har vært samme greia hver gang: Først en utbrodering om hva klubben er, hvor den er og så minst to spørsmål om vi kan tenke oss å komme og deretter en oppfordring når vi drar. Kombinert med intens stirring på mine partnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Katten.2.0 skrev (Akkurat nå):

Nøkkelordet her er jo trivelig. Det er ikke trivelig å være pågående.

Og "pågående" er diskutabelt. Hva som oppfattes som mas, og hva som menes som mas er ulike ting. Det er jo like gjerne mulig at vedkommende er i den øvre grense for hva som er akseptabelt, men at det er du som er for langt inn i introvert-spekteret til at det oppleves ubehagelig. 

I alle fall vil jo dette problemet løse seg selv; Om vedkommende oppleves som ubehagelig av mange nok til at det ikke kommer folk på fester og treff så vil jo fasiten gi seg der. Om vedkommende oppleves som inkludert og trivelig av mange nok, så vil stedet bestå. Uten deg. Og i den store sammenhengen har det jo ikke mye å si for andre enn deg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Fjompen said:

Og "pågående" er diskutabelt. Hva som oppfattes som mas, og hva som menes som mas er ulike ting. Det er jo like gjerne mulig at vedkommende er i den øvre grense for hva som er akseptabelt, men at det er du som er for langt inn i introvert-spekteret til at det oppleves ubehagelig. 

I alle fall vil jo dette problemet løse seg selv; Om vedkommende oppleves som ubehagelig av mange nok til at det ikke kommer folk på fester og treff så vil jo fasiten gi seg der. Om vedkommende oppleves som inkludert og trivelig av mange nok, så vil stedet bestå. Uten deg. Og i den store sammenhengen har det jo ikke mye å si for andre enn deg. 

Ser ikke helt poenget ditt. Jeg fortalte om våre opplevelser der, og dermed også en del av hvorfor vi ikke kommer til å dra dit. Noensinne.

Jeg vil argumentere at utbrodering, minst to direkte spørsmål, oppfordring, svært stor nysgjerrighet for vårt sexliv og intens stirring klassifiserer som pågående. Ikke trivelig.

Om du synes dette er helt innafor oppførsel ovenfor to mennesker som skulle ha et spesifikt produkt får være på din kappe.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (2 minutter siden):

Ser ikke helt poenget ditt. Jeg fortalte om våre opplevelser der, og dermed også en del av hvorfor vi ikke kommer til å dra dit. Noensinne.

Jeg vil argumentere at utbrodering, minst to direkte spørsmål, oppfordring, svært stor nysgjerrighet for vårt sexliv og intens stirring klassifiserer som pågående. Ikke trivelig.

Om du synes dette er helt innafor oppførsel ovenfor to mennesker som skulle ha et spesifikt produkt får være på din kappe.

Vi snakker nok forbi hverandre. Mitt poeng er at det i den store sammenhengen ikke er store problemet at du finner dette pågående og ikke vil oppsøke det miljøet, så lenge så mange andre finner glede i både innehaver og sted. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Alterego666 skrev (2 timer siden):

Nei. Jeg sier eksplisitt at jeg ikke har vært der. Derfor stille jeg også spørsmål framfor å fremme påstander.

Når du sier dette så bastant, er dette kanskje nedfelt i regler og retningslinjer for stedet? Da er det bare å be de som styrer tilgang til de besøkende om å praktisere retningslinjene. 

Alle klubbkonsepter har praktisert siling ved døra i alle år. Dersom flertallet ved kammeret er av samme oppfatning som deg, kan dere ta opp dette internt og så innføre en siling. Nesten alle swingersklubber siler til en viss grad vekk enslige menn til fordel for enslige kvinner og par. Mange har A- og B-medlemskap hvor stamgjestene blir gitt forrang.

Å organisere seg som en klubb gir mange fordeler som et kommersielt tilbud ikke har adgang til. Jeg ville tatt opp dette internt med styret på Kammerset. I den grad du representerer stamgjestene er jeg sikker på at de lytter til stamgjestene.

Jeg har som sagt møtt en gjeng fra Kammeret som inviterte meg dit, og jeg har lyst til å besøke stedet. Folkene var hyggelige og inkluderende, og bildene på hjemmesiden snakker veldig til interessene til min partner og meg.

Men du selv er jo ikke hyggelig eller inkluderende, virker malplassert at en som deg skal være på et BDSM-sted da. For øvrig er det ingen som trenger å bli "invitert" til Kammeret, de legger åpent ut arrangementer på f.eks. fetlife.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...