Gå til innhold

Kunne du besøkt Club4?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nonna, en BDSM-klubb i Oslo, som iblant har sexfester. Dessverre har en del folk fra miljøet i Oslo begynt å invadere særlig Kammeret i Tønsberg, oppfordrer folk utenfor Vestfold til å heller holde seg til Nonna.

På hvilken måte er dette et problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Alterego666 skrev (6 timer siden):

På hvilken måte er dette et problem?

Fordi de tar opp plasser som folk i Vestfold og omegn kunne hatt, når det gjelder å melde seg på arrangementer etc. I tillegg ødelegger de noe av det fine med miljøet på Kammeret. På Nonna i Oslo er det veldig mange i 20-årene og unge generelt, mens på Kammeret har det vært en mer mangfoldig sammensetning av besøkende og medlemmer slik at alle slags folk og aldersgrupper har følt seg velkommen. Men nå er det folk i 20-årene fra Oslo etc. som prøver å ødelegge og snevre inn miljøet i Tønsberg også.

Vet at folk ikke tør å snakke om det, men det er mange som føler dette og skulle ønske mange av disse holdt seg til  Nonna.

Anonymkode: 20244...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

På Nonna i Oslo er det veldig mange i 20-årene og unge generelt, mens på Kammeret har det vært en mer mangfoldig sammensetning av besøkende og medlemmer slik at alle slags folk og aldersgrupper har følt seg velkommen. Men nå er det folk i 20-årene fra Oslo etc. som prøver å ødelegge og snevre inn miljøet i Tønsberg også.

Sååååå.....du mener at Kammeret gjerne vil ha mangfold, men ikke det mangfoldet som folk fra Oslo representerer?

Det gir ikke helt mening. 

Jeg har aldri vært på Kammeret, men har møtt noen av de aktive. De hadde en langt mer åpen og inkluderende holdning enn hva du viser her. Det har tydeligvis Kammeret også siden de gjør noe så skandaløst som å slippe inn Oslo-folk i 20-årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi de tar opp plasser som folk i Vestfold og omegn kunne hatt, når det gjelder å melde seg på arrangementer etc. I tillegg ødelegger de noe av det fine med miljøet på Kammeret. På Nonna i Oslo er det veldig mange i 20-årene og unge generelt, mens på Kammeret har det vært en mer mangfoldig sammensetning av besøkende og medlemmer slik at alle slags folk og aldersgrupper har følt seg velkommen. Men nå er det folk i 20-årene fra Oslo etc. som prøver å ødelegge og snevre inn miljøet i Tønsberg også.

Vet at folk ikke tør å snakke om det, men det er mange som føler dette og skulle ønske mange av disse holdt seg til  Nonna.

Hva med folk fra Oslo som ikke er i 20-årene?

Anonymkode: cdc76...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Alterego666 skrev (33 minutter siden):

Sååååå.....du mener at Kammeret gjerne vil ha mangfold, men ikke det mangfoldet som folk fra Oslo representerer?

Jeg har aldri vært på Kammeret, men har møtt noen av de aktive. De hadde en langt mer åpen og inkluderende holdning enn hva du viser her. Det har tydeligvis Kammeret også siden de gjør noe så skandaløst som å slippe inn Oslo-folk i 20-årene. 

Du forstår ikke dette. Poenget er at på Nonna er det IKKE noe mangfold. Mens på Kammeret er det mangfold. Om mange fra Nonna presser seg på på Kammeret, mister Kammeret sitt mangfold og blir like kjedelig og ekskluderende som Nonna. Det er det mange som ikke vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hva med folk fra Oslo som ikke er i 20-årene?

Anonymkode: cdc76...e6f

Det er bedre, da blir det mer mangfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Alterego666 skrev (36 minutter siden):

Du later som om du er for mangfold, men det er du ikke når du vil at Kammeret skal invaderes av plagsomme folk i 20-årene. Det er faktisk flere fra Oslo og andre steder som kommer til Kammeret nettopp fordi det ikke har vært for mange folk i 20-årene her, fordi de har ikke følt seg velkomne og inkludert på Nonna hvor 20-åringene har tatt over. Tragisk om de ødelegger Kammeret også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du later som om du er for mangfold, men det er du ikke når du vil at Kammeret skal invaderes av plagsomme folk i 20-årene. Det er faktisk flere fra Oslo og andre steder som kommer til Kammeret nettopp fordi det ikke har vært for mange folk i 20-årene her, fordi de har ikke følt seg velkomne og inkludert på Nonna hvor 20-åringene har tatt over. Tragisk om de ødelegger Kammeret også.

Og hovedgrunnen til at det ikke er noen bra uteplasser i Norge er jo fordi det er forbudt å ekskludere noen. Skal liksom ha inn alt mulig grums i fordomsfrihetens navn. Bra for de stygge, dårlig for de deilige.

Anonymkode: ca408...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tranma

Litt usikker, men har alltid drømt om å ligge i sånn benk så partner ikke ser deg, men bare underkroppen... Samtidig måtte jeg vært sikker på at det gikk for seg i ordna former... Men veit dem har sånne båser der 🤤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og hovedgrunnen til at det ikke er noen bra uteplasser i Norge er jo fordi det er forbudt å ekskludere noen. Skal liksom ha inn alt mulig grums i fordomsfrihetens navn. Bra for de stygge, dårlig for de deilige.

Ja, tror nok at om Kammeret forsetter å bli  rent ned at folk i 20-årene fra Oslo etc., så blir det færre og færre voksne her i Vestfold og omegn som orker å komme på Kammeret. Har sett tegnene allerede. Så da har den brautende 20-åringsgjengen fra Oslo ødelagt Kammeret som er/var et flott tilbud til voksne folk i BDSM-miljøet hvor de følte seg velkomne og inkludert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns hele stedet virket litt billig om dere skjønner? Kunne tenke meg på et litt mer forseggjort sted og litt mer luksuriøst om det gir mening. 

Anonymkode: 61f8c...fd4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, tror nok at om Kammeret forsetter å bli  rent ned at folk i 20-årene fra Oslo etc., så blir det færre og færre voksne her i Vestfold og omegn som orker å komme på Kammeret. Har sett tegnene allerede. Så da har den brautende 20-åringsgjengen fra Oslo ødelagt Kammeret som er/var et flott tilbud til voksne folk i BDSM-miljøet hvor de følte seg velkomne og inkludert.

Ja, før var KG ganske fritt for slike som deg, blant annet, men slike som deg har ingen sperrer mot å skrive på KG, heller. Det blir litt for dumt å være dobbeltmoralistisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, før var KG ganske fritt for slike som deg, blant annet, men slike som deg har ingen sperrer mot å skrive på KG, heller. Det blir litt for dumt å være dobbeltmoralistisk.

Slike som deg? Dobbeltmoralistisk? Ja, det er nok deg selv du beskriver her. Du synes det er greit å ødelegge mangfold, at 20-åringene fra Oslo, selv om de gjerne kan dra på Nonna, velger å sabotere det fine, mangfoldige miljøet på Kammeret hvor alle aldersgrupper - enn så lenge-  har følt seg velkomne og inkludert.

Du har visst ingen sperrer med å kritisere de som ønsker mangfold, du er fordomsfull og og "dobbeltmoralistisk."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.3.2021 den 17.15):

Så dette på Insider, de var på besøk. Synest dette er et fint tilbud til de som ønsker det.

Jeg er i 40årene, kunne faktisk tenkt meg å prøvd dette. Å ha sex litt anonymt liker jeg, uforpliktet. Lever bare en gang.

Selv om man prøver det 1 gang så trengs det ikke skje igjen :) Tenk å ligge i det hullet med vegg å bli tatt av noen ukjente, spennende.

Anonymkode: 0ddd8...b1e

Kunne kanskje tenkt meg det ja, men ville gått sammen med noen å ikke kommet dit alene 😅 Skal vi dra sammen? Er en jente/kvinne på 29 forresten 

Anonymkode: b9154...e0a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du forstår ikke dette. Poenget er at på Nonna er det IKKE noe mangfold. Mens på Kammeret er det mangfold. Om mange fra Nonna presser seg på på Kammeret, mister Kammeret sitt mangfold og blir like kjedelig og ekskluderende som Nonna. Det er det mange som ikke vil.

Jeg har ikke vært noen av stedene, så jeg har ingen mening om eller egeninteresse her.

Jeg forstår det slik at begge stedene er drevet som medlemsklubber?

Da kan vel medlemmene styre tilfanget av nye medlemmer?

På meg virker det kanskje som om ditt syn ikke sammenfaller med det gjengse synet på Kammeret, men jeg kan selvsagt ta veldig feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

I tillegg ødelegger de noe av det fine med miljøet på Kammeret. På Nonna i Oslo er det veldig mange i 20-årene og unge generelt, mens på Kammeret har det vært en mer mangfoldig sammensetning av besøkende og medlemmer slik at alle slags folk og aldersgrupper har følt seg velkommen

Jeg kan forstå dette. Det er flere kommentarer her om hvor ekkelt det er med "uattraktive" som er på club 4 og lignende.

Anonymkode: 0307e...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Alterego666 skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke vært noen av stedene, så jeg har ingen mening om eller egeninteresse her.

Jeg forstår det slik at begge stedene er drevet som medlemsklubber?

Da kan vel medlemmene styre tilfanget av nye medlemmer?

På meg virker det kanskje som om ditt syn ikke sammenfaller med det gjengse synet på Kammeret, men jeg kan selvsagt ta veldig feil.

Du har ikke engang vært på Kammeret, men likevel fremstiller du deg selv som en slags insider? Det blir for dumt.

Det er mange på Kammeret som privat er fortvilet over at det kommer tidvis veldig mange i 20-årene hit, fordi da blir det et ensformig og ekskluderende miljø her som på Nonna. F.eks. snakket jeg med et par i 50-årene fra Oslo på Kammeret, for pandemien, som sa de kom til Kammeret utelukkende fordi de ikke følte seg velkomne og inkludert på Nonna lenger pga, det ekstremt unge og ekskluderende miljøet der. De var fornøyd med Kammeret, fordi her fant de alle aldersgrupper, også andre par og single på egen alder. Det har vært min erfaring også, selv om jeg er under 40 så trives heller ikke jeg i et miljø med hovedsaklig 20-åringer.

Da velger mange godt voksne å bli hjemme, og Kammeret blir ekskluderende og ensformig, kjedelig som enhver annen klubb hvor 20-åringer dominerer.

Flere som snakker om dette privat, men vi er hyggelige folk og vil ikke si dette til noen når de kommer på Kammeret.

Det er tragisk om 20-åringene ødelegger det fine tilbudet Kammeret er for voksne BDSM-ere.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, har for mye selvrespekt og egenverdi :) 

Anonymkode: fb1bb...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke blub4 de som viste seg at de leier horer? Nei, ville ikke gått dit. 

Anonymkode: abdbf...9ec

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du har ikke engang vært på Kammeret, men likevel fremstiller du deg selv som en slags insider? Det blir for dumt.

Nei. Jeg sier eksplisitt at jeg ikke har vært der. Derfor stille jeg også spørsmål framfor å fremme påstander.

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er tragisk om 20-åringene ødelegger det fine tilbudet Kammeret er for voksne BDSM-ere.

Når du sier dette så bastant, er dette kanskje nedfelt i regler og retningslinjer for stedet? Da er det bare å be de som styrer tilgang til de besøkende om å praktisere retningslinjene. 

Alle klubbkonsepter har praktisert siling ved døra i alle år. Dersom flertallet ved kammeret er av samme oppfatning som deg, kan dere ta opp dette internt og så innføre en siling. Nesten alle swingersklubber siler til en viss grad vekk enslige menn til fordel for enslige kvinner og par. Mange har A- og B-medlemskap hvor stamgjestene blir gitt forrang.

Å organisere seg som en klubb gir mange fordeler som et kommersielt tilbud ikke har adgang til. Jeg ville tatt opp dette internt med styret på Kammerset. I den grad du representerer stamgjestene er jeg sikker på at de lytter til stamgjestene.

Jeg har som sagt møtt en gjeng fra Kammeret som inviterte meg dit, og jeg har lyst til å besøke stedet. Folkene var hyggelige og inkluderende, og bildene på hjemmesiden snakker veldig til interessene til min partner og meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...