Gå til innhold

Kunne du besøkt Club4?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
Katten.2.0 skrev (5 timer siden):

Hva har dere hørt? Er litt frakoblet det organiserte miljøet.

Jeg mener det har vært flere slike saker.

(I rettferdighetens navn må jeg nevne at jeg ikke kjenner til at det foreligger noen rettskraftig dom. Vibbene et slikt sted avgir er nok for meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke vaksinert for hpv og ønsker å ha så lite med herpesviruset å gjøre som mulig, men sex med flere i rommet hadde sikkert vært gøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på Club4, men selve konseptet høres ikke feil ut. Tror ikke jeg ville dratt alene, men om jeg hadde en partner som var interessert kunne jeg vært med på et arrangement som var kun for par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har veldig lyst til å gå der en gang hvis jeg er i Trondhjem. 
Hvilke andre steder finnes det slike klubber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Plassen så jo helt jævlig ut! Så ut som de hadde innredet med gratis ting fra finn... Og at det trashy lokalet lå i en slags brakkerigg på en fylling for gamle biler gjorde ikke saken bedre. Jeg trodde faktisk det skulle være litt elegant og fancy der, så feil kan man ta. Kan ikke skjønne at folk har lyst til å dra dit etter episoden på Insider i hvert fall,grøss og gru😅

Anonymkode: a3d4f...2fe

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Alterego666 said:

Jeg mener det har vært flere slike saker.

(I rettferdighetens navn må jeg nevne at jeg ikke kjenner til at det foreligger noen rettskraftig dom. Vibbene et slikt sted avgir er nok for meg)

Flere hvilke saker?

Club4 er den i Trondheim, right?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. For et skittent og ekkelt sted. Det er som om alle de creepy typene på Tinder er samlet på et sted for å ha sex.

Anonymkode: cc607...8cf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Så dette på Insider, de var på besøk. Synest dette er et fint tilbud til de som ønsker det.

Jeg er i 40årene, kunne faktisk tenkt meg å prøvd dette. Å ha sex litt anonymt liker jeg, uforpliktet. Lever bare en gang.

Selv om man prøver det 1 gang så trengs det ikke skje igjen :) Tenk å ligge i det hullet med vegg å bli tatt av noen ukjente, spennende.

Anonymkode: 0ddd8...b1e

Har gjort det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Plassen så jo helt jævlig ut! Så ut som de hadde innredet med gratis ting fra finn... Og at det trashy lokalet lå i en slags brakkerigg på en fylling for gamle biler gjorde ikke saken bedre. Jeg trodde faktisk det skulle være litt elegant og fancy der, så feil kan man ta. Kan ikke skjønne at folk har lyst til å dra dit etter episoden på Insider i hvert fall,grøss og gru😅

Anonymkode: a3d4f...2fe

Hvis du drar til slike steder for omgivelsene, og for å kikke på møblene så har du antageligvis feil utgangspunkt.. Uansett hva jeg mener om Club4 så står det respekt av å dra i gang noe med begrensede midler og skape noe som så mange faktisk trives med. Så kan de som må ha det som "Eyes Vide Shut", altså fantasien, bare unnlate å komme. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Og at det trashy lokalet lå i en slags brakkerigg på en fylling for gamle biler gjorde ikke saken bedre

Poenget er at de ønsker å ha stedet på en diskret plass der ingen andre ferdes. Det var opprinnelig inne i byen.

Anonymkode: 0307e...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
Katten.2.0 skrev (4 timer siden):

Flere hvilke saker?

Club4 er den i Trondheim, right?

Sorry, glemte å lenke:

https://www.nettavisen.no/club4/sexklubb/prostitusjon/club-4-sjef-tom-ketil-krogstad-pagrepet-og-siktet-for-hallikvirksomhet/s/5-95-130287

https://www.fremover.no/politiet-etterlyser-tips-i-club4-saken-vi-ser-alvorlig-pa-det-som-har-kommet-fram/s/5-17-660107

Det er flere saker lengre tilbake i tid, og eieren er tidligere hallikdømt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
14 minutter siden, Alterego666 said:

Stemmer!

Fyren er jo jævlig creepy. Var innom butikken deres i Trondheim ved noen få anledninger (relativt godt utvalg). Han prøvde hele tiden å få meg og evt partnere til å komme til klubben. Særdeles shady.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
Katten.2.0 skrev (3 timer siden):

Stemmer!

Fyren er jo jævlig creepy. Var innom butikken deres i Trondheim ved noen få anledninger (relativt godt utvalg). Han prøvde hele tiden å få meg og evt partnere til å komme til klubben. Særdeles shady.

Det er her mine fordommer slår inn for fulgt. Jeg synes hele fremtoningen på fyren matcher domfellelsen. 
Jeg liker å møte seksuelle libertinere, ikke å bidra til prostitusjon og menneskelig fornedrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3lis3 skrev (14 timer siden):

Jeg har veldig lyst til å gå der en gang hvis jeg er i Trondhjem. 
Hvilke andre steder finnes det slike klubber?

I Tønsberg har du jo både Club Fantasy, som er en sexklubb sm arrangerer gangbang etc.

Og så har du Kammeret (også i Tønsberg) som er en BDSM-klubb. Der arrangeres det også fra tid til annen swingersfester hvor man kan ha sex med flere, om man matcher med noen.

Nonna, en BDSM-klubb i Oslo, som iblant har sexfester. Dessverre har en del folk fra miljøet i Oslo begynt å invadere særlig Kammeret i Tønsberg, oppfordrer folk utenfor Vestfold til å heller holde seg til Nonna.

SMuget i Kristiansand, er en BDSM-klubb. Arrangeres sexfester der også fra tid til annen.

Anonymkode: 20244...036

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...