AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #1 Skrevet 13. mars 2021 Hvor mange forhold hadde du bak deg før du traff din livspartner? Hvor lenge varte de tidligere forholdene? Hva var årsaken til brudd? Hvordan visste du at din nåværende kjæreste var den du ville satse på? Hvor gammel var du da dere møttes? Si gjerne også alder og kjønn😊 Anonymkode: ffcd0...ecb
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #3 Skrevet 13. mars 2021 Den fins ikke. Jeg er gift. Anonymkode: f4f73...22d
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #4 Skrevet 13. mars 2021 2 stk. Under et halvt år på hver av dem. En slo opp med meg (uærlig type), en slo jeg opp med (han startet med emosjonell manipulasjon for å styre meg). Glad jeg er kvitt dem. Har nå vært sammen med min fantastiske mann i snart 14 år. Anonymkode: 9974b...2e7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #5 Skrevet 13. mars 2021 Hvorfor nåværende? Snill, ærlig, har respekt for meg og seg selv, fornuftig, smart, fin å prate med. Vi er gode med hverandre! Anonymkode: 9974b...2e7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #7 Skrevet 13. mars 2021 Jeg traff på første forsøk siden jeg er religiøs! Anonymkode: a5647...b66 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #8 Skrevet 13. mars 2021 Jeg er nok en giftig paddedame selv, så uansett hvor mange frosker og drømmeprinser jeg kysser, vil jeg pælme dem på innsjøen igjen 🤷♀️ Anonymkode: c8cae...759 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #9 Skrevet 13. mars 2021 Et forhold på en måned, ble dumpet fordi han hadde sex med en annen, og er forhold på 6 måneder-ish. Dumpet han fordi han behandlet meg som søppel. Ble kalt for hore daglig, spurte meg hele tiden om jeg var blitt gravid fordi jeg var blitt tykk (noe jeg absolutt ikke var, heller undervektig med utstående ribben han mente var fett) Traff min tredje og siste noen måneder etter det var blitt slutt med nummer to, og han var rake motsetningen. Snill, god, kjærlig, og løftet meg opp istedenfor å trykke meg ned. Traff han når jeg var 20 år, og vi har straks vært sammen i 18 år❤️ Tok en stund før jeg stolte på han og at han bare ville meg godt, men et år etterpå var jeg helt sikker på at dette var mannen i mitt liv og jeg turte å tro på han. Anonymkode: 5bbb4...db2 1
kaleidoskop Skrevet 13. mars 2021 #10 Skrevet 13. mars 2021 Maaaange. 3 forhold som varte under 2 år. Pluss noen småfirhold på 4-10 mnd. Jeg gjorde det aldri slutt. Mulig jeg var for "krevende", de ble lei? To av dem fant noen andre før det ble slutt. Jeg var 34 da jeg møtte han jeg er gift med i dag. Vi har to barn. Jeg er veldig fornøyd med å ha "ventet på den rette". Jeg var blitt mer voksen, fornuftig og var trygg på meg selv. Ser hvordan det har gått med noen x-er og er veldig glad det ikke var dem jeg endte opp med. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #11 Skrevet 13. mars 2021 Seriøse forhold? 3 før det jeg er i nå: 1) Sammen 4 år og kort ekteskap. 2) Sammen 13 år og gift 8 av dem. 3) Sammen 6 år. Ingen av dem forlot meg for noen andre eller var utro. De bare gadd ikke mer. Særlig brudd 2 var tungt, vi skulle få unger. Ikke særlig moro å bli forlatt. Men livet går jo videre. Og nå er jeg glad det ikke blei oss. Jeg har vært sammen med nåværende i 2 år. Håper jo han er the One 😄 Han er ihvertfall den mest sjølstendige, sjølgående mannen jeg har data, og samtidig viser han nærhet og sårbarhet. Han er kjekk, smart, omsorgsfull, morsom og sunn. Sexlivet vårt er veldig flott. Jeg tror vi har rukket å slipe en del skarpe kanter også. Vi er i slutten av 30-årene begge to. Han virka så "ferdig" på en måte, hadde det meste på stell unntatt dame. Han var jo også den eldste jeg har begynt å date, sjøl om han er yngre enn meg. Han sier ting spontant og rett ut, også kritikk men det tåler jeg, jeg har endra de fleste tingene han har bedt om. Eksene mine pakka ting mer inn. Da følte jeg meg lett lurt. Deilig å slippe sånt. Anonymkode: 43ac0...ae8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #12 Skrevet 13. mars 2021 Er langvarig forhold (10 år +), men det visste jeg etterhvert ikke kom til å vare. Vi var for unge da vi traff hverandre, og ble for forskjellige til slutt. Så et av/på forhold i et år med nr 2. Så et til på ca 7 måneder, hvor han vinglet frem og tilbake (nå er han forøvrig veldig klar for forhold da, nå som jeg ikke er singel) med nr 3. Så er det nåværende partner. Han er jeg helt sikker på at jeg vil dele livet med, aldri følt det sånn for noen, noengang ❤ 4 år sammen nå. ❤ Anonymkode: 18c5d...9aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå