Gå til innhold

3 helsearbeidere er innlagt etter blodpropp!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt er trygt! Konspirasjonsteoretikere som sier noe annet!

• Liker 3
Skrevet

Hvor får man oversikt over hvilke vaksiner som brukes av kommunene i Norge? Er det noen som bruker Pfizer eller har alle gått over til AZ?

Skrevet
Drizzt skrev (1 minutt siden):

Hvor får man oversikt over hvilke vaksiner som brukes av kommunene i Norge? Er det noen som bruker Pfizer eller har alle gått over til AZ?

Pfizer gis til de gamle; AZ til helsearbeidere. Jeg vet ikke hvor mange nordmenn som har fått Moderna, men det virker som det er få. 

Skrevet

Noen tar dessverre ikke advarslene som kommer. Helt greit for meg at folk vil ta de og det må de selvfølgelig få lov til, men det samme må også skje motsatt vei mot de som ikke ønsker å vaksinere seg. De truer med vaksinepass osv 

• Liker 4
Gjest irkan90
Skrevet (endret)
6 minutter siden, knulleGuden666 said:

Noen tar dessverre ikke advarslene som kommer. Helt greit for meg at folk vil ta de og det må de selvfølgelig få lov til, men det samme må også skje motsatt vei mot de som ikke ønsker å vaksinere seg. De truer med vaksinepass osv 

Det er ingen som tvinger deg. Du velger selv om du vil ta vaksine eller ikke, men da må du også akseptere at enkelte land vil gi deg innreiseforbud. Sånn er livet!

Endret av irkan90
Skrevet
irkan90 skrev (Akkurat nå):

Det er ingen som tvinger deg. Du velger selv om du vil ta vaksine eller ikke, men da må du også akseptere at enkelte land ikke vil gi deg innreiseforbud. Sånn er livet!

"Som ikke vil gi meg innreiseforbud" det er jo strålende om de som tar vaksinen heller får innreiseforbud 👍

• Liker 2
  • Opprett ny...