Gå til innhold

Unger på sint dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spar meg for 1000 kommentarer på at det er min feil, stakkars barn osv. Jeg VET jeg har ansvaret her men vil bare beskrive en følelse... Jeg er så syyyyyykt irritert i dag og det er ekstremt slitsomt med ungene en sånn dag..Kjenner at jeg banner og snakker veldig stygt, også foran dem, og kjefter litt for fort! Men HVA F skal man gjøre? Kanskje pms eller noe men er altså så på høgget. Skulle helst bare sovet over denne dagen, frem til de legger seg osv. Hva gjør du en slik dag??? Kan jo ikke legge meg og la dem være for seg selv i timesvis!!! 

Tips for å roe ned? Ikke yoga og mindfulness! 

Anonymkode: 2af8e...8a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skal puste dypt, sette de foran Tv'n eller finne frem et puslespill du/dere kan sysle med. Du ska ikke fortsette å gå rundt og kjefte og banne. Skjønner det er frustrerende, men gi de noe å gjøre så du får tatt deg en pause

Anonymkode: 7f2ce...02d

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er barna? 

Anonymkode: e68ce...9ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du skal puste dypt, sette de foran Tv'n eller finne frem et puslespill du/dere kan sysle med. Du ska ikke fortsette å gå rundt og kjefte og banne. Skjønner det er frustrerende, men gi de noe å gjøre så du får tatt deg en pause

Anonymkode: 7f2ce...02d

Done. Jeg prøver ikke la det gå utover dem men bare at de er her..  

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor gamle er barna? 

And that is a fucking secret. Kan ikke utlevere meg mer nå. 

Smeltemann skrev (1 minutt siden):

Hva er problemet da?

Probelemet er at jeg koker over og måtte ventilere litt. Har en liten plan nå :) noen ganger er det bra å bare få skrevet d ned også. 

• Liker 2
Skrevet

Har selv en slik dag, blir bare mutt og stille... og veldig kort lunte! Sitter å fantaserer om å stenge meg inne i øveretasjen mens unger,mann og katt er nede! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Slitenmamma skrev (Akkurat nå):

Har selv en slik dag, blir bare mutt og stille... og veldig kort lunte! Sitter å fantaserer om å stenge meg inne i øveretasjen mens unger,mann og katt er nede! 

Herregud. Gjør nå endelig det om mannen din er der???? 

• Liker 3
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Probelemet er at jeg koker over og måtte ventilere litt. Har en liten plan nå :) noen ganger er det bra å bare få skrevet d ned også. 

En kan se svart noen ganger men det går over. Ta med barna ut å la de race litt i fra seg 🙂 

Skrevet

Herregud. Gjør nå endelig det om mannen din er der???? 

Hadde vært så enkelt, mannen er sjøl i dårlig humør idag så det aksepterer han ikke! Men er lov å drømme! 

AnonymBruker
Skrevet

Du kontakter barnevernet og sier det som det. Du er ikke skikket som mor og noen må ta ansvar for ungene dine. 

Anonymkode: 07a80...8e7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Smeltemann skrev (1 minutt siden):

En kan se svart noen ganger men det går over. Ta med barna ut å la de race litt i fra seg 🙂 

Allerede gjort... Takk for efforten

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Allerede gjort... Takk for efforten

👍👍

AnonymBruker
Skrevet

Du kontakter barnevernet og sier det som det. Du er ikke skikket som mor og noen må ta ansvar for ungene dine. 

Douche ass

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Douche ass

Er du 14 år? 

• Liker 5
Skrevet (endret)

Skaff deg en sånn boksesekk eller hva det heter og boks løs. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du 14 år? 

Aaaargh. Er du??? 

Å takk! Nå fikk du aggresjonen min over på noe annet - takk. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Done. Jeg prøver ikke la det gå utover dem men bare at de er her..  

And that is a fucking secret. Kan ikke utlevere meg mer nå. 

Altså, det er ganske vesentlig å vite alder på barna for å kunne gi råd om hva som er best å finne på. Et barn på 3 år trenger annen underholdning enn ett på 6 år. Men greit du 🙄

• Liker 7
Skrevet

Her har vi alltid hatt behov for "space" mellom oss, om det så er bare 1-2 timer der vi sitter i hvert vårt rom. Eller i det minste gjør noe rolige aktiviteter. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Går alltid tur på sånne dager, uansett vær. Vi kler på oss og bare rusler rundt. Prøver å gå så langt som mulig, lar barna stoppe så ofte de vil for å kaste steiner i vann, klatre i trær osv. Merker jeg også har godt av luftetur og at det hjelper på humøret. 

Etterpå må de gå på rommene sine for å leke. Når de er lei må de rydde rommene før de får se tv, og da har det plutselig gått masse tid og det er bare middag, kveldsstell osv som gjenstår før det er slappe-av tid! 

Anonymkode: 538e6...791

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
MattDa skrev (18 minutter siden):

Her har vi alltid hatt behov for "space" mellom oss, om det så er bare 1-2 timer der vi sitter i hvert vårt rom. Eller i det minste gjør noe rolige aktiviteter. 

Hva i alle dager? Du plasserer ungene i eget rom i flere timer? Når begynte du med dette, på ettårsdagen? 

Hvorfor har du egentlig barn? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...