AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #1 Skrevet 13. mars 2021 Er det noen her som har prøvd Invisalign? Hvordan var det? Hvor lang tid brukte du? Ble du fornøyd? Hvor finner jeg billigste sted å utføre behandlingen? Bor i Oslo. Anonymkode: cfddc...e0f
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #3 Skrevet 13. mars 2021 KatteLatte skrev (9 minutter siden): Spørs om en 12 år gammel tråd med siste aktivitet for over 5 år siden er litt utdatert. Anonymkode: 4a7f8...122
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #4 Skrevet 13. mars 2021 Finn en klinikk som tilbyr gratis konsultasjon på invisalign. Vet mange klikker har det. Da får du svar på alle dine spm. Hvor mange uker det vil ta, å prisen det vil komme på. Tror ikke akkurat denne behandlingen varierer så veldig i pris dessverre på de forskjellige klinikkene. Hørt om veldig mange fornøyde pasienter. Men du må belage deg på enten skinne du sover med om natta etterpå, eller en streng bak på tennene. Anonymkode: a81b2...b0c
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #5 Skrevet 13. mars 2021 Jeg har det. Ville ikke gjort det igjen siden jeg må bruke skinner om natten flere ganger i uken for at tennene ikke skal gå tilbake. Anonymkode: 0412f...de5
KatteLatte Skrevet 13. mars 2021 #6 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spørs om en 12 år gammel tråd med siste aktivitet for over 5 år siden er litt utdatert. Anonymkode: 4a7f8...122 Opplevelsen, resultatet, tidsforbruket og utfordringene vil være akkurat de samme. Prisen vil ha økt. Hvis man er interessert i dette burde man lese denne tråden, da den dokumenterer det meste.
KatteLatte Skrevet 13. mars 2021 #7 Skrevet 13. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg har det. Ville ikke gjort det igjen siden jeg må bruke skinner om natten flere ganger i uken for at tennene ikke skal gå tilbake. Anonymkode: 0412f...de5 Jeg fikk streng bak tennene både oppe og nede. Kan du ikke ha det i stedet? Endret 13. mars 2021 av KatteLatte
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #8 Skrevet 13. mars 2021 KatteLatte skrev (1 minutt siden): Opplevelsen, resultatet, tidsforbruket og utfordringene vil være akkurat de samme. Prisen vil ha økt. Hvis man er interessert i dette burde man lese denne tråden, da den dokumenterer det meste. Takk. Det jeg også trenger er å finne billigste klinikk i Oslo. Er ufør og er avhengig av å gjøre det så billig som mulig. Anonymkode: cfddc...e0f
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #9 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 13.3.2021 den 19.33): Takk. Det jeg også trenger er å finne billigste klinikk i Oslo. Er ufør og er avhengig av å gjøre det så billig som mulig. Anonymkode: cfddc...e0f Invisalign koster omtrent det samme uavhengig av hvilken tannlege du velger. Det er rådyrt, så skjønner godt at det er en utfordring når man er ufør. Kan vanlig regulering på forsiden av tennene være et alternativ? Det er MYE billigere. Jeg har Invisalign nå og betaler 50 000 kr. Anonymkode: e02fc...2ec
AprilLudgate Skrevet 16. juli 2021 #10 Skrevet 16. juli 2021 Vanlig regulering er ikke så mye billigere enn Invisalign? Spørs sikkert hva man skal gjøre da. Men, Invisalign varierer ikke i pris noe særlig - utover at jeg tror enkelte kjeveortopeder tar høyere timebetaling for sin jobb. Jeg har det nå, går til Nydalen tannlegesenter. Valgte bevisst bort Dentalia i Nydalen fordi de sponset en ung influencer. Men altså, usynlig er det jo ikke. Man må ha attachements og de synes jo. Ikke på avstand da. Jeg og min søster har begge tatt regulering, hun vanlig type. Jeg betaler ikke særlig mer enn henne for Invisalign. Konsultasjon må du uansett betale for om du ender opp med ingen regulering, dog har noen kampanjer avogtil. Smil tannleger i Nydalen så jeg hadde det. Man betaler utfra nivået - lite, middels eller full. Omtrent 35-50.000, da ikke inkludert eventuelt bleking i etterkant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå