Gå til innhold

Har du noen gang lurt på om en dame er trans?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjedde forrige dagen. Skulle se en YouTube video en dame hadde spilt inn en versjon av en R.E.M. sang (spilte alle instrumenter og sang). Hu så forsåvidt ut som en dame, men hadde en veldig mørk stemme. Og da begynte jeg å lure litt. Har du opplevd noe tilsvarende?

Anonymkode: 078f7...13f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er et par personer jeg har truffet på som har fått meg til å lure, av begge kjønn. Men mer bare fordi jeg er nysgjerrig ikke fordi det faktisk betyr noe som helst.

En person fikk meg dog til å se flere ganger. Det virket som noen født som gutt. Hadde den typiske lyse mannestemmen, med det homofile «oh my gaad» språkbruken. På toget. Skikkelig puffet hår, masse masse sminke, sterke farger på øyenskygge, fælt med rouge, masse glitter i hele ansiktet. Liten singelet top, skikkelig ballerina skjørt, masse tull som står veldig rett ut. Nettingstrømpebukse. Ja denne looken fikk meg til å se 2-3 ganger på personen 😅 igjen ikke for jeg egentlig bryr meg om hva andre folk gjør, men det ble litt brent fast på netthinnen 😅  

Anonymkode: 4a538...677

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Vi kvinner spotter forskjellen på lang avstand. 

Anonymkode: 47b71...ba2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det ser jeg som regel ganske raskt. 

Anonymkode: 39c81...f8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke i virkeligheten. Som regel blir menn høyere og kraftigere enn kvinner, bredere skuldre, mørkere stemme, kraftigere ansiktsbenbygning etc. Så det er som regel lett å oppdage en som er født mann "i forkledning", selv med sminke, langt hår, kvinneklær etc.

Det er bare et eller annet som gjør at de blir avslørt, som regel. Man ser at "denne personen var ikke født med vagina og som kvinne".

Anonymkode: 4ca25...2e9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser det på holdningen, oppførselen, måten å være på, ansiktsvinklene og selvfølgelig kan stemmen være utslagsgivende. Det er også denne kvinnelige intuisjonen vi kvinner har. 
Jeg tok banen en gang og det sto en som hadde langt hår og var forholdsvis pent sminket (men litt for mye for dagtid riktignok). Gikk med jeansjakke, jeans og Converse. Jeg så det ikke var en jente/dame grunnet holdningen og oppførselen. Måten å stå på og å gå på var en gutts. 

Anonymkode: 48fbe...8c3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Leste at det var så mange stakkars menn som ble «lurt» av ladyboys i Thailand. Det så visst heeeelt som biologiske kvinner. Men altså, lol! Etter å ha vært mye i Thailand og møtt disse ladyboysa, så er det virkelig ikke vanskelig for meg som kvinne å se at de egentlig er menn. 😂 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei. Vi kvinner spotter forskjellen på lang avstand. 

Søk opp "maps and legends cover" på YouTube da, og se om jeg har rett?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Søk opp "maps and legends cover" på YouTube da, og se om jeg har rett?

Det er litt verre når man ikke ser hele personen i virkeligheten, ikke ser lengden, hele kroppen, hele kroppsfasongen. Men det er ingen tvil om at jeg ser denne personen har et kantete hakeparti. Så også en annen video, og der var det i alle fall ikke tvil. Hjelper ikke å ha på seg blomstrete kjole. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...