Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk eller fikk låne en baby ting av min venninne. Det er såppass lenge siden at jeg ikke helt husker hva hun sa. Nå skal min bror ha barn, og jeg tar da kontakt med henne for å spørre om hun skal ha tingen tilbake, eller om jeg kan gi det til min bror.

Hun sier at det var et lån og at hun vil ha den tilbake, men ikke før hun skal ha neste mann. Altså forventer hun at jeg skal oppbevare den for henne på ubestemt tid🤷🏼‍♀️ Jeg syntes det var litt spesielt? Jeg tenker litt enten så låner du den bort eller så gir du den bort, du kan ikke forvente at andre skal lagre den for deg? 

Anonymkode: 678c5...321

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er spesielt at hun mener du skal oppbevare det i mellomtiden. Jeg ville sagt at det medfører bare rot for deg, så enten får hun få det tilbake eller så går det til din bror.

Anonymkode: 4ef0e...2d6

AnonymBruker
Skrevet

Tror du har misforstått svaret hennes. Hun mente sikkert at det var ett lån, mek at hun ikke trenger den tilbake før hun får nestemann. Du kan jo da bare si på ek fin måte at ditt barn bruker den ikke lengre og at det er bedre at hun får den tilbake før du roter den bort

Anonymkode: b19a8...456

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kan hende du har misforstått henne som den over her skriver. Si som nevnt at du ikke trenger tingen lenger, og at hun da kan få det tilbake. Hvis ikke hun tar det tilbake får du bare si at du dessverre ikke har plass til å oppbevare det, og at hvis hun skal ha det tilbake må hun nesten ta det tilbake nå. Og takke for lånet😋

Anonymkode: 62141...57b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...