trengerhjelp94 Skrevet 13. mars 2021 #1 Skrevet 13. mars 2021 Jeg er en gutt på 27 som har vært sammen med kjæresten min i snart 7 år. Til å begynne med så hadde vi sex flere ganger om dagen, som senere utviklet seg til å bli en gang om dagen hvis vi er sammen, og så annenhver dag, og til slutt så og si aldri. Jeg tar som regel initiativ men får ofte nei, så jeg tørr som regel ikke prøve pga. frykten for å bli avvist, og ende opp frustrert. Vi har vel sex sånn i gjennomsnittet annenhver uke, noe jeg synes er alt for sjeldent, og det gjør meg ekstremt frustrert. Jeg har tatt det opp med henne, og spurt om det er noe jeg kan gjøre, om vi skal prøve nye ting osv, men hun er ikke interessert bare. Hun har et mye mindre behov for å ha sex enn det jeg har sier hun, men ellers har vi det jo veldig fint sammen. Er det helt bak mål å spørre om jeg kan få meg en ff? Jeg har et par ff fra før vi ble sammen som til tider spør meg om vi skal møtes. Hvordan ville dere kvinner tatt det? jeg vil helst ikke lage et helvete, men igjen så synes jeg selv at det bør være greit i og med at hun ikke vil ha sex. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #2 Skrevet 13. mars 2021 2 minutter siden, trengerhjelp94 said: Jeg er en gutt på 27 som har vært sammen med kjæresten min i snart 7 år. Til å begynne med så hadde vi sex flere ganger om dagen, som senere utviklet seg til å bli en gang om dagen hvis vi er sammen, og så annenhver dag, og til slutt så og si aldri. Jeg tar som regel initiativ men får ofte nei, så jeg tørr som regel ikke prøve pga. frykten for å bli avvist, og ende opp frustrert. Vi har vel sex sånn i gjennomsnittet annenhver uke, noe jeg synes er alt for sjeldent, og det gjør meg ekstremt frustrert. Jeg har tatt det opp med henne, og spurt om det er noe jeg kan gjøre, om vi skal prøve nye ting osv, men hun er ikke interessert bare. Hun har et mye mindre behov for å ha sex enn det jeg har sier hun, men ellers har vi det jo veldig fint sammen. Er det helt bak mål å spørre om jeg kan få meg en ff? Jeg har et par ff fra før vi ble sammen som til tider spør meg om vi skal møtes. Hvordan ville dere kvinner tatt det? jeg vil helst ikke lage et helvete, men igjen så synes jeg selv at det bør være greit i og med at hun ikke vil ha sex. Du må gjerne ta dette opp med dette, men virker som hun ikke vil. Uansett: aldri greit å være utro. Vær heller voksen og slå opp hvis det er et stort problem for deg. -m31 Anonymkode: d92fa...7ca 22
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #3 Skrevet 13. mars 2021 I Norge er de aller fleste utro mot hverandre. Det er normalen. Anonymkode: cb050...539 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #4 Skrevet 13. mars 2021 Vær ærlig. Ikke vær utro. Hvis du vil ha åpent forhold: Snakk med henne om det. Hvis hun ikke vil ha åpent forhold bør du enten takle å leve videre slik dere har det, eller gå fra henne. Ikke vær utro! Anonymkode: 5df7a...c8a 13
Yrsa Skrevet 13. mars 2021 #5 Skrevet 13. mars 2021 Jeg har en kompis (som like gjerne kunne vært deg). Omtrent samme historie. Han er endel år eldre enn deg, og ligger således "lengre frem" i løypen. De er nå gift, har ett barn, og har ikke hatt sex siden august 2019. Han har vært utro flere ganger, og er nå deprimert. Han nekter å gå fra kona og barnet, noe som er forståelig. Problemet er at de hadde problemer med sexlivet allerede 2-3 år inn i forholdet. Nå 15 år senere har hun all makt, han er frustrert og har vært utro (både før og etter de fikk barn), HUN har også vært utro, og begge er ulykkelige. Utad har de det såååå bra sammen, og begge er redde for livet uten den andre. En håpløs situasjon, spør du meg. Så, snakk med henne. Forklar at sex for seg betyr mer enn å "bare få tømt deg", og gi det et siste forsøk. Er hun fremdeles like lite interessert, og du like frustrert, så er jeg redd du ender opp som kompisen min.. 8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #6 Skrevet 13. mars 2021 Du må jo ta dette problemet opp med henne. Altså få henne til å forstå alvoret og hun må fortelle hvorfor hun ikke ønsker sex lenger. Kan dere ikke kommunisere sammen? Det kan jo godt hende dere kommer til bunns i dette hvis dere virkelig snakker om dette og kan løse problemet. Verre er det hvis du i stedet er utro. Løser ingen problemer. Enten må dere finne ut av problemet sammen eller gå. Eller ha et åpent forhold. Anonymkode: 495a1...6b8 6
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #7 Skrevet 13. mars 2021 Gi hu beskjed, er du snill, om du har tenkt å få deg en ff. Kanskje hun også har noe tanker. Kanskje dokke e bedre som venner, ikke kjærester? Anonymkode: c39d0...e59 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #8 Skrevet 13. mars 2021 Alt som er åpent og avtalt er greit. Alt som må skjules for noen er ikke det. Anonymkode: 97e2e...93e 8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #9 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): I Norge og verden er alle utro mot hverandre. Det er normalen. Anonymkode: cb050...539 Sånn fikset det for deg Anonymkode: d805b...f0c 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #10 Skrevet 13. mars 2021 Du har jo tenkt å være ærlig og spørre. Men regner med at du snakker med henne om det er noe hun mener dere burde gjøre sammen for å fikse det før du spør om ff. Regner med at du ikke orker resten av livet på denne måten og har lite å tape på å spørre. Lykke til Anonymkode: e340e...3c7 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #11 Skrevet 13. mars 2021 Jeg aksepterer at du kaller deg gutt, siden du er såpass umoden. Skal du fortsette å dele postkasse sammen med denne dama for resten av livet, og ha en elskerinne på si? Som ung er det helt vanlig å gjennomgå noen halvdårlige forhold, for å lære noe av. Ditt prøveforhold bør ende her, og helst i går. Anonymkode: e7477...5df 7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #12 Skrevet 13. mars 2021 Jada typisk menn (eller gutter..) og være utro uten å i det hele tatt gidde å skjønne hvorfor dama ikke vil. Du er vel bare elendig i senga da. Tviler på du kommer til å få det bedre med noen ff. Anonymkode: 09594...caf 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #13 Skrevet 13. mars 2021 trengerhjelp94 skrev (6 timer siden): Jeg er en gutt på 27 som har vært sammen med kjæresten min i snart 7 år. Til å begynne med så hadde vi sex flere ganger om dagen, som senere utviklet seg til å bli en gang om dagen hvis vi er sammen, og så annenhver dag, og til slutt så og si aldri. Jeg tar som regel initiativ men får ofte nei, så jeg tørr som regel ikke prøve pga. frykten for å bli avvist, og ende opp frustrert. Vi har vel sex sånn i gjennomsnittet annenhver uke, noe jeg synes er alt for sjeldent, og det gjør meg ekstremt frustrert. Jeg har tatt det opp med henne, og spurt om det er noe jeg kan gjøre, om vi skal prøve nye ting osv, men hun er ikke interessert bare. Hun har et mye mindre behov for å ha sex enn det jeg har sier hun, men ellers har vi det jo veldig fint sammen. Er det helt bak mål å spørre om jeg kan få meg en ff? Jeg har et par ff fra før vi ble sammen som til tider spør meg om vi skal møtes. Hvordan ville dere kvinner tatt det? jeg vil helst ikke lage et helvete, men igjen så synes jeg selv at det bør være greit i og med at hun ikke vil ha sex. Gud så umoden tankegang du har!! Les din siste setning. Er du 18 og lyver om alder eller hva faen? Nei, det trenger ikke og bør ikke være greit at hun godtar du skaffer deg ff. Vil du ha mer sex så gjør du det slutt med hun du er sammen med så kan du ha sex så mye du vil!! DUST Anonymkode: b189b...0a6 5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #15 Skrevet 13. mars 2021 Du har ett større behov for sex enn henne. Ta det opp og hør hva hun tenker om ett åpent forhold. Men da må du også takle at hun kan treffe andre også. Om dette ikke er noe for henne og ditt savn av sex er veldig stort, så ville det beste for dere begge vært å avslutte forholdet, ikke være utro. Har dere forresten prøvd parterapi? Anonymkode: 6eee8...1e4 2
petterm Skrevet 14. mars 2021 #16 Skrevet 14. mars 2021 Du er 27, dere har ikke barn. Dere er fremdeles ikke "bundet" økonomisk. Du har sannsynligvis 2/3 av livet foran deg, dere har vært sammen i 7 år, og dere har allerede utfordringer i forhold til sex. Sex annenhver uke er ikke så sjeldent. Sannsynligvis vil det etter hvert bli både måneder og år mellom hver gang. Så vil det bli en periode med sex hver dag fordi hun ønsker seg barn, og da blir det mye mer komplisert å gjøre det slutt. Bedre å gjøre det slutt nå, enn å fortsette sammen. Du kan ikke satse på en FF eller å være utro de neste 60 årene. 7
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #17 Skrevet 14. mars 2021 Kjipt når den andre ikke har samme behovet. Men om hun hadde det før, så er det mest sannsynlig stress, eller at hun ikke føler seg sett av/ eller nær deg på samme måte som tidligere. Sexen kommer som regel automatisk om forholdet er veldig bra ellers ..Så hva er feil ? Såfremt hun er frisk, så ligger det andre ting bak. Hun høres ikke ut til å ha tillit til deg. Anonymkode: 8063b...cdc
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #19 Skrevet 14. mars 2021 trengerhjelp94 skrev (På 13.3.2021 den 14.50): Jeg er en gutt på 27 som har vært sammen med kjæresten min i snart 7 år. Til å begynne med så hadde vi sex flere ganger om dagen, som senere utviklet seg til å bli en gang om dagen hvis vi er sammen, og så annenhver dag, og til slutt så og si aldri. Jeg tar som regel initiativ men får ofte nei, så jeg tørr som regel ikke prøve pga. frykten for å bli avvist, og ende opp frustrert. Vi har vel sex sånn i gjennomsnittet annenhver uke, noe jeg synes er alt for sjeldent, og det gjør meg ekstremt frustrert. Jeg har tatt det opp med henne, og spurt om det er noe jeg kan gjøre, om vi skal prøve nye ting osv, men hun er ikke interessert bare. Hun har et mye mindre behov for å ha sex enn det jeg har sier hun, men ellers har vi det jo veldig fint sammen. Er det helt bak mål å spørre om jeg kan få meg en ff? Jeg har et par ff fra før vi ble sammen som til tider spør meg om vi skal møtes. Hvordan ville dere kvinner tatt det? jeg vil helst ikke lage et helvete, men igjen så synes jeg selv at det bør være greit i og med at hun ikke vil ha sex. Føler jeg er som dama di. Jeg bare rett og slett ikke orker å ha sex fordi jeg er konstant sliten. Men det startet jo ikke sånn i et forhold. I starten er alt spennende, men hvor spennende kan det være med samme menneske i lengden. Å elske noen høyt betyr ikke å være seksuelt i interessert i personen. Sånn det er for meg som kvinne. Jeg er absolutt ikke lei av min mann da heg ikke ønsker å finne noen andre eller finner noen andre mer spennende . Så dermed ingen ønske om utroskap. Dessverre er noen slik som et menneske. Muligens du og henbe ikke passer helt sammen. Den eneste tiden i mitt liv jeg har litt ork til menn er når jeg har gått for lenge uten sex og trenger litt...men spenningen dabber av etter 3mnd Anonymkode: 1c4c9...502
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #20 Skrevet 14. mars 2021 En tanke bare: Går hun på p-piller? Det kan senke sexlysten. Hvis dere har det bra sammen på andre måter kan det være verdt å teste ut andre prevensjondmetoder. Men dere må uansett snakke sammen. Anonymkode: 38d34...e6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå