Gå til innhold

Er det vanlig at kvinner tar på hverandres bryster for å sjekke om det er silikonpupper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du som kvinne gjort det?

Anonymkode: 95f56...a21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei....!

Anonymkode: b941a...e1c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om, aldri tenkt på å gjøre.

Tror ikke det er så vanlig i miljøet rundt meg å ha silikon, så det faller meg liksom ikke inn å skulle 'sjekke' dette.

Anonymkode: ff142...92c

• Liker 2
Skrevet

Nei, absolutt nei.  Man tar ikke på andres bryster!!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Pillarguri skrev (2 minutter siden):

Nei, absolutt nei.  Man tar ikke på andres bryster!!!

Hvis man har lov til det så. 

Anonymkode: 9566d...e36

Gjest TheCatLady
Skrevet

Eh, nei. Mulig noen har et så tett forhold at de gjør det på venninner, men jeg har ikke gjort det og har ingen interesse av det. Om de har silikon eller ei, så er ikke det noe jeg har tenkt på at jeg skulle sjekke. 

Måten tittelen er formulert så ser jeg for meg kvinner går rundt og "bip, bip" på andre kvinners pupper og "jeg skulle bare sjekke om du har silikon" ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vanlig nei.

Anonymkode: 239b4...0de

AnonymBruker
Skrevet

Det regnes som svært uhøflig å spørre nære venninner om de har silikon, om de ikke forteller det selv. Å ta på en venninnes pupper uten å spørre først er enda mer uhøflig.

Det ryktes dessuten om silikoninnlegg som er då diskré at de ikke kan kjennes. Man risikerer derfor å trampe i salaten uten å bli klokere.

Anonymkode: d96c9...85a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det regnes som svært uhøflig å spørre nære venninner om de har silikon, om de ikke forteller det selv. Å ta på en venninnes pupper uten å spørre først er enda mer uhøflig.

Det ryktes dessuten om silikoninnlegg som er då diskré at de ikke kan kjennes. Man risikerer derfor å trampe i salaten uten å bli klokere.

Anonymkode: d96c9...85a

Lurer på hva slags verden du lever i, for jeg har aldri opplevd at noen har ment det var frekt eller upassende 😂 kanskje du bare er ekstremt prippen og tørr slik at du aldri kommer innpå folk? 

Og ja, tror jeg har tatt på alle puppene til de med silikon som jeg kan komme på. 

Anonymkode: f496d...226

AnonymBruker
Skrevet

Nei. 
ett unntak er min venninne som har bittesmå bryster, og som bare ville kjenne hvor tunge mine er 😂 (95F) 

Anonymkode: 45158...b99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...