Gå til innhold

Hjelp! Hvordan returnere vare?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skal returnere en bluse fra NAKD, har aldri gjort det før! Hva skal jeg fylle inn og hvor skal det papiret legges?? Hvordan skal jeg pakke inn blusen? Kan jeg levere den på Rema liksom?😬❤️

A5BA7C8A-60F9-45BC-AC6A-7A1EC7AFF403.jpeg

Anonymkode: 821ee...fef

Delryddet for identifiserende bilde. 
_popcorn_, mod

Endret av _popcorn_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvordan vet jeg hvor jeg kan levere den? På nettsiden er det en link som viser alle poststedene i Sverige....

Anonymkode: 821ee...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde sladde sporingsnummeret også. Bare å søke det opp, så kommer navnet ditt opp. 
Jeg rapporterer tråden for å få den slettet. Sånn for din egen del.

Men for å svare på spørmålet, så legger du lappen med retur inni pakken. Postlappen klistrer du utenpå. Bare å levere den inn på posten. 

Endret av Fliip
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri gjort akkurat hos dem. Men lim returlappen på pakken. Lever den der du hentet den ut. 

Anonymkode: 951d7...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fyll inn stk og årsakskode (står sikkert en liste et eller annet sted på papiret)

Legg plagget tilbake i posen det lå i og legg posen og papiret i ytter-emballasjen. Lim på returlapp og lever tilbake der du hentet pakken.

Anonymkode: 64459...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På arket fyller du inn antall og årsakskode, og legger det inni pakken sammen med den/de tingen/-e du skal returnere.

Utenpå pakken klistrer du adresseklistremerket. Deretter leverer du det på Post i butikk (eller Posten hvis du er i nærheten av et gammeldags posthus). Siden det er Bring, er det Posten/Post i butikk som er rette sted å levere. Hadde det vært en annen transportør måtte du levert det på det stedet som har avtale med den transportøren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...