Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 35 år og har 1 barn fra tidligere forhold..  har alltid blødd ganske mye hver periode og mens pleier å vare en ukes tid. Heller lenger enn kortere.. Pleier alltid å få den om morgenen når jeg står opp. Og har litt vondt dagen før, så jeg vet at den kommer.. 

men nå, denne syklusen er litt merkelig.. 

Fikk mensen på onsdag utpå kvelden, var på butikken så ble kitt sjokkert, og kjente at jeg hadde litt vondt.men ikke noe kjent forvarsel. hadde en pakke med de minste tampongene liggende i bilen ( jeg bruker egentlig de største de første 4-5 dagene) det holdt med den lille både resten av kvelden og igjennom natta OG dagen etter.( bytta de regelmessig men det var ikke mye blod på de) 

I går blødde det ikke mer.. 

skulle egentlig prøve letrozol denne pp, men jeg rakk jo aldri å starte.. var det mens? Kan det ha vært en festeblødning? Syns kanskje blodet var litt mørkt.. om det har noe å si.. 

885A0EBF-36E2-4DA9-9AFC-D7D2CD5E4617.jpeg

Anonymkode: 308f1...ec5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig at du ikke fikk noen svar på lørdag. Hvordan går det nå?

Det er litt rart hvis du alltid har hatt like og stabile menstruasjoner, og så plutselig ble en veldig annerledes. Ta i alle fall en g-test for å utelukke at du ikke er gravid (kan oppstå mange rare blødninger da). Men hvis du hadde mensen den uken i februar på bildet der, så var det jo en veldig kort syklus dette også da. Er det vanlig for deg? Ville ha snakket med gynekologen når det gjelder oppstart av letrozol.

AnonymBruker
Skrevet
Amatariel skrev (På 16.3.2021 den 9.04):

Kjedelig at du ikke fikk noen svar på lørdag. Hvordan går det nå?

Det er litt rart hvis du alltid har hatt like og stabile menstruasjoner, og så plutselig ble en veldig annerledes. Ta i alle fall en g-test for å utelukke at du ikke er gravid (kan oppstå mange rare blødninger da). Men hvis du hadde mensen den uken i februar på bildet der, så var det jo en veldig kort syklus dette også da. Er det vanlig for deg? Ville ha snakket med gynekologen når det gjelder oppstart av letrozol.

Pleier å ha lengre sykluser, har ikke tatt noe g test enda.. for fikk noe som lignet el slim 17 mars.. skjønner ingenting.. og nå har jeg så utrolig ømme pupper.. 

Snakker med medicus men de ba meg bare vente å se videre.. 

vet jo ikke når jeg burde tatt en g test heller

Anonymkode: 308f1...ec5

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

vet jo ikke når jeg burde tatt en g test heller

Ta i alle fall en nå for å være sikker på at du ikke er gravid nå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også en rar blødning nå. IKM skulle vært 1.4., men begynte plutselig å blø i dag. Ikke så mye, men nok til at jeg tror det er mensen. Likevel føles det litt annerledes denne gangen, har hatt veldig ømme pupper og brystvorter, og ikke opplevd den vanlig PMS’en jeg pleier å få. Har tatt G-test, men den var negativ. Lurer også på om det kan være festeblødning, men tror kanskje blodet er litt for mørkt. Det er ikke noe slim i blodet da, slik det som regel er når det er mensen.. 

Anonymkode: 2123f...34e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...