AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #1 Skrevet 13. mars 2021 Flere som opplever dette? Føler at hun ikke ser på meg som en venninne lengre. Hun tagger alle andre hun er med, men ikke meg fordi jeg tydeligvis er for pen og at jeg får all oppmerksomhet da på bilder. Synes det er så trist 😢 Men jeg er jo morsom å være sammen med så vi henger mye sammen på fritiden, men hun vil ikke tagge meg i innlegg pga dette, noe hun har sagt selv, da jeg tok det opp. Hun blir vel å kjenne igjen dette innlegget, men jeg er lei meg. Vi har turklær på, men likevel er jeg tydeligvis for pen til å tagges, fordi hun tagger de andre hun er på tur med. Er jeg teit som lar meg påvirke av dette? Bør jeg bare slutte å tenke på dette? Eller er det hun som er teit? Anonymkode: 738f3...095 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #2 Skrevet 13. mars 2021 Du er ikke litt høy på pæra nå? Vi på Kvinneguiden nå aner dessuten ikke hvordan du ser ut. Det kan også hende de ser på deg som en bekjent, og ikke som en venninne. Anonymkode: 1dd79...2d7 44
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #3 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er ikke litt høy på pæra nå? Vi på Kvinneguiden nå aner dessuten ikke hvordan du ser ut. Det kan også hende de ser på deg som en bekjent, og ikke som en venninne. Anonymkode: 1dd79...2d7 Tror du må lese om igjen teksten. Anonymkode: 738f3...095 7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #4 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Flere som opplever dette? Føler at hun ikke ser på meg som en venninne lengre. Hun tagger alle andre hun er med, men ikke meg fordi jeg tydeligvis er for pen og at jeg får all oppmerksomhet da på bilder. Synes det er så trist 😢 Men jeg er jo morsom å være sammen med så vi henger mye sammen på fritiden, men hun vil ikke tagge meg i innlegg pga dette, noe hun har sagt selv, da jeg tok det opp. Hun blir vel å kjenne igjen dette innlegget, men jeg er lei meg. Vi har turklær på, men likevel er jeg tydeligvis for pen til å tagges, fordi hun tagger de andre hun er på tur med. Er jeg teit som lar meg påvirke av dette? Bør jeg bare slutte å tenke på dette? Eller er det hun som er teit? Anonymkode: 738f3...095 Hvis det stemmer at hun har sagt det (noe jeg er i sterk tvil om jeg tror på), så bør du egentlig være smigret. Anonymkode: ca82b...72f 8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #5 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvis det stemmer at hun har sagt det (noe jeg er i sterk tvil om jeg tror på), så bør du egentlig være smigret. Anonymkode: ca82b...72f AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvis det stemmer at hun har sagt det (noe jeg er i sterk tvil om jeg tror på), så bør du egentlig være smigret. Anonymkode: ca82b...72f Hvorfor er du i sterk tvil til det? Hvorfor skulle jeg lyve om det?. Kan dere svare på det jeg spør om og ikke bare komme med det der høye på pæra greiene? Mener ikke deg, men hun andre som skrev. Det er jo ikke jeg som sier jeg er pen, det er jo venninna mi som sa det da jeg spurte hvorfor hun aldri ville ta bilde av oss på turene og tagge meg også, slik hun gjør med andre venninner. Da sa hun det . Jeg synes ikke jeg er pen selv. Vi er godt voksne også, så jeg synes det var barnslig sagt av henne. Mulig det er jeg som er teit som reagerer på dette. Men synes det ikke er noe morsomt om det skal være sånn, Anonymkode: 738f3...095 5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #6 Skrevet 13. mars 2021 Høres ut som hun bruker det som en unnskyldning fordi hun ikke vil ha bilder sammen med deg, og kanskje hun er flau over å være venn med deg eller noe? Hun vil i alle fall ikke at andre skal vite at dere er sammen eller er venner. Anonymkode: 5c20a...bf9 13
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #7 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flere som opplever dette? Føler at hun ikke ser på meg som en venninne lengre. Hun tagger alle andre hun er med, men ikke meg fordi jeg tydeligvis er for pen og at jeg får all oppmerksomhet da på bilder. Synes det er så trist 😢 Men jeg er jo morsom å være sammen med så vi henger mye sammen på fritiden, men hun vil ikke tagge meg i innlegg pga dette, noe hun har sagt selv, da jeg tok det opp. Hun blir vel å kjenne igjen dette innlegget, men jeg er lei meg. Vi har turklær på, men likevel er jeg tydeligvis for pen til å tagges, fordi hun tagger de andre hun er på tur med. Er jeg teit som lar meg påvirke av dette? Bør jeg bare slutte å tenke på dette? Eller er det hun som er teit? Anonymkode: 738f3...095 Du får i det minste liv til å være med på bilder. Jeg er så stygg at bildene jeg er med på blir valgt bort, hver eneste gang. Har vi venninnene vært på fest? Ikke et eneste bilde der jeg er med. Har vi spist ute? Bilder der man ser bakhodet mitt på blir valgt... Du er heldig. Du har det lettere i livet generelt fordi du er pen, sett pris på det. Anonymkode: 46777...ba8 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #8 Skrevet 13. mars 2021 Hm, man kan jo forstå henne også, om det er sånn at hun legger ut bilde av seg selv og venninner som gjør noe gøy, og så blir kommentarfeltet fylt opp av folk som sier hvor pen de synes du er. Kanskje du kan se tilbake på tidligere bilder venninnen din har lagt ut hvor du er tagget og se om det er sånn det er? Får du masse oppmerksomhet om hvor pen du er på hennes bilder? I så fall kanskje du kan begrense bildesynligheten din på facebook for akkurat disse vennene som skriver disse kommentarene på venninna di sine bilder? Eller kanskje til og med snakke med disse vennene som gjør dette og be de slutte å kommentere på ditt utseende på hennes bilder? Anonymkode: eebe4...c03 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #9 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Høres ut som hun bruker det som en unnskyldning fordi hun ikke vil ha bilder sammen med deg, og kanskje hun er flau over å være venn med deg eller noe? Hun vil i alle fall ikke at andre skal vite at dere er sammen eller er venner. Anonymkode: 5c20a...bf9 Ja jeg spurte henne om det, men det benekter hun. Men jeg begynner å lure på dette selv, om det kan være grunnen.Men hvorfor er hun alltid sammen med meg ute da? Om hun skjemmes over å vises med meg, tenker jeg? AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du får i det minste liv til å være med på bilder. Jeg er så stygg at bildene jeg er med på blir valgt bort, hver eneste gang. Har vi venninnene vært på fest? Ikke et eneste bilde der jeg er med. Har vi spist ute? Bilder der man ser bakhodet mitt på blir valgt... Du er heldig. Du har det lettere i livet generelt fordi du er pen, sett pris på det. Anonymkode: 46777...ba8 Nei hun vil ikke legge ut bilder av meg heller pga jeg er for pen som hun sier. Vi er godt voksne så jeg synes det er barnslig, men men. Anonymkode: 738f3...095 1
Cuntzilla Skrevet 13. mars 2021 #10 Skrevet 13. mars 2021 Jeg forstår ikke helt. Om du er penere enn henne på bildet, så vil du jo "outshine" henne selv om det ikke er en tag på? Hvordan føler hun at du får mer oppmerksomhet om du er tagget, er det i kommentarfeltet eller hva er det som skjer? Uansett, trolletråd eller ei, det er hun som er teit her. Så er spørsmålet om du bare vil være raus og la henne ha sine issues og blåse i at du ikke blir tagget, eller om du vil ta en lengre prat med henne om det og forklare at du er lei deg og at du er redd hun ikke ser på deg som en like god venninne. Jeg tror du må gjøre det sistnevnte. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #11 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flere som opplever dette? Føler at hun ikke ser på meg som en venninne lengre. Hun tagger alle andre hun er med, men ikke meg fordi jeg tydeligvis er for pen og at jeg får all oppmerksomhet da på bilder. Synes det er så trist 😢 Men jeg er jo morsom å være sammen med så vi henger mye sammen på fritiden, men hun vil ikke tagge meg i innlegg pga dette, noe hun har sagt selv, da jeg tok det opp. Hun blir vel å kjenne igjen dette innlegget, men jeg er lei meg. Vi har turklær på, men likevel er jeg tydeligvis for pen til å tagges, fordi hun tagger de andre hun er på tur med. Er jeg teit som lar meg påvirke av dette? Bør jeg bare slutte å tenke på dette? Eller er det hun som er teit? Anonymkode: 738f3...095 Ja, du er teit. Anonymkode: 4271d...339 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #12 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hm, man kan jo forstå henne også, om det er sånn at hun legger ut bilde av seg selv og venninner som gjør noe gøy, og så blir kommentarfeltet fylt opp av folk som sier hvor pen de synes du er. Kanskje du kan se tilbake på tidligere bilder venninnen din har lagt ut hvor du er tagget og se om det er sånn det er? Får du masse oppmerksomhet om hvor pen du er på hennes bilder? I så fall kanskje du kan begrense bildesynligheten din på facebook for akkurat disse vennene som skriver disse kommentarene på venninna di sine bilder? Eller kanskje til og med snakke med disse vennene som gjør dette og be de slutte å kommentere på ditt utseende på hennes bilder? Anonymkode: eebe4...c03 Ja jeg får det , det skal jeg innrømme, men det er jo ikke min skyld? Det er mest menn som kommenterer. Skal jeg be de slutte å kommentere på bilder andre har lagt ut av meg? Men hvem som bryr se om slikt egentlig. Vi er voksne folk, så jeg synes det er barnslig gjort av henne. Anonymkode: 738f3...095 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #13 Skrevet 13. mars 2021 Cuntzilla skrev (1 minutt siden): Jeg forstår ikke helt. Om du er penere enn henne på bildet, så vil du jo "outshine" henne selv om det ikke er en tag på? Hvordan føler hun at du får mer oppmerksomhet om du er tagget, er det i kommentarfeltet eller hva er det som skjer? Uansett, trolletråd eller ei, det er hun som er teit her. Så er spørsmålet om du bare vil være raus og la henne ha sine issues og blåse i at du ikke blir tagget, eller om du vil ta en lengre prat med henne om det og forklare at du er lei deg og at du er redd hun ikke ser på deg som en like god venninne. Jeg tror du må gjøre det sistnevnte. Jeg har gjort det og det var da hun kom med dette. Jeg sa at jeg ikke var det og at hun ikke måtte tenke slik, men hun sa de andre venninnene ikke kunne måle seg med meg og dermed la hun ikke ut bilder av meg og henne på tur. Jeg ble litt sjokkert over at voksne kvinner kan tenke slikt. Men må jo bare leve med det. Bare litt synd jeg ikke kan dele turbilder av meg og henne lengre pga dette. Anonymkode: 738f3...095 1
Pumpkin88 Skrevet 13. mars 2021 #14 Skrevet 13. mars 2021 Hvorfor være venn med ei som ikke vil anerkjenne deg? En venninne av meg som hadde gjort dette, hvor vi hadde kvalitetstid sammen hadde ikke vært min venninne veldig mye lenger om hun ikke ville tagget meg i bilder, men alle andre. Hun sier med det at hun ikke vil vedkjenne deg at du ikke betyr nok. Umoden oppførsel med mangel på respekt. Jeg har gode venner, som ALDRI har unnlatt tagge meg eller dele bilder av meg som om jeg er noe som bør gjemmes bort fra allmenheten. At hun i tillegg bruker utseendet mot deg, noe som du ikke får gjort noe med sier MYE om hvilken person hun er. Kan bare begynne å lure hva hun SIER om det bak ryggen din i samme slengen. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #15 Skrevet 13. mars 2021 Du framstår som ganske merkelig når du snakker sånn om deg selv. Har du helt normale sosiale antenner? Anonymkode: dc821...3a5 5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #16 Skrevet 13. mars 2021 #FirstWorldProblem! Anonymkode: 06c17...1a8 9
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #17 Skrevet 13. mars 2021 Omg, her var det mange stygge skrepper med jantelov-samlingen sin godt planta i hånda 😂 Anonymkode: 69b1d...fac 10
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #18 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er ikke litt høy på pæra nå? Vi på Kvinneguiden nå aner dessuten ikke hvordan du ser ut. Det kan også hende de ser på deg som en bekjent, og ikke som en venninne. Anonymkode: 1dd79...2d7 Der slår janteloven inn... hva er feil med å sinne er pen?? nei de er ikke bekjente , de er venninner. slutt å trykk ned andre Anonymkode: 23384...442 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #19 Skrevet 13. mars 2021 Pumpkin88 skrev (20 minutter siden): Hvorfor være venn med ei som ikke vil anerkjenne deg? En venninne av meg som hadde gjort dette, hvor vi hadde kvalitetstid sammen hadde ikke vært min venninne veldig mye lenger om hun ikke ville tagget meg i bilder, men alle andre. Hun sier med det at hun ikke vil vedkjenne deg at du ikke betyr nok. Umoden oppførsel med mangel på respekt. Jeg har gode venner, som ALDRI har unnlatt tagge meg eller dele bilder av meg som om jeg er noe som bør gjemmes bort fra allmenheten. At hun i tillegg bruker utseendet mot deg, noe som du ikke får gjort noe med sier MYE om hvilken person hun er. Kan bare begynne å lure hva hun SIER om det bak ryggen din i samme slengen. Ja tenker det samme, takk ❤️ AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du framstår som ganske merkelig når du snakker sånn om deg selv. Har du helt normale sosiale antenner? Anonymkode: dc821...3a5 Hvorfor? AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Der slår janteloven inn... hva er feil med å sinne er pen?? nei de er ikke bekjente , de er venninner. slutt å trykk ned andre Anonymkode: 23384...442 Takk ❤️ Anonymkode: 738f3...095 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #20 Skrevet 13. mars 2021 Det er nok ikke pga utseendet ditt, men heller pga personligheten. Begrensede sosiale antenner virker det som. Anonymkode: 958ab...82c 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå