Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har endelig blitt friskmeldt fra corona. Jeg testet positivt 20 februar, har opplevd corona som en sterk forkjølelse.

Allerede på dag 4 mistet jeg melka.(jeg har en 1.5 mnd gammel datter som jeg har ammet)

Det var aldri problemer med ammingen etter jeg fødte, vi koste oss, men når jeg fikk corona, mistet jeg melka fort, har prøvd alt som prøves kan, men ingenting funker. Kunne heller ikke dra til helsestasjon, fastlege eller sykehuset for å få hjelp, vi prøvde over tlf men det var utrolig vanskelig 

Nå er jeg endelig Friskmeldt og lurer på om jeg kan ha sjanse til å få melken tilbake selvom jeg har vært uten lenge?

Anonymkode: a47b1...b63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg barnet til brystet, ogla barnet henge på puppene hele dagen, dagen lang. Lag deg en snackpack med mat og drikke, så du kan ligge mest mulig i ro og la barnet fortelle at du må produsere melk. 

Ammehjelpen har også en side for lignende situasjoner. 

Kanskje kan du få resept på syntetisk nesespray, dersom det kan hjelpe å kicke ting fortere igang igjen? 

Det er mulig å få til, så lykke til 😁❤️🤞

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Les om relactation - kellymom og ammehjelpen er gode kilder😊 det vil kreve en betydelig innsats, men det er jo all ammeoopstart synes jeg😅

Anonymkode: 84459...040

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du kan absolutt få melken tilbake! Sjekk ut ammehjelpen.

Anonymkode: e93b8...7d9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...