Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe noe fra Vitamin E-serien til en venninne i bursdagsgave.. Men vil hennes sensitive hud reagere? Noen andre lignende forslag til hva jeg kan kjøpe til 200 kr? Takknemlig for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sensitiv hud og reagerte på anskiktskremen Vitamin-E, men fukt-masken tåler jeg.

Gjest Brunetten_
Skrevet

Jeg reagerte på vit-E kremen. Fikk masse kviser av den. Og jeg har fet fet fet hud.

Kanskje det er derfor.

Skrevet

Vitamin E-kremen (dagkremen) inneholder lanolin, som kan gi kviser hos dem som er disponert for det. Hvorfor ikke kjøpe noen kroppspleieprodukter i stedet? Som oftest tåler man mer på kroppen enn i ansiktet, og kroppsproduktene til Body Shop er prima :)

Skrevet

Hm, ja da må jeg kanskje finne på noe annet.. Hun får ikke kviser, men dumt hvis hun skulle reagere.. Har tenkt på kroppspleie, men tror ikke hun kommer til å bruke det, tar seg ikke tid til sånt... Dessverre.. Iiik! Nå har jeg det travelt med å finne noe! :forvirret:

Skrevet

Dusjolje eller duskrem bruker hun sikkert? De har noen gode med lukt av frukt.

Africa Spa Wisdom er en fot/hånkrem som er fantastisk god!

Skrevet

Takk for tips! Det skal jeg se etter, kan jo forhøre meg litt med de som jobber der , men stoler ikke helt på dem.. Huff, at jeg alltid skal utsette ting til siste dag.. Litt mer motivert nå, skal inn dit og se. Vanlig parfymeri blir for dyrt..

Gjest hhrrdfff
Skrevet
Vitamin E-kremen (dagkremen) inneholder lanolin, som kan gi kviser hos dem som er disponert for det. Hvorfor ikke kjøpe noen kroppspleieprodukter i stedet? Som oftest tåler man mer på kroppen enn i ansiktet, og kroppsproduktene til Body Shop er prima :)

hva er lanolin? hvorfor fremkaller det kviser?

Skrevet
hva er lanolin? hvorfor fremkaller det kviser?

Lanolin er fettet i saueulla. Det er en veldig effektiv fuktighetsbinder (?), men kan tette porene og gi kviser. Men ikke hos alle, jeg har aldri reagert negativt selv.

Skrevet

Når det gjelder håndkrem ville jeg heller satset på Hemp fra Body Shop. Den trekker litt saktere inn enn E-vitamin håndkremen, men har til gjengjeld bedre konsistens, lukt og gir mer fuktighet.

Skrevet
Når det gjelder håndkrem ville jeg heller satset på Hemp fra Body Shop. Den trekker litt saktere inn enn E-vitamin håndkremen, men har til gjengjeld bedre konsistens, lukt og gir mer fuktighet.

Hemp har da IKKE god lukt :kvalm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...