Gjest Gjest Skrevet 24. august 2005 #1 Skrevet 24. august 2005 Lurer på å kjøpe noe fra Vitamin E-serien til en venninne i bursdagsgave.. Men vil hennes sensitive hud reagere? Noen andre lignende forslag til hva jeg kan kjøpe til 200 kr? Takknemlig for svar!
hilli Skrevet 24. august 2005 #2 Skrevet 24. august 2005 Jeg har sensitiv hud og reagerte på anskiktskremen Vitamin-E, men fukt-masken tåler jeg.
Gjest Brunetten_ Skrevet 24. august 2005 #3 Skrevet 24. august 2005 Jeg reagerte på vit-E kremen. Fikk masse kviser av den. Og jeg har fet fet fet hud. Kanskje det er derfor.
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2005 #5 Skrevet 24. august 2005 Vitamin E-kremen (dagkremen) inneholder lanolin, som kan gi kviser hos dem som er disponert for det. Hvorfor ikke kjøpe noen kroppspleieprodukter i stedet? Som oftest tåler man mer på kroppen enn i ansiktet, og kroppsproduktene til Body Shop er prima
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2005 #6 Skrevet 24. august 2005 Hm, ja da må jeg kanskje finne på noe annet.. Hun får ikke kviser, men dumt hvis hun skulle reagere.. Har tenkt på kroppspleie, men tror ikke hun kommer til å bruke det, tar seg ikke tid til sånt... Dessverre.. Iiik! Nå har jeg det travelt med å finne noe!
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2005 #7 Skrevet 24. august 2005 Dusjolje eller duskrem bruker hun sikkert? De har noen gode med lukt av frukt. Africa Spa Wisdom er en fot/hånkrem som er fantastisk god!
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2005 #8 Skrevet 24. august 2005 Takk for tips! Det skal jeg se etter, kan jo forhøre meg litt med de som jobber der , men stoler ikke helt på dem.. Huff, at jeg alltid skal utsette ting til siste dag.. Litt mer motivert nå, skal inn dit og se. Vanlig parfymeri blir for dyrt..
Gjest hhrrdfff Skrevet 24. august 2005 #9 Skrevet 24. august 2005 Vitamin E-kremen (dagkremen) inneholder lanolin, som kan gi kviser hos dem som er disponert for det. Hvorfor ikke kjøpe noen kroppspleieprodukter i stedet? Som oftest tåler man mer på kroppen enn i ansiktet, og kroppsproduktene til Body Shop er prima ← hva er lanolin? hvorfor fremkaller det kviser?
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2005 #10 Skrevet 24. august 2005 hva er lanolin? hvorfor fremkaller det kviser? ← Lanolin er fettet i saueulla. Det er en veldig effektiv fuktighetsbinder (?), men kan tette porene og gi kviser. Men ikke hos alle, jeg har aldri reagert negativt selv.
Tusseline Skrevet 24. august 2005 #11 Skrevet 24. august 2005 Når det gjelder håndkrem ville jeg heller satset på Hemp fra Body Shop. Den trekker litt saktere inn enn E-vitamin håndkremen, men har til gjengjeld bedre konsistens, lukt og gir mer fuktighet.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #12 Skrevet 25. august 2005 Når det gjelder håndkrem ville jeg heller satset på Hemp fra Body Shop. Den trekker litt saktere inn enn E-vitamin håndkremen, men har til gjengjeld bedre konsistens, lukt og gir mer fuktighet. ← Hemp har da IKKE god lukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå