Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei🙂

Han jeg holder på sa noe rart i går. Vi gikk en tur ute og snakket om alt og ingenting. Vi har datet i ca 3-4 mnd. Så sa han plutselig at det må føles bra å holde en pistol og føle man har makten over en annen person og at man kan ha makten over et farlig dyr ved holde den fast. Ble litt satt ut og vet ikke hva jeg tenker om det. Hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: 6c079...7a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok løpt motsatt vei, den kommentaren der var for spesiell til at jeg hadde klart å fortrenge den. 

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet
Lurvetjofsa skrev (Akkurat nå):

Løpt som faen. Det der høres IKKE bra ut 😨

Løpt ja, slettet nr og all mulig kommunikasjon.

Anonymkode: a304c...6bb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei fyfaen, han der hadde jeg nok droppa.

Anonymkode: abe8c...000

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Typisk KG svar du har fått her.

Må vel sees ut fra sammenhengen det ble sagt i. Hvis det kom ut av det blå er det veldig spesielt. Men hvis det fallt naturlig å nevne, så tror jeg det er en noe mange maktsøkende personer (får lyst til å skrive menn, men da er jeg vel diskriminerende) kan føle på. Det er vanlig å føle seg mektigere bak et våpen. 

Anonymkode: ef487...d44

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok latt dette fade ut

Anonymkode: 38bd7...1b8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er dette virkelig noe å spørre om?

Synes jeg ser flere og flere tråder hvor man forteller ting fra livet på dateren, som er helt absurd, og så lurer man på hva man bør gjøre eller hva andre hadde gjort.

Jeg tenker at hvis dette ikke er åpenbart, ja, da bør man holde seg unna dating. Man risikerer faktisk å bøte med livet, når man ikke reagerer instinktivt mot mennesker som det der, og løper i motsatt retning. 

Anonymkode: 2a756...aa5

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Typisk KG svar du har fått her.

Må vel sees ut fra sammenhengen det ble sagt i. Hvis det kom ut av det blå er det veldig spesielt. Men hvis det fallt naturlig å nevne, så tror jeg det er en noe mange maktsøkende personer (får lyst til å skrive menn, men da er jeg vel diskriminerende) kan føle på. Det er vanlig å føle seg mektigere bak et våpen. 

Han sa det helt random😐 vi snakket om hverdagslige ting

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Og ja, selvfølgelig, enkelte her inne vil fortelle deg at dette er helt normalt og fint og flott.

Men det er jo like gjerne den du datet som har profil her inne, og som derfor støtter sitt eget syn på saken.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde seriøst løpt i motsatt retning. For han har helt syke tanker som han tydeligvis bare plumper utav seg. 

Anonymkode: 74fbd...79c

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er dette virkelig noe å spørre om?

Synes jeg ser flere og flere tråder hvor man forteller ting fra livet på dateren, som er helt absurd, og så lurer man på hva man bør gjøre eller hva andre hadde gjort.

Jeg tenker at hvis dette ikke er åpenbart, ja, da bør man holde seg unna dating. Man risikerer faktisk å bøte med livet, når man ikke reagerer instinktivt mot mennesker som det der, og løper i motsatt retning. 

Skal selvfølgelig ikke møte han igjen. Tenkte mer på om hvordan jeg kan avslutte det, bor i en liten by.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er vanlig å føle seg mektigere bak et våpen. 

Det er ikke vanlig blant normale mennesker å reflektere slik, nei. Man er enten paranoid og har sett for seg løsninger på forhånd, eller man føler seg undertrykt og liten og hevnlysten.

Normale mennesker har sunne og friske tanker. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

er han utlending?

Anonymkode: 1250b...8ef

Skrevet

Vet ikke. Det er litt tatt ut av kontekst for min del. Var det noe med jakt, pistol, serier, film...etc. dere snakket om som trigget tanken? 

Om han sa det etter du sa "er du sulten? Skal vi lage middag sammen?" Såå... Hadde jeg tenkt enten at han prøver å teste meg, se hvor "tøff" "forstyrra" jeg selv er. Eller så hadde jeg tenkt at han prøvde å skremme vekk, og tatt hintet og ikke tatt mer initiativ. 

Om han til tross for ignorering hadde fortsatt å ta kontakt hadde jeg spurt ham hvorfor han sa det han sa, og at jeg er i mot jakt og drap av rovdyr, og at det gjorde meg utilpass. 

Skrevet
Solsikke12 skrev (4 minutter siden):

Han sa det helt random😐 vi snakket om hverdagslige ting

Okei...ja, det er bekymringsverdig!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde seriøst løpt i motsatt retning. For han har helt syke tanker som han tydeligvis bare plumper utav seg. 

Anonymkode: 74fbd...79c

Jepp.

Dette er opptakten til et voldelig forhold.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Solsikke12 skrev (2 minutter siden):

Skal selvfølgelig ikke møte han igjen. Tenkte mer på om hvordan jeg kan avslutte det, bor i en liten by.

Bare si at du kjenner allerede nå at det ikke er den helt store gnisten mellom dere og at du er avhengig av den for å kunne investere i et forhold. Derfor tenker du det er best om dere avslutter datingen.

Om han foreslår å være venner, så si at du ikke synes det er lurt, det vil komme i veien for dere begge når dere siden finner ny kjæreste. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

er han utlending?

Han høres da mer ut som en rar bygdetulling enn en utlending.

Anonymkode: 07bf4...9b1

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

er han utlending?

Nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...