Gå til innhold

Menn - kan menn og kvinner være venner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller vil det alltid være en baktanke dersom en mann har et vennskap med en kvinne? Jeg spør fordi jeg er kvinne, og lurer på om jeg har vært naiv frem til nå og trodd at det gikk an.

Hvis det kommer an på - hva avgjør forskjellen når det går og ikke?

Anonymkode: aa0fa...711

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mange venninner som jeg ikke har pult eller kommer til å pule. Så det går.

Anonymkode: 57534...7d9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Eller vil det alltid være en baktanke dersom en mann har et vennskap med en kvinne?

Anonymkode: aa0fa...711

Det vil alltid være en baktanke.

Anonymkode: bf4c4...55e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det vil alltid være en baktanke.

Ikke alltid, men er nok få ekte vennskap mellom mann og kvinne. Noe som er helt naturlig.

Anonymkode: 4dc1b...dbd

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er homofil kan det nok gå bra.

Anonymkode: 214e3...912

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke alltid, men er nok få ekte vennskap mellom mann og kvinne. Noe som er helt naturlig.

Det er veldig få vennskap blant menn ovenfor kvinner. Det viser også forskning. Det ligger nesten alltid en seksuell baktanke bak det hele. Altså mannen venter på den rette anledningen til og få pult henne og gjerne innlede et forhold når tiden er inne. Problemet er at kvinner ikke fatter bæret av dette, og har selv sjeldent den seksuelle trangen ovenfor "vennen" sin. Så det kommer veldig overraskende på den dagen det kommer frem, når den mannlige vennen forsøker seg, og det kanskje glipper for kvinnen og hun er med, ofte etter en fuktig fest. Da ryker vennskapet og ekteskapet når det blir oppdaget. De fleste trodde at de bare kunne være "venner". Noen klarer det og bare være venner også, fordi den rette anledningen for mannen aldri dukker opp.

Anonymkode: da417...cee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er veldig få vennskap blant menn ovenfor kvinner. Det viser også forskning. Det ligger nesten alltid en seksuell baktanke bak det hele. Altså mannen venter på den rette anledningen til og få pult henne og gjerne innlede et forhold når tiden er inne. Problemet er at kvinner ikke fatter bæret av dette, og har selv sjeldent den seksuelle trangen ovenfor "vennen" sin. Så det kommer veldig overraskende på den dagen det kommer frem, når den mannlige vennen forsøker seg, og det kanskje glipper for kvinnen og hun er med, ofte etter en fuktig fest. Da ryker vennskapet og ekteskapet når det blir oppdaget. De fleste trodde at de bare kunne være "venner". Noen klarer det og bare være venner også, fordi den rette anledningen for mannen aldri dukker opp.

Anonymkode: da417...cee

Grei analyse, spørsmålet er jo hva man definerer som vennskap.

Single passer nok best som venner uansett.

Har selv flere menn jeg gjør ting sammen med, men omgås ikke utover dette. Skal jeg ha en sexpartner som elsker finner jeg dette selv UTENOM de jeg omgås som venner. Sex med venner går ikke for min del, selv om jeg elsker sex.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og var forlover for en venninne ganske nylig, er forsåvidt go venn med mannen hennes også. Begge to må kunne regnes blant mine næreste venner, selv om det er henne jeg ble godt kjent med først. 

Det er ikke noe problem, selv om jeg ikke tror det er så vanlig heller.

Anonymkode: eb128...cfc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Med mindre mannen er homofil, så vil mannen alltid ønske sex fra en kvinnelig "venn".

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kan menn og kvinner være venner. Det er en veldig god måte å bli introdusert for flere kvinner. Man blir invitert på fester og middager. Det er konge. Trikset er å aldri prøve seg på venninnene dine for det ødelegger vennskapet. Men venninnene deres igjen er det bare å kjøre på. Det er også god sjekketriks og ha med venninner ut på byen

Anonymkode: 57534...7d9

AnonymBruker
Skrevet

Ja det går an 100%. Selvom det er vanskelig å finne et slikt vennskap. Har bare 2 menn i nær vennekrets. 1 har barn og det er over 10 år langt vennskap, den andre er homofil. Resterende jeg trodde var venner hadde visst baktanker....Men det finnes i hvertfall

Anonymkode: 885ec...c4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...