Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så utrolig forelsket i en mann i 40 årene som bor i en annen by. Ikke så mye smitte der. Jeg har tenkt å fly dit for å besøke ham nå i noen dager før påske. 

Burde jeg ikke pga corona?

Anonymkode: e9e7d...678

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se helsenorge.no 🙂

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke ta en koronatest et par-tre dager før avreise, så du får sjekket om du er smittebærer?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Tone83 skrev (4 minutter siden):

Se helsenorge.no 🙂

Million skrev (2 minutter siden):

Kan du ikke ta en koronatest et par-tre dager før avreise, så du får sjekket om du er smittebærer?

Jeg leser dem.

Men for meg er jo dette viktig. Men vil jo ikke være en som smitter heller.

Skal nok teste meg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde reist, om det er mot anbefalningene eller ikke. Det er faktisk lov, og du må få lov til å leve. Mange pendler fremdeles til/fra Oslo for jobb hver dag, som er en mye større risiko - men også tillatt (ekstremt mange mar ikke mulighet til hjemmekontor). Du skal ta EN reise, til et sted med lite smitte. 

Men, det er min mening. Du kommer nok til å oppleve at mange syns du er dum. 

Anonymkode: da754...b26

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg hadde reist, om det er mot anbefalningene eller ikke. Det er faktisk lov, og du må få lov til å leve. Mange pendler fremdeles til/fra Oslo for jobb hver dag, som er en mye større risiko - men også tillatt (ekstremt mange mar ikke mulighet til hjemmekontor). Du skal ta EN reise, til et sted med lite smitte. 

Men, det er min mening. Du kommer nok til å oppleve at mange syns du er dum. 

Takk for forståelse. 

Ja, jeg møter mange meninger, og det ser jeg på som helt naturlig. Jeg har bare så utrolig lyst, og han og. 

Jeg har kjøpt billetter. Kommer til å teste meg noen der før, og når jeg kommer hjem.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for forståelse. 

Ja, jeg møter mange meninger, og det ser jeg på som helt naturlig. Jeg har bare så utrolig lyst, og han og. 

Jeg har kjøpt billetter. Kommer til å teste meg noen der før, og når jeg kommer hjem.

Bare hyggelig :) Høres fornuftig ut å teste seg før/etter. Da har du gjort så godt kan for smittesituasjonen, samtidig som du tar vare på deg selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Skulle reist med fly til min elsker for en helg sammen denne helga, dropper det fordi det er til Oslo, hadde det vært til en plass med like lite smitte som er her jeg bor  hadde jeg gjennomført 👍👍

Anonymkode: c99c4...c5a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Takk for forståelse. 

Er det i Oslo? Isåfall ville jeg ikke reist.

Anonymkode: ac612...3c2

AnonymBruker
Skrevet

Hva har det med saken å gjøre at han er i 40årene? Hvorfor nevner du ikke din alder også?

Anonymkode: 988c1...0cd

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva har det med saken å gjøre at han er i 40årene? Hvorfor nevner du ikke din alder også?

Anonymkode: 988c1...0cd

Hun kanskje er 15.

Anonymkode: 3eed7...f51

AnonymBruker
Skrevet

Møt hverandre på et nøytralt sted der bare dere 2 omgås :) En hytte for eks, knull og vær glad. Men bruk kondom på alt.

Anonymkode: f40ae...a9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...