AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #1 Skrevet 13. mars 2021 Jeg er så utrolig forelsket i en mann i 40 årene som bor i en annen by. Ikke så mye smitte der. Jeg har tenkt å fly dit for å besøke ham nå i noen dager før påske. Burde jeg ikke pga corona? Anonymkode: e9e7d...678
Million Skrevet 13. mars 2021 #3 Skrevet 13. mars 2021 Kan du ikke ta en koronatest et par-tre dager før avreise, så du får sjekket om du er smittebærer? 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #4 Skrevet 13. mars 2021 Tone83 skrev (4 minutter siden): Se helsenorge.no 🙂 Million skrev (2 minutter siden): Kan du ikke ta en koronatest et par-tre dager før avreise, så du får sjekket om du er smittebærer? Jeg leser dem. Men for meg er jo dette viktig. Men vil jo ikke være en som smitter heller. Skal nok teste meg Anonymkode: e9e7d...678
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #5 Skrevet 13. mars 2021 Jeg hadde reist, om det er mot anbefalningene eller ikke. Det er faktisk lov, og du må få lov til å leve. Mange pendler fremdeles til/fra Oslo for jobb hver dag, som er en mye større risiko - men også tillatt (ekstremt mange mar ikke mulighet til hjemmekontor). Du skal ta EN reise, til et sted med lite smitte. Men, det er min mening. Du kommer nok til å oppleve at mange syns du er dum. Anonymkode: da754...b26 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #6 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg hadde reist, om det er mot anbefalningene eller ikke. Det er faktisk lov, og du må få lov til å leve. Mange pendler fremdeles til/fra Oslo for jobb hver dag, som er en mye større risiko - men også tillatt (ekstremt mange mar ikke mulighet til hjemmekontor). Du skal ta EN reise, til et sted med lite smitte. Men, det er min mening. Du kommer nok til å oppleve at mange syns du er dum. Anonymkode: da754...b26 Takk for forståelse. Ja, jeg møter mange meninger, og det ser jeg på som helt naturlig. Jeg har bare så utrolig lyst, og han og. Jeg har kjøpt billetter. Kommer til å teste meg noen der før, og når jeg kommer hjem. Anonymkode: e9e7d...678
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #7 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for forståelse. Ja, jeg møter mange meninger, og det ser jeg på som helt naturlig. Jeg har bare så utrolig lyst, og han og. Jeg har kjøpt billetter. Kommer til å teste meg noen der før, og når jeg kommer hjem. Anonymkode: e9e7d...678 Bare hyggelig Høres fornuftig ut å teste seg før/etter. Da har du gjort så godt kan for smittesituasjonen, samtidig som du tar vare på deg selv. Anonymkode: da754...b26
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #8 Skrevet 13. mars 2021 Skulle reist med fly til min elsker for en helg sammen denne helga, dropper det fordi det er til Oslo, hadde det vært til en plass med like lite smitte som er her jeg bor hadde jeg gjennomført 👍👍 Anonymkode: c99c4...c5a
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #9 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Takk for forståelse. Ja, jeg møter mange meninger, og det ser jeg på som helt naturlig. Jeg har bare så utrolig lyst, og han og. Jeg har kjøpt billetter. Kommer til å teste meg noen der før, og når jeg kommer hjem. Anonymkode: e9e7d...678 Er det i Oslo? Isåfall ville jeg ikke reist. Anonymkode: ac612...3c2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #10 Skrevet 13. mars 2021 Hva har det med saken å gjøre at han er i 40årene? Hvorfor nevner du ikke din alder også? Anonymkode: 988c1...0cd
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #11 Skrevet 13. mars 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Hva har det med saken å gjøre at han er i 40årene? Hvorfor nevner du ikke din alder også? Anonymkode: 988c1...0cd Hun kanskje er 15. Anonymkode: 3eed7...f51
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #12 Skrevet 13. mars 2021 Møt hverandre på et nøytralt sted der bare dere 2 omgås En hytte for eks, knull og vær glad. Men bruk kondom på alt. Anonymkode: f40ae...a9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå