AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #1 Del Skrevet 13. mars 2021 Har noen prøvd disse som kjøpes på Normal? Hvordan er fargen og tetter de porer? Opplever at flere tan drops gjør det 😬 Anonymkode: 90791...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #2 Del Skrevet 13. mars 2021 Nope, ikke prøvd denne.. Men bruker oljerensen fra samme merke som overrasket veldig på en positiv måte! Anonymkode: 2bcb3...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #3 Del Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nope, ikke prøvd denne.. Men bruker oljerensen fra samme merke som overrasket veldig på en positiv måte! Anonymkode: 2bcb3...685 Takk for svar! 😊 Kanskje jeg skal gi de en sjanse da, kostet jo ikke så mye. Er bare kjedelig å kjøpe ting som ikke blir brukt 😅 Anonymkode: 90791...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #4 Del Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Takk for svar! 😊 Kanskje jeg skal gi de en sjanse da, kostet jo ikke så mye. Er bare kjedelig å kjøpe ting som ikke blir brukt 😅 Anonymkode: 90791...6a5 Gi oss gjerne en oppdatering😁 Anonymkode: 1ce96...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #5 Del Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nope, ikke prøvd denne.. Men bruker oljerensen fra samme merke som overrasket veldig på en positiv måte! Anonymkode: 2bcb3...685 Hvor mye koster den? Anonymkode: 1ce96...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #6 Del Skrevet 15. mars 2021 Ja, har den. Lukter veldig mye typisk selvbruning og gir nesten ingen effekt selv om jeg blander 7-8 dr i fukt krem. Kommer ikke til å bruke den opp. Kosta en hundrings på Normal så billig da. Anonymkode: 7de96...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #7 Del Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, har den. Lukter veldig mye typisk selvbruning og gir nesten ingen effekt selv om jeg blander 7-8 dr i fukt krem. Kommer ikke til å bruke den opp. Kosta en hundrings på Normal så billig da. Anonymkode: 7de96...280 Takk for svar! Jeg er veldig blek, så kanskje den passer til meg 😂 Men var fargen gulaktig, eller? Anonymkode: 90791...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #8 Del Skrevet 16. mars 2021 Jeg merket ingenting av den, selv om jeg prøvde med flere dråper enn det som sto. Anonymkode: 86e82...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #9 Del Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg merket ingenting av den, selv om jeg prøvde med flere dråper enn det som sto. Anonymkode: 86e82...bbb Blir nesten frista til å bruke den alene på huden, men da våkner jeg vel opp seende ut som en gulrot. Anonymkode: 7de96...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #10 Del Skrevet 15. juni 2022 På meg, med hud som er acne prone og med rosecea, så ga den meg uren hud dessverre. Brukte den bare to ganger før jeg måtte stoppe Anonymkode: 62bea...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #11 Del Skrevet 15. juni 2022 Jeg har den, men skjønner ikke hvordan bruke den. Det skal blandes inn i ansiktskremen?? Da får jeg det jo på henda. Og selv om jeg vasker meg intenst etterpå, så våkner jeg brun på henda… til selvbruningskrem på kroppen så bruker jeg sånne påførings votter. Men jeg kan jo ikke bruke de til å bande dråpene med kremen… Hva gjør jeg feil 🙈 Anonymkode: a9930...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 15. juni 2022 #12 Del Skrevet 15. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har den, men skjønner ikke hvordan bruke den. Det skal blandes inn i ansiktskremen?? Da får jeg det jo på henda. Og selv om jeg vasker meg intenst etterpå, så våkner jeg brun på henda… til selvbruningskrem på kroppen så bruker jeg sånne påførings votter. Men jeg kan jo ikke bruke de til å bande dråpene med kremen… Hva gjør jeg feil 🙈 Anonymkode: a9930...530 Du gjør ingenting feil, hvis det er slik du sier så er det produktet det er noe feil med. Bruk heller litt mer penger på et annet produkt. Kan anbefale Ecooking Self Tan Drops, den er drøy i bruk. Jeg bruker bare 1-4 dråper i ansiktskrem på kvelden eller dagen, og den gir umiddelbart naturlig resultat. Man må selvfølgelig vaske seg på hendene, men det er ingenting som sitter igjen der 😊. Jeg kjøpte min for 250,- ish kr. Jeg kan også fort få uren hud hvis porene mine blir tilstoppet, men får ingen slik reaksjon av Ecooking self tan drops. Endret 15. juni 2022 av Rosatoast 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #13 Del Skrevet 15. juni 2022 Rosatoast skrev (47 minutter siden): Du gjør ingenting feil, hvis det er slik du sier så er det produktet det er noe feil med. Bruk heller litt mer penger på et annet produkt. Kan anbefale Ecooking Self Tan Drops, den er drøy i bruk. Jeg bruker bare 1-4 dråper i ansiktskrem på kvelden eller dagen, og den gir umiddelbart naturlig resultat. Man må selvfølgelig vaske seg på hendene, men det er ingenting som sitter igjen der 😊. Jeg kjøpte min for 250,- ish kr. Jeg kan også fort få uren hud hvis porene mine blir tilstoppet, men får ingen slik reaksjon av Ecooking self tan drops. Okei, takk for råd😄 Den skal jeg teste ut! Anonymkode: a9930...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonetta Skrevet 17. juni 2022 #14 Del Skrevet 17. juni 2022 Rosatoast skrev (På 15.6.2022 den 17.20): Du gjør ingenting feil, hvis det er slik du sier så er det produktet det er noe feil med. Bruk heller litt mer penger på et annet produkt. Kan anbefale Ecooking Self Tan Drops, den er drøy i bruk. Jeg bruker bare 1-4 dråper i ansiktskrem på kvelden eller dagen, og den gir umiddelbart naturlig resultat. Man må selvfølgelig vaske seg på hendene, men det er ingenting som sitter igjen der 😊. Jeg kjøpte min for 250,- ish kr. Jeg kan også fort få uren hud hvis porene mine blir tilstoppet, men får ingen slik reaksjon av Ecooking self tan drops. I tillegg så lukter den ikke den typiske selvbruningslukta, slik som feks Clarins sin gjør. Jeg liker den og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå