Gjest gjest Skrevet 24. august 2005 #1 Skrevet 24. august 2005 Halloen! Noen som har prøvd den nye typen varig utglatting av hår. Også kalla straight` shine og chi transformation. Noen som vet om frisører i sogn og fjordene som utfører dette? Vet det er en i åsane bergen, eventuelt andre i bergen? Er dere som har gjordt det evt. fornøyd?
smil Skrevet 24. august 2005 #2 Skrevet 24. august 2005 Sikker på at du vil glatte ut håret nå da? Krøller er jo på moten
Gjest gjest Skrevet 24. august 2005 #3 Skrevet 24. august 2005 Hei Uff hadde krøllene og fallet vært fint så ville eg gjerne hatt det...men håret mitt ser ut som en høysåte.
smil Skrevet 24. august 2005 #4 Skrevet 24. august 2005 Du får ikke til å forme krøllene litt da? Du kan jo kjøpe et produkt beregnet på å definere krøller hos frisøren.
Grace Skrevet 24. august 2005 #5 Skrevet 24. august 2005 Hei på deg. Har en venninne som har gjort det og ikke for å putte glasskår i gleden, men det ble ikke akkurat pent.. Ser ut som håret hennes er utsatt for ENORM slitasje... Hun hadde snakket med en annen frisør som hadde sagt at hun mente det vill skade håret midre å bruke rettetang hver dag ilang tid og at det likevel ville se mindre slitt ut.. Klart det tar jo litt tid å gjøre dette ofte men du vil kanskje heller det enn å ha stygt hår? Lykke til hvertfall..
Gjest gjest Skrevet 24. august 2005 #6 Skrevet 24. august 2005 Takk for svar! Vel dette høres ikke bra ut. Har prøvd det meste av frisørprodukter og billigprodukter når det gjelder sjampoo/balsam/kur og demping av brusete hår og spisser også en del stylingprodukter. Håret mitt kan holde seg rimelig ok enkelte dager med fint vær, men ved fukt og regn blir det raskt helt grusomt det samme gjelder td i syden. Men eg blir glad for forslag på nye produkter som eg kan kjøpe på look fantastic. Gjerne noe som tynger håret og får det til å ligge som om det var fuktig med noe bølger og fall.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2005 #7 Skrevet 24. august 2005 Jeg har akkurat gjort det, for andre gang faktisk. Presis samme behandling som du nevner. Håret mitt er tykt og krøllete og ganske grovt. Men nå er det heelt glatt og nydelig og IKKE slitt. Selvfølgelig blir håret litt satt ut rett etter behandlingen, men etter et par kurer blir det supert. Tror hun som svarer overfor her har tatt en vanlig anti permanent, det er helvete for håret. Så kjør på, har fire venninner som har gjort det samme og håret er simpelthen nydelig!
En som vet Skrevet 25. august 2005 #9 Skrevet 25. august 2005 Du sier at hvis du bare hadde hatt fine krøller så hadde det vært greit? Har hatt litt samme problem som deg, og rettet mye ut håret mitt. Men så fant jeg ut at jeg kanskje skulle prøve å fremheve krøllene istedet. Gikk inn på look fantastic og kjøpte meg et produkt av Aveda som heter Be Curly. Den er superbra! Får kjempe fine krøller av den! Gir akkurat nok volum uten at du ender opp som et afrohue... Og den blir bare bedre og bedre for hver gang jeg bruker den! Den påføres i vått hår. Jeg tørker håret mitt naturligt etterpå og resultatet blir kjempe bra! Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå