Charlie Amberson Skrevet 13. mars 2021 #1 Skrevet 13. mars 2021 Naboen har koronahoste! Men er det vanlig at noen har dette i to-tre uker? Går det ikke over på få dager? Så lenge jeg har hørt den nå og er bekymret for at han ikke har testet seg og går rundt og sprer. Han er i 20-åra og ser frisk ut og er typen til å gi blaffen i ting (mitt inntrykk, jeg kjenner han ikke så godt). Frisk, bortsett fra den hosten jeg hører mange ganger daglig gjennom gulvet på hjemmekontoret. Han bor i første etasje, jeg i andre og jeg holder pusten hver gang i trappa og inngangen og unngår å ta på noe, tar på døra via litt tørkepapir. Jeg tror det er koronahoste er fordi den ligner på den her:
Charlie Amberson Skrevet 13. mars 2021 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2021 (endret) 3 minutter siden, Kenelz said: Så du hele videoen? 😂 Hva har det med saken å gjøre? Hvilken av de tre som er korona avsløres i det første minuttet fra 4:38. Endret 13. mars 2021 av Charlie Amberson
Billiebi Skrevet 13. mars 2021 #4 Skrevet 13. mars 2021 Hvis han har gått med det i to-tre uker er han uansett ikke smittsom lengre så ikke bekymre deg. Man er bare smittsom i ca seks dager fra første symptomene dukker opp. 3
Kenelz Skrevet 13. mars 2021 #5 Skrevet 13. mars 2021 3 minutter siden, Charlie Amberson said: Hva har det med saken å gjøre? Hvilken av de tre som er korona avsløres i det første minuttet fra 4:38. Med andre ord.. Du så ikke hele videoen? 2
Charlie Amberson Skrevet 13. mars 2021 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2021 Just now, Kenelz said: Med andre ord.. Du så ikke hele videoen? Jeg så hele i går, men falt av litt på slutten. Ganske interessant om man er interessert i interessante ting. Men hva er det du prøver å si? Du kan ikke ha sett hele selv siden du svarte så fort (om du da ikke har sett den før og har veldig god hukommelse, jeg tviler litt på det...)
Perleugla Skrevet 13. mars 2021 #7 Skrevet 13. mars 2021 Hvordan vet du at han ikke har testet seg og fått negativt svar? 12
Kenelz Skrevet 13. mars 2021 #8 Skrevet 13. mars 2021 5 minutter siden, Charlie Amberson said: Jeg så hele i går, men falt av litt på slutten. Ganske interessant om man er interessert i interessante ting. Men hva er det du prøver å si? Du kan ikke ha sett hele selv siden du svarte så fort (om du da ikke har sett den før og har veldig god hukommelse, jeg tviler litt på det...) Men om du falt av litt på slutten så har du ikke sett hele videoen? 🤔 1
Charlie Amberson Skrevet 13. mars 2021 Forfatter #9 Skrevet 13. mars 2021 1 minutt siden, Perleugla said: Hvordan vet du at han ikke har testet seg og fått negativt svar? Det er ikke matematisk bevist, så jeg VET ikke, men har som sagt inntrykk av at han gir blaffen, det ser man på bilen og sykkelen hans, øl- og søppellukta fra leiligheten når han åpner døra, hørt via tidligere styremedlem at han nesten alltid betaler husleia for sent, ofte via inkasso og faren må betale noen ganger, men alle sydenturene og hans yrke tyder på ok økonomi hvis han ikke roter det til, flere av hans kompiser tar seg en tjall og kanskje sterkere krutt, kjenner lusa på gangen, sånt som bygdedyret sprer.
Charlie Amberson Skrevet 13. mars 2021 Forfatter #10 Skrevet 13. mars 2021 11 minutter siden, Kenelz said: Men om du falt av litt på slutten så har du ikke sett hele videoen? 🤔 Tredje innlegg og du har fortsatt ikke avslørt poenget ditt. 3
appelsinjuice Skrevet 13. mars 2021 #11 Skrevet 13. mars 2021 Jeg har selv hatt «coronahoste» i ukesvis, men har ikke corona (ja, jeg har testet meg) Har kroniske lungeproblemer. For alt TS vet kan naboen hoste av helt andre årsaker enn corona, eller så kan han ha hatt corona og vært i isolasjon men har ikke blitt kvitt symptomene. 5
Sylveon Skrevet 13. mars 2021 #12 Skrevet 13. mars 2021 Jeg har et FANTASTISK forslag. Istedenfor å lage konspirasjonsteorier, frykt og angst, så kan man faktisk snakke med naboen. 11
Elaine Marley Skrevet 13. mars 2021 #13 Skrevet 13. mars 2021 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Kenelz Skrevet 13. mars 2021 #14 Skrevet 13. mars 2021 4 hours ago, Charlie Amberson said: Tredje innlegg og du har fortsatt ikke avslørt poenget ditt. Poenget mitt er at videoen er ment for å fortelle hvem som har covid, og du «tror» at han har det selv etter å ha sett videoen. Skal man ikke vite om en person har det ut i fra den videoen? Du får spør han rett ut om han har testet seg.
tussi84 Skrevet 13. mars 2021 #15 Skrevet 13. mars 2021 Det er mange grunner til at man kan hoste utenom corona da.. Og til orientering, han kan ha tatt en test for flere uker siden da han begynte å bli syk. Den var negativ og det var kun vanlig forkjølelse han hadde feks. En hoste etter forkjølelse kan sitte i flere uker. Det blir regnet som rest symptom på forkjølelse. Det kan også være at han sliter med astma, andre lungesykdom eller feks allergi. 1
knulleGuden666 Skrevet 13. mars 2021 #16 Skrevet 13. mars 2021 Er det ikke lov å hoste i 2021 uten at folk skal være livredde for at det er corona? Alle normale sjekker seg om de mistenker corona, verden har blitt helt desperat etter dette viruset. Er det en som hoster i butikken så løper folk i alle retninger fra vedkommende, ganske artig å se på 😂😂 3
Jeffe Skrevet 13. mars 2021 #17 Skrevet 13. mars 2021 Charlie Amberson skrev (5 timer siden): Naboen har koronahoste! Men er det vanlig at noen har dette i to-tre uker? Går det ikke over på få dager? Så lenge jeg har hørt den nå og er bekymret for at han ikke har testet seg og går rundt og sprer. Han er i 20-åra og ser frisk ut og er typen til å gi blaffen i ting (mitt inntrykk, jeg kjenner han ikke så godt). Frisk, bortsett fra den hosten jeg hører mange ganger daglig gjennom gulvet på hjemmekontoret. Han bor i første etasje, jeg i andre og jeg holder pusten hver gang i trappa og inngangen og unngår å ta på noe, tar på døra via litt tørkepapir. Jeg tror det er koronahoste er fordi den ligner på den her: Har du sett hele videoen? 1
Robert Koch Skrevet 13. mars 2021 #18 Skrevet 13. mars 2021 6 hours ago, Charlie Amberson said: Det er ikke matematisk bevist, så jeg VET ikke, men har som sagt inntrykk av at han gir blaffen, det ser man på bilen og sykkelen hans, øl- og søppellukta fra leiligheten når han åpner døra, hørt via tidligere styremedlem at han nesten alltid betaler husleia for sent, ofte via inkasso og faren må betale noen ganger, men alle sydenturene og hans yrke tyder på ok økonomi hvis han ikke roter det til, flere av hans kompiser tar seg en tjall og kanskje sterkere krutt, kjenner lusa på gangen, sånt som bygdedyret sprer. Mener du at man letter blir smittet hvis man betaler regningene sine for sent? Og du bygger dette på noe du har hørt fra et tidligere styremedlem? Jeg synes du skal la stakkaren være i fred. 4
Gjest Reidunrev Skrevet 13. mars 2021 #19 Skrevet 13. mars 2021 Charlie Amberson skrev (7 timer siden): Naboen har koronahoste! Men er det vanlig at noen har dette i to-tre uker? Går det ikke over på få dager? Så lenge jeg har hørt den nå og er bekymret for at han ikke har testet seg og går rundt og sprer. Han er i 20-åra og ser frisk ut og er typen til å gi blaffen i ting (mitt inntrykk, jeg kjenner han ikke så godt). Frisk, bortsett fra den hosten jeg hører mange ganger daglig gjennom gulvet på hjemmekontoret. Han bor i første etasje, jeg i andre og jeg holder pusten hver gang i trappa og inngangen og unngår å ta på noe, tar på døra via litt tørkepapir. Jeg tror det er koronahoste er fordi den ligner på den her: Herregud så hysterisk du er. Ta deg sammen!
GrønnNellik68 Skrevet 13. mars 2021 #20 Skrevet 13. mars 2021 Hadde ikke brydd meg naboen er sjelden innenfor en meter unna meg.. tror jeg går helt fint... hvis dere ikke bor sammen. Du må heller spørre han hvis du er bekymret så får du svar med en gang om han er frisk eller ikke.
Anbefalte innlegg