Gå til innhold

Jeg savner allerede jul, lurer på hvordan jeg skal klare å holde ut nesten et helt år

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker julen og savner den ekstremt allerede, skulle ønske det var 13 november istedenfor mars. Juletiden er det beste som er i året, både både koselige tider med familien, hvit fin snø, fine sanger, filmer, kosekvelder, gaver, ja, absolutt alt er bra med jul

Anonymkode: 74dd0...a22

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mest glad i våren og sommeren.🙂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke lenge til jul - så er det julepynt og koselig steming igjen❤️ 

Anonymkode: 25b9b...8b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

*stemning....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forresten godt i gang med å planlegge julepynt av hus og juletre allerede🎄🙌🏻

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker også julen og føler en tristhet når den pakkes ned og går nesten gjennom en post-juledepresjon hver januar...men nå gleder jeg meg til vår og sommer, og først av alt påske. Glad det er ett år mellom hver jul så jeg får tid til å glede meg over det igjen når det nærmer seg❣️

Anonymkode: 88775...06b

AnonymBruker
Skrevet

Dakkars deg 

Anonymkode: 3f515...031

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Julen 2020 var jo jævla depressiv og ingenting å lengte tilbake til. Her i Oslo ihvertfall. Alt var faen meg stengt her.

Anonymkode: b148b...870

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker jula da den er, men jeg er lei av julen 10 av 12 måneder i året. Nå vil jeg bare ha sommer, varme, sol, is, kald pils, strand og duften av solkrem

Anonymkode: fcfe8...545

• Liker 1
Gjest Maxwell
Skrevet

Samme her. Det går egentlig fort da. Nå er det straks 17 mai og sommeren varer kort. Så snart høsten har kommet er det straks jul. Det er vinteren etter jul og våren som er kjedelig fordi da virker det så lenge til. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg feirer jul hele året jeg. Jeg bare ikke forteller andre det, og noe av julepynten min er så hverdagslig at ingen forbinder det med jul! :)  så da lar jeg det være fremme hele året!

Anonymkode: cce30...220

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg feirer jul hele året jeg. Jeg bare ikke forteller andre det, og noe av julepynten min er så hverdagslig at ingen forbinder det med jul! :)  så da lar jeg det være fremme hele året!

Anonymkode: cce30...220

TS burde lære av deg. Handling fremfor klaging. 

Anonymkode: 3f515...031

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åh jeg og elsker julen og syns det er trist når julaften er over. Da er liksom hovedpunktet over for i år. Jeg elsker og stemningen som julen gir. Elsker å kjøpe julegaver, se julelys og julepynten overalt. Høre fine julesanger, lage julekaker og se på julefilmer. Snø og den magien som er når det er jul. Må si jeg gleder meg til våren og sommeren er over, og høsten begynner for da er det ikke lenge igjen før dem begynner med juleting i butikkene. Men nå har vi jo påsken som er snart og er litt koselig å tenke på den og, selv om den ikke er helt som julen for meg. Får vel bare gjøre det beste ut av det og se hvordan det går. 

Anonymkode: c870a...818

Skrevet

Det nærmer seg ni måneder til jul. Det er fortsatt lenge til, men det kommer til å gå fort. Det er dog unødvendig å fokusere på jul allerede nå. Jeg gleder meg til jul, til gaver, god mat, og samvær med familien. Jeg håper det er bedre i 2021 enn i 2020, med tanke på corona. Jeg gleder meg til å kjøpe julegaver. Jeg gleder meg til å se om kjøpesentrene setter opp juletrær med "omvendt julenisse" for da kan jeg kanskje kjøpe noe til en fattig som trenger det. I 2020, for eksempel, kjøpte jeg klær til to gutter og to jenter for til sammen nesten 1100 kr. 

Men akkurat nå gleder jeg meg over våren, mars måned, og temperaturen som stiger. Snøen som sakte, men sikkert smelter. Fuglene som flyr høyt og lavt, og som forsyner seg av meisebollen. Påska som nærmer seg, og håpet om å kunne gjøre noe ut av den, - selv om jeg alltid pleier å være hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...