Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har begynt med sminke og kjøpte en skånsom renser + fuktighetskrem jeg bruker om kvelden. Har prøvd 2 rensere som skulle være skånsomme og bra med sensitiv hud, men jeg blir rødhudet av begge to. 

Hva bruker dere som hadde dette problemet? Dropper dere rensekrem og renser sminke kun med sminkefjerner? Huden min er ikke begeistret for mekanisk fjerning med sminkeklut heller. 

Anonymkode: e9899...687

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker supermyke cottonpads og rensevann for å unngå dette, evt noen rensemelker som man ikke trenger å vaske av med vann eller som man kun trenger litt vann på en cottonpad. Huden min reagerer kraftig hver gang jeg bruker klut eller håndkle

Anonymkode: be1cd...56f

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har begynt med sminke og kjøpte en skånsom renser + fuktighetskrem jeg bruker om kvelden. Har prøvd 2 rensere som skulle være skånsomme og bra med sensitiv hud, men jeg blir rødhudet av begge to. 

Hva bruker dere som hadde dette problemet? Dropper dere rensekrem og renser sminke kun med sminkefjerner? Huden min er ikke begeistret for mekanisk fjerning med sminkeklut heller. 

Hvilke renser var dette? Det er dessverre sånn at en del produkter som hevder å være beregnet på sensitiv hud, inneholder irriterende ingredienser.

AnonymBruker
Skrevet

Denne er bra😊

Screenshot_20210313-181909_Chrome.jpg

Anonymkode: f5e57...6e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dermalogica sin ultracalming cleanser? 🤷‍♀️

Anonymkode: 66de3...5b1

• Liker 2
Skrevet

Bruker la roche posay sin rensemelk og micellaer vann. Har sensitiv hud men ingen problem med disse

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Denne er bra😊

Anonymkode: f5e57...6e8

Virker som denne kan passe mine behov, så lenge den ikke irriterer huden 

10 hours ago, marykay said:

Bruker la roche posay sin rensemelk og micellaer vann. Har sensitiv hud men ingen problem med disse

Ser at de tester på dyr, forsøker holde meg unna slike 🙊

12 hours ago, AnonymBruker said:

Dermalogica sin ultracalming cleanser? 🤷‍♀️

Anonymkode: 66de3...5b1

Har alkohol i seg, en av de jeg har prøvd hadde det og jeg tipper det er en irritant. 

AnonymBruker
Skrevet

Clinique take The Day of balm er super på sensitiv hud, obs ikke de andre renseprodukter fra Clinique. 
La Roche posay micellar vann og Cerave rens er også supre. Jeg har ekstremt sensitiv hud med Rosacea, og det er mye huden min ikke tåler, men disse fungerer for meg.

Anonymkode: fec1a...a5b

AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Clinique take The Day of balm er super på sensitiv hud, obs ikke de andre renseprodukter fra Clinique. 
La Roche posay micellar vann og Cerave rens er også supre. Jeg har ekstremt sensitiv hud med Rosacea, og det er mye huden min ikke tåler, men disse fungerer for meg.

Anonymkode: fec1a...a5b

Støtter CeraVe. Har også sensitiv hud og rosacea.

Anonymkode: 3a5a4...b0d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Dermalogica sin ultracalming cleanser. Ja, jeg blir rød i ansiktet, men det er bare i et minutt eller to. Påfører, fjerner med våt klut med en gang, og følger opp med ansiktskrem.

Rens er jo ikke noe som skal ligge på huden i mer enn noen sekunder, så litt rødhet skader ikke i lengden. 

Anonymkode: 4a317...f6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...