AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #1 Skrevet 13. mars 2021 Jeg har sett Baneheia ...Helt Perfekt og vil gjerne ha tips til en bra serie o.l. Anonymkode: faad1...8b3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #2 Skrevet 13. mars 2021 Jeg likte godt den dokumentaren om Estonia, den syntes jeg var veldig bra! De har også litt bra dokumentarer på sånn O. J. og JonBenet etc. Er generelt glad i true crime og det er TONNEvis av det på D+, mange sånne episodiske amerikanske, gjerne med litt dårlige skuespillere som gjenskaper fortellingen, og så heter de ting som "Crimes of passion" o.l. De er ikke direkte BRA alle sammen, men om du liker mørke historier fra virkeligheten så er D+ et utømmelig lager med dem. Nå glir alle titlene og seriene litt inn i hverandre så jeg har dessverre ikke navn på hvilke som er best. Lett underholdning: Alle mot alle er et veldig bra quizshow, om du liker sånt. Kongen befaler er supermorsomt! Neste sommer er alltids artig. Naked Attraction var også litt artig om du vil ha noe lett underholdning, de skal velge ut en å date basert på deres kliss nakne kropp. 90 days fiance er jo litt berømt, men jeg ble ikke hekta selv. Anonymkode: 23972...a1d
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #3 Skrevet 13. mars 2021 Stories from Norway Har også sett et par episer av behind closed doors som handler om fastleger som tar imot pasienter. Syntes det var litt interessant å se hvordan prosessen er. Anonymkode: f41fe...618
Vampyrina Skrevet 14. mars 2021 #4 Skrevet 14. mars 2021 Veldig interessant serie, den om Madeleine McCann-saken, på Discovery +
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #5 Skrevet 8. mai 2021 Er dere fornøyde med Discovery+ sånn generelt? Anonymkode: 6f742...cc5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #6 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er dere fornøyde med Discovery+ sånn generelt? Anonymkode: 6f742...cc5 Helt greit, bra om du liker true crime Anonymkode: 7ebce...b83
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #7 Skrevet 8. mai 2021 Stories from norway var morsomt 2 hours ago, AnonymBruker said: Er dere fornøyde med Discovery+ sånn generelt? Anonymkode: 6f742...cc5 Nei... Bruker det for å se første date. Men mye reality og dårlige humorprogrammer og jeg orker ikke lete gjennom 100 sider med dårlige programmer for å finne perler Anonymkode: f41fe...618 1
DeLorean Skrevet 8. mai 2021 #8 Skrevet 8. mai 2021 Estonia dokumentaren, helt klart. Den var meget interessant. Endel annen true crime også. Har akkurat fått Discovery + Vurderer å prøve det noen mnd. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #9 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Stories from norway var morsomt Nei... Bruker det for å se første date. Men mye reality og dårlige humorprogrammer og jeg orker ikke lete gjennom 100 sider med dårlige programmer for å finne perler Anonymkode: f41fe...618 Ser den....Jeg vurderer å kjøpe den pga. Tippeligaen 😀 Anonymkode: 6f742...cc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå