AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #1 Del Skrevet 13. mars 2021 Lingarn og/eller garn i lin/bomullsblanding. Har du erfaring med det og tips til garnmerke og hvor man kan kjøpe det? Er det godt å strikke og/eller hekle med? Har du prøvd JÄRBO LIN (100% lin) og/eller BC Garn Lino Fine100% Lin? Hva synes du i så fall om de garnene? Anonymkode: a011a...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #2 Del Skrevet 13. mars 2021 Jeg liker Sandnes Line veldig godt. Det inneholder ikke så mye lin. Når garn har mye lin blir det veldig hardt og vanskelig å strikke med Anonymkode: 55ab4...9ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #3 Del Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg liker Sandnes Line veldig godt. Det inneholder ikke så mye lin. Når garn har mye lin blir det veldig hardt og vanskelig å strikke med Anonymkode: 55ab4...9ad Takk for veldig nyttig informasjon! Jeg tenker da å prøve Sandnes Line som du liker veldig godt eller Drops Belle som har samme innhold som Sandnes Line, før jeg eventuelt prøver meg med garn med innhold av større andel lin. Anonymkode: a011a...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #4 Del Skrevet 17. mars 2021 Rauma Pelini. Anonymkode: 528c2...772 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. mars 2021 #5 Del Skrevet 18. mars 2021 Jeg elsker å hekle med lingarn! ❤️ Drops Belle er en av favorittene til heklede sommerplagg. Har også heklet en topp i Drops Bomull-Lin, som ble nydelig. Vet ikke hvordan de er mht strikking, men innbiller meg at det kan sige litt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #6 Del Skrevet 24. mars 2021 ^^Belle^^ skrev (På 18.3.2021 den 7.21): Jeg elsker å hekle med lingarn! ❤️ Drops Belle er en av favorittene til heklede sommerplagg. Har også heklet en topp i Drops Bomull-Lin, som ble nydelig. Vet ikke hvordan de er mht strikking, men innbiller meg at det kan sige litt? Takk for informasjon og inspirasjon! 🥰 Anonymkode: a011a...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #7 Del Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 17.3.2021 den 22.35): Rauma Pelini. Anonymkode: 528c2...772 Takk for tips! Det garnet ser veldig bra ut, og det kan vaskes på 60 grader ifølge det som står her: https://www.raumagarn.no/produkt/garn/pelini-1 Bruker man milo når man vasker plagg som inneholder lin? Anonymkode: a011a...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå