Gjest Gjest Skrevet 24. august 2005 #1 Del Skrevet 24. august 2005 Hei Kansje litt dumt sp.mål. Men er eggløsnig ca 12 dager etter du er ferdig med mensen hvis du har en syklus på 28 dager? Jeg selv går 21 dager fra jeg er ferdig med mensen til jeg får den igjenn.. På forhånd takk for gode svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 24. august 2005 #2 Del Skrevet 24. august 2005 Man regner en syklus fra første dag i en mens til første dag i den neste, ikke "fra du er ferdig med den til du får en igjen", det er litt viktig når du regner sykluslengde. Forøvrig inntreffer eggløsning ikke en viss tid ETTER mens, men FØR. 12-16 dager før sånn ca, alt fra 20 til 18 er normalt. Forsøker du å bli gravid er det de fem dagene før og den ene dagen etter eggløsningen dere må hoppe til sengs. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2005 #3 Del Skrevet 24. august 2005 Malama skrev: Man regner en syklus fra første dag i en mens til første dag i den neste, ikke "fra du er ferdig med den til du får en igjen", det er litt viktig når du regner sykluslengde. Forøvrig inntreffer eggløsning ikke en viss tid ETTER mens, men FØR. 12-16 dager før sånn ca, alt fra 20 til 18 er normalt. Forsøker du å bli gravid er det de fem dagene før og den ene dagen etter eggløsningen dere må hoppe til sengs. Lykke til. ← Ok.. Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 24. august 2005 #4 Del Skrevet 24. august 2005 Gjest - vær OBS på skrifefeilen til Malama. (fingrene hennes løper nok for raskt over tastaturet) Malama skrev: alt fra 20 til 18 er normalt. ← Det er alt fra 10 til 18 dager som er normalt, ikke 20 til 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 24. august 2005 #5 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Obs, det var nok en tastefeil ja... Jeg rettet opp en, jeg hadde nemlig skrevet 20-28, men så den med 28 og gjorde om til 18, men så ikke 20, det skal selvsagt være 10 Kanskje jeg burde begynne å skrive "ti til atten" så bommer jeg ikke på tastene så lett? Jeg bommer jo ofte litt... dessverre. Og ikke alle oppdager jeg... Bra at andre passer på meg da Endret 24. august 2005 av Malama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 24. august 2005 #6 Del Skrevet 24. august 2005 Fort gjort, og ingen kjempestor skade skjedd, vel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå