Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Er sengen din oppreid for to?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du som er singel, har du to dyner i sengen? 

Anonymkode: c1b3c...9a0

AnonymBruker
Skrevet

Nope... hvis jeg en sjelden gang får overnattingsbesøk, tar jeg frem en ekstra dyne ☺️

Anonymkode: be549...4e9

• Liker 4
Skrevet

Jeg er ikke singel, men i avstandsforhold. Har to dyner i senga, mest av vane fra når vi bodde sammen. Pluss at det er godt å dra til seg den andre dersom det skulle bli kaldt i løpet av natta 😴

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men jeg har dobbeldyne, da.

Anonymkode: c26a9...501

• Liker 2
Skrevet

Jepp, men jeg har barn og han sniker seg av og til inn i senga mi og da forsvinner både plass og dyne. 😄 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er singel, men vi bor ikke sammen og vi er mer hos ham enn hos meg.

Jeg har én dyne og en stor pute 90% av tiden. Jeg har ekstra dyner og puter i skapet, og rer opp ekstra når han sover hos meg. De blir gjerne liggende etter han har dratt også, til neste vask.

Men nei, jeg rer ikke opp to puter og dyner til meg selv. Har hotellputer (70x100), så en holder til meg. 

Anonymkode: 4f2ff...11d

Skrevet

Nei den er ikke det.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, senga er dritstor, så ser toskete ut med èn dyne. Pluss at jeg av og til har besøk i den 🙃

Anonymkode: 5edff...a83

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har stor seng og større dyne, men all by my self. 
deler ikke. Ungen bør ta med seg egen dyne, men av og til stjeler hun plass under min. 

Anonymkode: cc12b...a40

AnonymBruker
Skrevet

Ja, fint å ha ekstra å holde rundt når en ikke har en mann.

Anonymkode: b70c3...c4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Overasket over at det er så få som rer opp ekstra. Jeg har alltid gjort det jeg, siden jeg flyttet hjemmefra. 

Anonymkode: 11635...1a0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde to sett før, men nå er det så sjeldent mellom hvert besøk at det orker jeg ikke.

Anonymkode: f01fd...8ef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, unødvendig jobb og vask. Bruker jo bare en uansett. 

Anonymkode: e76a8...f8f

• Liker 2
Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Unødvendig vask og jobb, å drive og vaske sengetøy ingen har sovet i hele tiden.

Sjelden jeg har overnattingsbesøk, men når det skjer, har jeg gjestedyne i en bæreveske på toppen av et garderobeskap. Bare å ta ned og re opp. Ekstra pute har jeg også til gjester.

Når jeg tenker meg om, er det vel 3 eller 4 dyner på toppen av det garderobeskapet.... men jeg tror bare én av de er merket med "gjestedyne".

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dobbeltdyne. Synes to dyner er merkelig, selv om man er et par. 

Anonymkode: 8a4bd...b35

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dyna mi dekker hele dobbeltsenga, men jeg har uansett aldri besøk da. Også sover jeg ikke med noe pute..

Anonymkode: c83f1...0aa

Skrevet

Har en dyne i senga og masse puter. Ekstra dyne og enda flere puter i skapet har jeg i skapet om jeg skulle trenge det. 

AnonymBruker
Skrevet

Det ser dumt ut med dyne på den ene siden, det er unødvendig med to. Så derfor kjøpte jeg dobbeltdyne. Elsker den!

Anonymkode: 4d658...fb4

AnonymBruker
Skrevet
vivalavida skrev (6 timer siden):

Jeg er ikke singel, men i avstandsforhold. Har to dyner i senga, mest av vane fra når vi bodde sammen. Pluss at det er godt å dra til seg den andre dersom det skulle bli kaldt i løpet av natta 😴

Gjorde det samme når jeg også var i avstandsforhold 😊 nå bor vi sammen.

Jeg hadde også redd opp for to når jeg var singel, syns det var like greit.

Anonymkode: ad08d...de5

Skrevet

Singel og  har bare 1 dyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...